именуемой "Албазинской" или "Слово плоть бысть".
Богородице Дево, Пренепорочная Мати Христа Бога нашего, Заступнице рода христианскаго! Пред чудотворною иконою Твоею предстояше, отцы наши молиша Тя, да явиши покров Твой и заступление стране приамурстей. Темже и мы ныне молим Тя: град наш и страну сию от нахождения иноплеменных соблюди и от междоусобныя брани сохрани. Даруй мирови мир, земли плодов изобилие; сохрани во святыни пастырей наших, во святых храмех труждающихся: осени вседержавным покровом Твоим строителей и благотворителей их. Утверди в правоверии и единомыслии братии наших: заблуждших же и отступльших от православный веры вразуми и соедини Святей Церкви Сына Твоего. Буди всем притекающым к чудотворней иконе Твоей покров, утешение и пристанище от всяких зол, бед и обстояний ты бо еси больных исцеление, скорбящих утешение, заблудших исправление и вразумление. Приими моления наша и вознеси я ко Престолу Всевышняго, яко да твоим предстательством соблюдаеми и покровом Твоим осеняеми, прославим Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков.
Аминь.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 8
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Путь Господень
+ "Слава Тебе, пришедшему Победителю, слава Тебе, Спасу Христу, слава Тебе, Благословенному, Единому Богу нашему", -- такое словословие слышалось повсюду.
Не на царство, не на престол земной шел вечный Царь Ангелов и человеков в столицу Иудеи, а на поругание, поношения, бичевания и крестную казнь, самую позорную и мучительную.
Шел Царь царей добровольно -- для того, чтобы крестом и на кресте поразить врагов невидимых, пленивших род человеческий и поработивших его своей адовой, смертной мучительной державе, -- претерпеть казнь за грехи наши, уничтожить проклятие, разрушить смерть, ниспровергнуть ее царство и даровать всем Жизнь и Воскресение.
Св. прав. Иоанн Кронштадтский
В ВЕЛИКИЙ Понедельник, Вторник и Среду все четыре Евангелия читаются до начала повествования о Страстях Господних.
Ветхозаветные чтения берутся из книг Исхода, Иова и пророческих книг.
Можно сказать, что общей темой первых трех дней Страстной седмицы является конец мира и Суд Христов. На утрени поется тропарь: Се Жених грядет в полунощи, и блажен раб, егоже обрящет бдяща: недостоин же паки, егоже обрящет унывающа. Блюди убо, душе моя, не сном отяготися, да не смерти предана будиши, и Царствия вне затворишися, но воспряни зовущи: свят, свят, свят еси Боже, Богородицею помилуй нас
Тропарь, глас 4-й:
Дне спасения нашего главИзна, и еже от века тАинства явление: Сын Божий Сын Девы бывает, и Гавриил благодать благовествует. Тем же и мы с ним Богородице возопиим: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.
Перевод:
Сегодня начало нашего спасения и открытие тайны, предназначенной от вечности: Сын Божий становится Сыном Девы, и Гавриил благоветвует благодать. Поэтому и мы с ним воскликнем Богородице: радуйся, Благодатная, Господь с Тобою.