Предыдущая публикация
Islom Abdug‘aniyevich Karimov 1938 yil 30 yanvarda Samarqand shahrida
xizmatchi oilasida tug‘ilgan. Millati –
o‘zbek. Oliy ma’lumotli. O‘rta Osiyo
Politexnika va Toshkent Xalq xo‘jaligi
institutlarini tugatgan. Muhandis-
mexanik va iqtisodchi
mutaxassisliklariga ega. Iqtisod fanlari
nomzodi.
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 17
1960 yilda
Toshkent
qishloq xo‘jalik
mashinasozligi
zavodida
boshlagan. 1961
yildan 1966
yilgacha
V.P.Chkalov
nomidagi
Toshkent Aviatsiya
ishlab chiqarish
birlashmasida
muhandis, yetakchi
muhandis-
konstruktor bo‘lib
ishladi.
1966yilda
O‘zbekiston SSR
Davlat plan
komitetiga ishga
o‘tib, bosh
mutaxassislikdan
respublika Davlat
plan komiteti
raisining birinchi
o‘rinbosarigacha
bo‘lgan yo‘lni
bosib
o‘tdi.
1983 yilda
I.Karimov
O‘zbekiston SSR
Moliya ministri,
1986 yilda
O‘zbekiston
SSR Ministrlar
SovetiRaisining
o‘rinbosari,
respublikaDavlat
plan
komitetining raisi
etib tayinlandi.
1986-1989 yillar
mobaynida
Qashqadaryo
viloyat partiya
komitetining
birinchi kotibi,
1989
yilning iyunidan
boshlab
O‘zbekiston
Kompartiyasi
Markaziy
Komitetining
birinchi kotibi
lavozimlarida
ishladi.
1990yil 24 mart
kuni O‘zbekiston
SSR
Oliy Kengashining
sessiyasida
I.Karimov
O‘zbekiston SSR
Prezidenti
etib saylandi.
1991yil...ЕщёMehnat faoliyatini
1960 yilda
Toshkent
qishloq xo‘jalik
mashinasozligi
zavodida
boshlagan. 1961
yildan 1966
yilgacha
V.P.Chkalov
nomidagi
Toshkent Aviatsiya
ishlab chiqarish
birlashmasida
muhandis, yetakchi
muhandis-
konstruktor bo‘lib
ishladi.
1966yilda
O‘zbekiston SSR
Davlat plan
komitetiga ishga
o‘tib, bosh
mutaxassislikdan
respublika Davlat
plan komiteti
raisining birinchi
o‘rinbosarigacha
bo‘lgan yo‘lni
bosib
o‘tdi.
1983 yilda
I.Karimov
O‘zbekiston SSR
Moliya ministri,
1986 yilda
O‘zbekiston
SSR Ministrlar
SovetiRaisining
o‘rinbosari,
respublikaDavlat
plan
komitetining raisi
etib tayinlandi.
1986-1989 yillar
mobaynida
Qashqadaryo
viloyat partiya
komitetining
birinchi kotibi,
1989
yilning iyunidan
boshlab
O‘zbekiston
Kompartiyasi
Markaziy
Komitetining
birinchi kotibi
lavozimlarida
ishladi.
1990yil 24 mart
kuni O‘zbekiston
SSR
Oliy Kengashining
sessiyasida
I.Karimov
O‘zbekiston SSR
Prezidenti
etib saylandi.
1991yil 31 avgust
kuni I.Karimov
tarixiy voqea –
O‘zbekiston
Respublikasining
davlat
mustaqilligini
e’lon qildi.
1991 yil 29
dekabrda
muqobillik
asosida o‘tkazilgan
umumxalq
saylovida
I.Karimov
O‘zbekiston
Respublikasi
Prezidenti etib
saylandi.
1995yil 26 martda
bo‘lib o‘tgan
umumxalq
referendumi
yakunlariga
ko‘ra,
I.Karimovning
prezidentlik
vakolati 2000 yilga
qadar uzaytirildi.
2000 yil 9 yanvarda
muqobillik asosida
o‘tgan saylov
natijalariga ko'ra,
Konstitutsiyaga
kiritilgan
o'zgarishlarga
muvofiq,I.Karimov
7 yil muddatga
O‘zbekiston
Respublikasi
Prezidenti
etib saylandi.
dekabrida
muqobillik
asosida o‘tgan
saylovnatijalariga
ko‘ra, I. Karimov 7
yil muddatga
O‘zbekiston
Respublikasi
Prezidenti
etib saylandi.
Uoilali, ikki nafar
farzandi, to'rt
nabirasi bor.
Rafiqasi
T.A.Karimova –
mutaxassisligi
iqtisodchi,iqtisod
fanlari
nomzodi,
O'zbekiston Fanlar
akademiyasi
Iqtisodiyot
institutida
kattailmiy xodim
bo'lib ishlagan,
ayni
paytda –
pensiyada.
I.Karimovsuveren
va mustaqil
O‘zbekistonni
barpoetish,
xalqparvar
demokratik
huquqiy davlat
yaratish,
fuqarolar tinchligi
va milliy totuvlikni
ta’minlash ishiga
qo‘shgan ulkan
hissasi hamda bu
borada matonat va
jasorat
ko‘rsatganligi
uchun
"O‘zbekiston
Qahramoni"
unvoni,
"Mustaqillik" va
"Amir Temur"
ordenlari bilan
taqdirlangan.
Shuningdek, u bir
qancha xorijiy
davlatlar va nufuzli
xalqaro
tashkilotlarning
orden-medallari
bilan
ham
mukofotlangan.
I.Karimov
O‘zbekiston Fanlar
akademiyasining
haqiqi...Ещё2007 yil 23
dekabrida
muqobillik
asosida o‘tgan
saylovnatijalariga
ko‘ra, I. Karimov 7
yil muddatga
O‘zbekiston
Respublikasi
Prezidenti
etib saylandi.
Uoilali, ikki nafar
farzandi, to'rt
nabirasi bor.
Rafiqasi
T.A.Karimova –
mutaxassisligi
iqtisodchi,iqtisod
fanlari
nomzodi,
O'zbekiston Fanlar
akademiyasi
Iqtisodiyot
institutida
kattailmiy xodim
bo'lib ishlagan,
ayni
paytda –
pensiyada.
I.Karimovsuveren
va mustaqil
O‘zbekistonni
barpoetish,
xalqparvar
demokratik
huquqiy davlat
yaratish,
fuqarolar tinchligi
va milliy totuvlikni
ta’minlash ishiga
qo‘shgan ulkan
hissasi hamda bu
borada matonat va
jasorat
ko‘rsatganligi
uchun
"O‘zbekiston
Qahramoni"
unvoni,
"Mustaqillik" va
"Amir Temur"
ordenlari bilan
taqdirlangan.
Shuningdek, u bir
qancha xorijiy
davlatlar va nufuzli
xalqaro
tashkilotlarning
orden-medallari
bilan
ham
mukofotlangan.
I.Karimov
O‘zbekiston Fanlar
akademiyasining
haqiqiy a’zosi. Ayni
vaqtda u iqtisod,
fan, ta’limni
rivojlantirishga
qo‘shgan ulkan
hissasi
uchun ko‘pgina
xorijiy mamlakatlar
universitet va
akademiyalarining
faxriy
fan doktori hamda
akademikligiga
saylangan.
O`zbekiston xalqi
istiqlol yillarida
erishilgan salmoqli
yutuqlarni haqli
ravishda I.Karimov
nomi va faoliyati
bilan bog‘laydi.
I.Karimov
mamlakatda
amalga
oshirilgan ulkan
ishlar, tarixiy
o‘zgarishlarning
tashabbuskoriva
rahnamosidir:
mustaqilligining
asoschisi,
mamlakat mustaqil
taraqqiyot
dasturiniishlab
chiqqan va
milliy taraqqiyot
yo‘lini belgilab
bergan
atoqli davlat
arbobidir;
•demokratik
talablar va xalqaro
mezonlarga to‘la
javob beradigan
O‘zbekiston
Respublikasi
Konstitutsiyasining
asosiy muallifi va
uni hayotga tatbiq
etishning
kafolatidir;
• markaziy
hokimiyat va uning
joylardagi
bo‘g‘inlarini isloh
qilish,
davlat, jamiyat va
inson
munosabatlarini
uyg‘unlashtirishga
qaratilganyangi
siyosiy-ijtimoiy
tizim
tamoyillarini ishlab
chiqdi va amalga
oshirdi;
• xalqning o‘ziga
xos xususiyatlari
hamda ilg‘or jahon
tajribalarini
mujassamlashtirga
n iqtisodiy
islohotlarning
yangimodelini
ishlab
chiqdi. Bu
rivojlanish yo‘li
iqtisodiyotning
siyosatdan
ustunligi,
qonunustuvorligi,
o‘tish davrida
davlatning
boshqaruvchilik
roli,
islohotlarni
bosqichma-
bosqich
amalgaoshirish,
kuchli ijtimoiy
himoya
kabi mashhur
besh tamoyilni o‘z
ichiga
oladi...Ещё• O‘zbekiston
mustaqilligining
asoschisi,
mamlakat mustaqil
taraqqiyot
dasturiniishlab
chiqqan va
milliy taraqqiyot
yo‘lini belgilab
bergan
atoqli davlat
arbobidir;
•demokratik
talablar va xalqaro
mezonlarga to‘la
javob beradigan
O‘zbekiston
Respublikasi
Konstitutsiyasining
asosiy muallifi va
uni hayotga tatbiq
etishning
kafolatidir;
• markaziy
hokimiyat va uning
joylardagi
bo‘g‘inlarini isloh
qilish,
davlat, jamiyat va
inson
munosabatlarini
uyg‘unlashtirishga
qaratilganyangi
siyosiy-ijtimoiy
tizim
tamoyillarini ishlab
chiqdi va amalga
oshirdi;
• xalqning o‘ziga
xos xususiyatlari
hamda ilg‘or jahon
tajribalarini
mujassamlashtirga
n iqtisodiy
islohotlarning
yangimodelini
ishlab
chiqdi. Bu
rivojlanish yo‘li
iqtisodiyotning
siyosatdan
ustunligi,
qonunustuvorligi,
o‘tish davrida
davlatning
boshqaruvchilik
roli,
islohotlarni
bosqichma-
bosqich
amalgaoshirish,
kuchli ijtimoiy
himoya
kabi mashhur
besh tamoyilni o‘z
ichiga
oladi va u
dunyoda "O‘zbek
modeli"
deb e’tirof etilgan;
• O‘zbekiston
davlatining
hududiy
yaxlitligini,
sarhadlarimiz
daxlsizligini
himoya qilishga
qodir Qurolli
Kuchlar,
Chegara va Ichki
qo‘shinlarni
zamonaviy
islohotlar asosida
tashkil
etish ishiga
boshchilik qildi;
• KPSS Markaziy
Komiteti
boshchiligidagi
kuchlar
O‘zbekistonda
adolatsizlik va
tazyiqlarni avj
oldirgan
yillarda o`zbek
xalqining nomini
nohaq tahqir va
haqoratlardan
himoya qilish,
xalqimizning or-
nomusini, milliy
g‘ururini tiklashda
fidoyilik
namunasini
ko‘rsatdi;
•xalqimiz ma’naviy
qadriyatlariga
hurmat-ehtirom
bilan
munosabatda
bo‘lish, asrab-
avaylash va
rivojlantirish,
muqaddas
dinimizni, urf-
odatlarimizni,
bebaho tarixiy
merosimizni
hayotga
qaytarishni davlat
siyosati darajasiga
ko‘tardi;
maydonda
O‘zbekistonning
obro‘-e’tiborini
yuksaltirish, o‘zbek
nomini butun
dunyoga
tarannum
etishgaulkan hissa
qo`shdi;
•odamlarning
tafakkurini
o‘zgartirish,
ularningongida
yangi milliy g‘oya,
milliy mafkura
asoslarini
shakllantirish
vamustahkamlash
ishiga rahnamolik
qildi;
• yurtimizda
tinchlik-
osoyishtalikni,
millatlar va
fuqarolar o‘rtasida
totuvlik
va hamjihatlikni
qaror toptirish, uni
saqlash hamda
mustahkamlashga
beqiyos hissa
qo‘shdi;
•mohiyat-
e’tiboriga ko‘ra,
mutlaqo
yangi ta’lim-tarbiya
tizimi – Kadrlar
tayyorlashning
milliy dasturini
yaratish
va uni amalga
oshirishda
bevosita
yetakchi bo‘lib
kelmoqda;
• mahallaning
davlat va jamiyat
boshqaruvidagi
nufuzini oshirish,
vakolat va
huquqlarini
kengaytirish,
fuqarolarning o‘z-
o‘zini boshqarish
tizimi sifatida uni
har tomonlama
qo‘llab-quvvatlash
tashabbuskori
bo‘ldi;
•yurtimizning turar
joylarida yangi
qurilishlar, shu
jumladan, ulug‘
ajdodlarimizning
...Ещё• xalqaro
maydonda
O‘zbekistonning
obro‘-e’tiborini
yuksaltirish, o‘zbek
nomini butun
dunyoga
tarannum
etishgaulkan hissa
qo`shdi;
•odamlarning
tafakkurini
o‘zgartirish,
ularningongida
yangi milliy g‘oya,
milliy mafkura
asoslarini
shakllantirish
vamustahkamlash
ishiga rahnamolik
qildi;
• yurtimizda
tinchlik-
osoyishtalikni,
millatlar va
fuqarolar o‘rtasida
totuvlik
va hamjihatlikni
qaror toptirish, uni
saqlash hamda
mustahkamlashga
beqiyos hissa
qo‘shdi;
•mohiyat-
e’tiboriga ko‘ra,
mutlaqo
yangi ta’lim-tarbiya
tizimi – Kadrlar
tayyorlashning
milliy dasturini
yaratish
va uni amalga
oshirishda
bevosita
yetakchi bo‘lib
kelmoqda;
• mahallaning
davlat va jamiyat
boshqaruvidagi
nufuzini oshirish,
vakolat va
huquqlarini
kengaytirish,
fuqarolarning o‘z-
o‘zini boshqarish
tizimi sifatida uni
har tomonlama
qo‘llab-quvvatlash
tashabbuskori
bo‘ldi;
•yurtimizning turar
joylarida yangi
qurilishlar, shu
jumladan, ulug‘
ajdodlarimizning
qadamjolarini
obod
qilish,
iqtisodimizning
salohiyatini
oshirishdakatta
o‘rin tutgan yirik-
yirik
korxonalarni
bunyod etishda,
ko‘pgina
shahar va
qishloqlarimiz,
avvalambor,
poytaxtimiz
Toshkentning
shakl-
qiyofasining
tubdan
o‘zgarishida
bevositarahbarlik
qilmoqda.
• Muxtasar qilib
aytganda, Islom
Karimov
O‘zbekiston davlati
va
davlatchiligini
barpoqilish,
demokratik
fuqarolikjamiyati
qurish asoslarini
yaratdi,
mamlakatimiz
taraqqiyotining
asosiy
yo‘nalishlarini
ishlab chiqdi,
yurtimizning yorug‘
istiqboli yo‘lida
ko‘pmillatli
xalqimizni
birlashtirib, uni
ulug‘maqsadlar
sari boshlab
bormoqda.
hozirgitaraqqiyot
bosqichida davlat
rahbari olib
borayotgan
siyosatning asosiy
ustuvor
yo`nalishlari
quyidagilardan
iborat:
• mamlakatni
modernizatsiya
qilish,
jamiyatni
yangilash,
iqtisodiyot jadal
sur’atlar bilan
o‘sishi va uning
makroiqtisodiy
mutanosibligini
ta’minlashga
qaratilgan
islohotlarni
yanada
chuqurlashtirish,
bu
yo‘nalishlarni
amalga
oshirishning
garovibo‘lmish
tadbirkorlik, kichik
biznes va fermerlik
harakatining izchil
qadamlar bilan
erkinrivojlanishiga
kafolat va
imtiyozlar
beradigan
siyosatni davom
ettirish va
kuchaytirish;
•iqtisodiyotdagi
chuqur tarkibiy
o‘zgarishlarni
yangibosqichga
ko‘tarish, faol
investitsiya
siyosatini
amalga oshirish,
soliq yukini
kamaytirish, yuksak
texnologiyalar
bilan qurollangan
tarmoq va ishlab
chiqarish
korxonalari, kichik
biznes va
xususiy tadbirkorlik
rivoji uchun
yanada qulay
shart-sharoitlarni
yaratish;
• o‘rta sinf vakillari
– tadbirkorlik,
fermerlik hara...ЕщёO`zbekistonning
hozirgitaraqqiyot
bosqichida davlat
rahbari olib
borayotgan
siyosatning asosiy
ustuvor
yo`nalishlari
quyidagilardan
iborat:
• mamlakatni
modernizatsiya
qilish,
jamiyatni
yangilash,
iqtisodiyot jadal
sur’atlar bilan
o‘sishi va uning
makroiqtisodiy
mutanosibligini
ta’minlashga
qaratilgan
islohotlarni
yanada
chuqurlashtirish,
bu
yo‘nalishlarni
amalga
oshirishning
garovibo‘lmish
tadbirkorlik, kichik
biznes va fermerlik
harakatining izchil
qadamlar bilan
erkinrivojlanishiga
kafolat va
imtiyozlar
beradigan
siyosatni davom
ettirish va
kuchaytirish;
•iqtisodiyotdagi
chuqur tarkibiy
o‘zgarishlarni
yangibosqichga
ko‘tarish, faol
investitsiya
siyosatini
amalga oshirish,
soliq yukini
kamaytirish, yuksak
texnologiyalar
bilan qurollangan
tarmoq va ishlab
chiqarish
korxonalari, kichik
biznes va
xususiy tadbirkorlik
rivoji uchun
yanada qulay
shart-sharoitlarni
yaratish;
• o‘rta sinf vakillari
– tadbirkorlik,
fermerlik harakati
va xususiy biznes
tuzilmalarining,
barcha moddiy va
intellektual mulk
egalarining
manfaatlarini
ustun qo‘yish,
ularga
to‘liq imtiyoz va
imkoniyatlar
yaratib
berish, ularni
qo‘llab-quvvatlash;
• iqtisodiyot yuqori
sur’atlar bilan
rivojlanishini
ta’minlash
hisobidan
xalqimizning real
daromadlari va
farovonligini
oshirish,muhim
ijtimoiy
dasturlarni
hayotimizga
muvaffaqiyatli
tadbiqetish;
mehnat bozorini
yanada
kengaytirish
asosida yangi ish
o‘rinlari
tashkil etish,
sog‘liqni saqlash
va aholi
salomatligini
muhofaza qilish,
onalik va
bolalikni himoya
qilish, yosh
oilalarni
qo‘llab-quvvatlash,
yordam va
ko‘makka muhtoj
toifalarga, kam
ta’minlangan
oilalarga e’tibor va
g‘amxo‘rlikni
kuchaytirishga
qaratilgan
ijtimoiyhimoya
siyosatini amalga
oshirish;
•kuchli davlatdan
kuchli fuqarolik
jamiyatiga
bosqichma-
bosqich o‘tishga
erishish;
•hayotimizning
barchasohalarini
erkinlashtirishga
doir islohotlarni
faol
davom ettirish, shu
asnoda inson,
uning huquq va
erkinliklarini eng
oliy
qadriyat va boylik
sifatida jamiyatimiz
hayotida asosiy
o‘ringa qo‘yish,
"Inson
manfaati har
narsadan ulug‘"
degan
tamoyilni amalda
ro‘yobga chiqarish;
• mamlakatni
modernizatsiya
qilish va
zamonaviy jamiyat
qurish yo‘lidagi
murakkab va keng
ko‘lamli vazifalarni
hal etishga qodir
bo‘lgan yangi
avlod
kadrlarini
tayyor...Ещё• zamonaviy
mehnat bozorini
yanada
kengaytirish
asosida yangi ish
o‘rinlari
tashkil etish,
sog‘liqni saqlash
va aholi
salomatligini
muhofaza qilish,
onalik va
bolalikni himoya
qilish, yosh
oilalarni
qo‘llab-quvvatlash,
yordam va
ko‘makka muhtoj
toifalarga, kam
ta’minlangan
oilalarga e’tibor va
g‘amxo‘rlikni
kuchaytirishga
qaratilgan
ijtimoiyhimoya
siyosatini amalga
oshirish;
•kuchli davlatdan
kuchli fuqarolik
jamiyatiga
bosqichma-
bosqich o‘tishga
erishish;
•hayotimizning
barchasohalarini
erkinlashtirishga
doir islohotlarni
faol
davom ettirish, shu
asnoda inson,
uning huquq va
erkinliklarini eng
oliy
qadriyat va boylik
sifatida jamiyatimiz
hayotida asosiy
o‘ringa qo‘yish,
"Inson
manfaati har
narsadan ulug‘"
degan
tamoyilni amalda
ro‘yobga chiqarish;
• mamlakatni
modernizatsiya
qilish va
zamonaviy jamiyat
qurish yo‘lidagi
murakkab va keng
ko‘lamli vazifalarni
hal etishga qodir
bo‘lgan yangi
avlod
kadrlarini
tayyorlash;
•"Yuksak
ma’naviyat –
yengilmas
kuch" degan hayot
haqiqatidan kelib
chiqqan holda,
madaniy va ma’rifiy
sohalarda olib
borayotgan
ishlarning
ta’siri va
samarasini
kuchaytirish;
• Jamiyatimizda
demokratik
jarayonlarni
yanada
chuqurlashtirish,
jumladan, bu
masalaning eng
muhim
sharti va garovi
bo‘lgan
ko‘ppartiyaviylik
tizimi, fuqarolik
institutlari va
nodavlat
tashkilotlar
faoliyatini, ularning
huquq va
vakolatlarini
kuchaytirish,
jamiyatimizdagi
o‘rni va nufuzini
yanada oshirish,
ommaviy axborot
vositalarining tom
ma’nodato‘rtinchi
hokimiyat sifatida
faoliyatyuritishi
uchun zarur
bo‘lgan barcha
huquqiy
va tashkiliy
tadbirlarni amalga
oshirish;
tizimini huquqiy
davlatni
shakllantirishning
zarur tarkibiy qismi
sifatida chuqur
isloh etish va
erkinlashtirish
bo‘yicha
boshlagan
ishlarningta’siri va
samarasini
kuchaytirish, sud
tizimi mustaqilligini
ta’minlash;
•"Adolat – qonun
ustuvorligida"
degan tamoyilni
amaliy jihatdan
mustahkamlashga
qaratilgansa’y-
harakatlarimizni
zamon talablari
darajasiga ko‘tarish
yo‘lida yangi,
amaliy qadamlar
qo‘yish;
• tashqi siyosat
sohasida boshqa
davlatlarning ichki
ishlariga
aralashmaslik,
dunyo
mamlakatlari
bilan teng huquqli
asosda sherikchilik
qilish, yuzaga
keladigan har
qanday
mojaro va
muammoni faqat
tinch yo‘l
bilan, siyosiy va
huquqiy vositalar
orqali hal etish,
uzoq va yaqin
qo‘shnilarimiz
bilan o‘zaro
manfaatli
hamkorlik va
totuvlikda yashash
tamoyiliga qat’iy
amal qilish;
• yurtimizdagi
tinchlik va
osoyishtalik,
barqarorlikni
mustahkamlash,
fuqarolar o‘rtasida
totuvlik, turli
millatlar va diniy
konfessiy...Ещё• sud-huquq
tizimini huquqiy
davlatni
shakllantirishning
zarur tarkibiy qismi
sifatida chuqur
isloh etish va
erkinlashtirish
bo‘yicha
boshlagan
ishlarningta’siri va
samarasini
kuchaytirish, sud
tizimi mustaqilligini
ta’minlash;
•"Adolat – qonun
ustuvorligida"
degan tamoyilni
amaliy jihatdan
mustahkamlashga
qaratilgansa’y-
harakatlarimizni
zamon talablari
darajasiga ko‘tarish
yo‘lida yangi,
amaliy qadamlar
qo‘yish;
• tashqi siyosat
sohasida boshqa
davlatlarning ichki
ishlariga
aralashmaslik,
dunyo
mamlakatlari
bilan teng huquqli
asosda sherikchilik
qilish, yuzaga
keladigan har
qanday
mojaro va
muammoni faqat
tinch yo‘l
bilan, siyosiy va
huquqiy vositalar
orqali hal etish,
uzoq va yaqin
qo‘shnilarimiz
bilan o‘zaro
manfaatli
hamkorlik va
totuvlikda yashash
tamoyiliga qat’iy
amal qilish;
• yurtimizdagi
tinchlik va
osoyishtalik,
barqarorlikni
mustahkamlash,
fuqarolar o‘rtasida
totuvlik, turli
millatlar va diniy
konfessiyalararo
hamjihatlikni
yanada
kuchaytirish;
•Qurolli
Kuchlarimiz
qudratini
oshirish,milliy
armiyamizni
modernizatsiya
qilish jarayonlarini
yanada
chuqurlashtirish,
mamlakatimizning
mudofaa
qobiliyatini
mustahkamlash,
Vatanimiz
sarhadlari
daxlsizligini ko‘z
qorachig‘iday
asrash.
самый лучший !!!!!!!!!!!!!!