Покаяние творит удивительное чудо: оно заставляет Бога забывать. Бог сердцеведец, Он всеведущ, у Него в памяти все люди, все их дела; и вдруг Бог ‟впадает в забывчивость”! Это Он предаёт забвению грехи людей, которые искренне каются. старец Ефрем Аризонский.
    6 комментариев
    79 классов
    Пресвятая Богородица, моли Бога о нас!
    33 комментария
    584 класса
    2 комментария
    28 классов
    СВЯЩЕННОМУЧЕНИК Бори́с Ивановский, пресвитер Дни памяти 10 декабря 1 июня (переходящая) - Собор новомучеников, в Бутове пострадавших Житие Священномученик Борис родился в 1897 году в городе Москве в семье почтового служащего Павла Ивановского. Окончил реальное училище и Духовную семинарию – в то время, когда в России совершился государственный переворот и к власти пришли безбожники. До 1923 года Борис Павлович работал редактором в Российском Телеграфном агентстве РОСТа. В 1923 году он был рукоположен в сан священника и служил в храмах Павлово-Посадского района. В 1930 году на стенах Покровско-Васильевского монастыря в Павловом Посаде появились листовки, которые властями были расценены как контрреволюционные. По подозрению в расклеивании листовок власти арестовали отца Бориса, но, продержав его две недели под стражей, освободили. В конце 1930 года отец Борис был направлен служить в Москву в храм Живоначальной Троицы в Листах на улице Сретенке. В тридцатых годах храм был закрыт и отец Борис был переведен в храм святителя Григория Неокесарийского на Большой Полянке. За беспорочную службу он был возведен в сан протоиерея. Жил он в селе Леоново на окраине города. Здесь же жили священник, служивший в Ризоположенской церкви села Леоново, – Павел Фелицин, и священник Александр Кедров, служивший в храме на Пятницком кладбище в Москве, принадлежавшем тогда обновленцам. 15 ноября 1937 года все они были арестованы и заключены в Таганскую тюрьму. Вызванный на допрос священник Александр Кедров показал: «Я служу священником с 1919 года; ранее был тихоновской ориентации, а сейчас, с 1935 года, стал постепенно отходить от тихоновцев, но Фелицин и Ивановский являются убежденными тихоновцами и проявляют большую злобу к советской власти. Борис Ивановский заявлял мне: “Наступит наше время, когда мы всех коммунистов в порошок сотрем с лица земли”. Я такие убеждения осуждал и не поддерживал». Протоиерей Борис на допросе сказал: – Церковь, где я служу, принадлежит тихоновскому направлению. Сам я по убеждению тоже тихоновец, ни к каким другим церковным течениям не принадлежу. – Кого вы знаете из служителей религиозного культа в Леонове? – спросил следователь. – В Леонове я знаю живших там священников Кедрова и Павла Фелицина. – Где вы собирались с названными вами священниками? – Вместе с названными лицами я нигде не собирался, за исключением случайных встреч мимоходом. – Вы даете неправильные показания, так как известно, что вы, собираясь совместно, проводили контрреволюционную агитацию. – Нет, я этого не подтверждаю и отрицаю. Никакой антисоветской агитации я не вел, за исключением того, что я, священник, обязан заинтересовать граждан, чтобы они верили в Бога. На этом допросы были закончены. 5 декабря тройка НКВД приговорила протоиерея Бориса к расстрелу. Другие обвиняемые были приговорены к различным срокам заключения в исправительно-трудовом лагере. Протоиерей Борис Ивановский был расстрелян 10 декабря 1937 года на полигоне Бутово под Москвой и погребен в безвестной общей могиле. Игумен Дамаскин (Орловский) «Жития новомучеников и исповедников Российских ХХ века Московской епархии. Ноябрь». Тверь, 2003 год, стр. 314–316.
    1 комментарий
    9 классов
    14 комментариев
    72 класса
    52 комментария
    989 классов
    О, всесвяты́й Нико́лае, уго́д­ни­че преизря́дный Госпо́день, те́п­лый наш зас­ту́п­ни­че и везде́ в ско́р­бех ско́­рый по­мо́щ­ни­че! Помози́ ми, гре́шному и уны́лому, в настоя́щем сем жи­тии, умо­ли́ Го́с­по­да Бо́­га дарова́ти ми ос­тав­ле́­ние всех мои́х гре­хо́в, ели́ко согреши́х от ю́нос­ти моея́, во всем жи­тии мое́м, де́­лом, сло́­вом, помышле́нием и все́­ми мои́ми чу́вствы; и во исхо́де ду­ши́ моея́ помози́ ми, окая́нному, умо­ли́ Го́с­по­да Бо́­га всея́ тва́­ри Соде́теля, из­ба́­ви­ти мя воз­душ­ных мыта́рств и ве́ч­на­го му­че́­ния: да всег­да́ про­слав­ля́ю От­ца́, и Сы́­на, и Свя­та́­го Ду́­ха, и твое́ ми́лостивное предста́тельство, ны́­не и при́с­но, и во ве́­ки ве­ко́в. Ами́нь.
    40 комментариев
    801 класс
    Тропарь Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Знамение» Абалакская, глас 4 Днесь, я́ко со́лнце незаходи́мое,/ све́тло сия́ет о́браз Твой, Пречи́стая,/ в ве́си Абала́кской на возду́се/ вдови́це чу́дне яви́вшийся./ И мы, припа́дающе к нему́,/ Богоро́дице уми́льно вопие́м:/ о, Всепе́тая Влады́чице,/ мир оби́тели Твое́й да́руй// и душа́м на́шим ве́лию ми́лость. Перевод: Сегодня, как незакатное солнце, ярко сияет образ Твой, Пречистая, в селении Абалак в небесах вдове чудесно явившийся. И мы, преклоняя перед ним колена, Богородице смиренно взываем: «О Воспеваемая всеми Владычица, мир обители Твоей даруй и душам нашим великую милость». Кондак Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Знамение» Абалакская, глас 4 Ева́нгелия Христо́ва благове́стник Лука́/ о́бразы Твоя́, Пречи́стая, дре́вле изобрази́,/ вдови́ца же, еди́н от них чу́дне узре́вши,/ возвести́ нам повеле́ние Твое́,/ да ве́рнии, к Тебе́ притека́юще, зову́т:/ ра́дуйся, Влады́чице,// Зна́мение ми́лости Твоея́ нам явля́ющая. Перевод: Евангелия Христова проповедник Лука образы Твои, Пречистая, в древности написал, вдова же, один из них чудесно увидев, возвестила нам повеление Твое, чтобы верующие, обращаясь к Тебе взывали: «Радуйся, Владычица, Знамение милости Твоей нам являющая». Ин кондак Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Знамение» Абалакская, глас 4 Абала́кской ико́не Влады́чицы на́шей Богоро́дицы,/ благогове́йно поклоня́ющеся,/ со умиле́нием взыва́ем:/ спаси́ нас моли́твами Твои́ми,// Пресвята́я Де́во. Перевод: Абалакской иконе Владычицы нашей Богородицы благоговейно поклоняясь со смирением взываем: «Спаси нас молитвами Твоими, Пресвятая Дева». Молитва Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Знамение» Абалакская О, Пресвята́я Влады́чице моя́ Богоро́дице, милосе́рдия су́щи исто́чник, покро́ве, упова́ние и прибе́жище христиа́н! Тебе́, Всеси́льней Предста́тельнице и Спору́чнице покая́ния и спасе́ния моего́, а́з, гре́шный ра́б Тво́й, вруча́ю ду́шу и те́ло мое́, вхо́ды и исхо́ды моя́, ве́ру и жи́тельство мое́, кончи́ну и число́ дне́й мои́х, глаго́лы и помышле́ния моя́, дела́ и начина́ния моя́; Ты́ же, ми́лостивая Ма́ти Бо́жия, мно́ю руково́дствуй, покрыва́й, соблюда́й и спаса́й мя́ от все́х вра́жеских ко́зней невреди́мо, да немо́лчно, до после́дняго издыха́ния моего́, взыва́ю Ти́: Ра́дуйся, Неве́сто неневе́стная! Ра́дуйся, Свята́я, святы́х бо́льшая! Пресвята́я Богоро́дице, спаси́ мя́! Ами́нь! Молитва 2-я Пресвятой Богородице пред иконой Ея «Знамение» Абалакская О, Пресвята́я Госпоже́, Де́во Богоро́дице, вы́шшая Херуви́м и Серафи́м, и всех святы́х Святе́йшая! Ты, Всеблага́я, во Абала́це ико́ну Твою́ многоцеле́бную яви́ти благоволи́ла еси́, и е́ю мно́гая и неизрече́нная чудеса́ соде́лала еси́, и ны́не содева́еши по Твоему́ неизрече́нному к нам милосе́рдию. Тебе́, Преблагослове́нней ро́да на́шего Засту́пнице, припа́даем и мо́лимся, вку́пе со святи́телем Никола́ем и преподо́бною Мари́ею Еги́петскою, да не лиши́мся их хода́тайства и Твоего́ заступле́ния и покро́ва держа́внаго. Спаси́ и защити́ нас, Влады́чице, от разжже́нных стрел лука́ваго, укрепи́ не́мощную волю́ на́шу к де́ланию за́поведей Христо́вых, умягчи́ окамене́нная сердца́ на́ша любо́вию к Бо́гу и бли́жним, да́руй нам сокруше́ние серде́чное и покая́ние и́стинное, да очи́стившеся от скве́рны грехо́вныя и изба́вльшеся от неве́дения и забве́ния, восста́вше от ле́ности и нераде́ния, возмо́жем принести́ Творцу́ благоуго́дныя Ему́ плоды́ до́брых дел и сподо́битися ми́рныя христиа́нския кончи́ны и ответа́ пра́ваго на Стра́шнем и нелицеприя́тнем Суде́ Его́. О, Госпоже́ Всеми́лостивая! В час гро́зный сме́ртный наипа́че яви́ нам Твое́ многомо́щное заступле́ние, ускори́ тогда́ на по́мощь к нам, и держа́вною руко́ю Твое́ю исхити́ нас из вла́сти лю́таго мироде́ржца, и́бо вои́стинну мно́го мо́жет моли́тва Твоя́ пред лице́м Го́спода, и вся возмо́жна суть хода́тайству Твоему́, а́ще то́кмо восхо́щеши. Те́мже на святы́й о́браз Твой умиле́нно взира́юще и пред ним Тебе́ покланя́ющеся, со упова́нием благи́м са́ми себе́, и друг дру́га, и весь живо́т наш Тебе́ по Бо́зе моли́твенно предае́м и Тя велича́ем с ро́ждшимся от Тебе́ Спаси́телем на́шим, Го́сподом Иису́сом Христо́м, Ему́же, со Безнача́льным Его́ Отце́м и Пресвяты́м Ду́хом, подоба́ет вся́кая сла́ва, честь и поклоне́ние, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
    2 комментария
    31 класс
    40 комментариев
    699 классов
    Икона Богородицы Знамение Абалакская (Абалацкая) Празднование 10 декабря 2 августа История Икона Божией Матери «Знамение» Абалакская (Абалацкая, Абалацкая-Знаменская) была написана протодиаконом Тобольского кафедрального собора в честь Софии-Премудрости Божией, Матфеем, во исполнение обета расслабленного крестьянина Евфимия для вновь построенного в Абалакской обители храма Знамения Пресвятой Богородицы. Храм этот был построен в 1637 году после неоднократного чудесного явления образа «Знамения» Пресвятой Богородицы с предстоящими святителем Николаем и преподобной Марией Египетской некой благочестивой вдове Марии. По написании храмового образа расслабленный Евфимий совершенно исцелился. Во время торжественного перенесения иконы в Абалакский храм совершалось много чудесных исцелений. Внешне Абалакский образ схож с Новгородской иконой «Знамение», с той лишь разницей, что на Абалакской иконе Пресвятой Богородице предстоят святитель Николай и преподобная Мария Египетская. Образ был помещен в серебряную с позолотой ризу и украшен жемчугом и драгоценными камнями. С 1665 года был установлен ежегодный крестный ход, когда чудотворная икона «Знамение» при огромном стечении богомольцев переносилась в Тобольск и пребывала там с 8 по 23 июля. В 1680 году деревянный храм, в котором помещалась святая икона, сгорел, но чудотворный образ был спасен. На месте церкви позднее был возведен каменный Знаменский собор, а в 1783 году был основан мужской монастырь в честь иконы Божией Матери «Знамение», который благополучно существовал до начала XX века. Абалакский образ Божией Матери особенно почитали царственные страстотерпцы, перед ней они молились во время тобольского заключения. В 1924 году монастырь был закрыт богоборческими властями. Лишь в 1989 году обитель с разрушенными храмами была возвращена Тобольской епархии Русской Православной Церкви. Однако подлинной Абалакской иконы Божией Матери нет ни в монастыре, ни в Тобольске. Следы ее затерялись, и настоящее местонахождение неизвестно. В восстанавливаемой из руин обители находится один из списков с первообраза, который по древней традиции называют «Наместницей», и от которой ныне происходят чудеса исцелений прибегающих к помощи Царицы Небесной. Известно много чудотворных списков Абалакской иконы Божией Матери «Знамение», благоговейно почитаемых по всей Сибири. Богослужения СЛУЖБА ПРЕСВЯТОЙ БОГОРОДИЦЕ В ЧЕСТЬ ЕЕ ИКОНЫ «АБАЛАКСКАЯ» Текст утвержден Священным Синодом Русской Православной Церкви 21 октября 2016 года (журнал № 96) Ме́сяца ноября́ в 27-й день Пра́зднование Пресвяте́й Влады́чице на́шей Богоро́дице и Присноде́ве Мари́и, в честь ико́ны Ея́, имену́емыя Абала́кская На вели́цей вече́рни Блаже́н муж: 1-й антифо́н. На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 8, глас 1: Кра́йним Свои́м благоутро́бием Всеви́дец Госпо́дь,/ челове́ческим ро́дом ко спасе́нию управля́яй,/ мно́гую благода́ть дарова́ Тебе́, Богоро́дице Пречи́стая:/ во о́бразех бо мно́зех, и в зна́мениих,/ и в чудесе́х явля́ешися,// я́ко тве́рдое Правосла́вныя ве́ры утвержде́ние. Неизрече́нную ми́лость Свою́ ро́ду челове́ческому да́руя,/ Христо́с Госпо́дь яви́ Тя, Чи́стая,/ ве́рным лю́дем Свои́м в защище́ние,/ и Твое́ю ико́ною чудотво́рною предста́тельство пока́за./ Е́юже укрепи́ стра́ждущия ду́ши на́ша,// да предста́нем чи́сты Сы́ну Твоему́, Богоневе́стная. Ди́вным Свои́м Про́мыслом Влады́ка всех/ устроя́ет Тя, Нетле́нная Свята́я Де́во,/ в предста́тельство земны́м изве́стное:/ столп бо о́блачный Изра́илю/ путеводи́тель бысть в зе́млю обетова́нную,/ всемо́щное же моле́ние Твое́, Пречи́стая,// возно́сит ве́рныя в Небе́сное блаже́нство. О́блак невеще́ственный в бре́нном телеси́ ви́дящи,/ и Твоего́, Богома́ти, чу́днаго явле́ния/ Боже́ственное де́йство разуме́вши,/ во у́жасе вдови́ца вопие́т:// несмь досто́йна ви́дети/ сла́ву Твою́, Пренепоро́чная. Вдови́ца явле́ние ико́ны Богома́тере узре́вши на возду́се/ и мно́жицею о сем уве́рившися и́стинно,/ глаго́ла лю́дем о чудеси́, во Абала́це бы́вшем./ О, благонаде́жнаго Твоего́ промышле́ния, Де́во Чи́стая,/ ско́рая в беда́х Засту́пнице. Цели́тельница безме́здная земли́ Сиби́рстей/ яви́лася еси́, Де́во Богоро́дице:/ кто бо, к ико́не Твое́й притека́яй,/ от смертоно́сныя я́звы не исцели́тся?/ Боле́зни бо и не́мощи врачу́еши,// чуде́сная ве́рным Помо́щнице. Избра́нное ме́сто на Абала́це/ плодоно́сно чудесы́ Твои́ми яви́ла еси́,/ Пречи́стая Де́во Богоро́дице:/ повеле́ла бо еси́ но́ву це́рковь лю́дем Твои́м созда́ти,/ иде́же и́мя Твое́, Отрокови́це, просла́вится// во спасе́ние на́ше и утвержде́ние. Сла́ва, и ны́не, глас 8: Прииди́те, ве́рнии,/ почти́м ико́ну Пречи́стыя Богоро́дицы,/ во Абала́кской ве́си чу́дно яви́вшуюся,/ и досто́йно Присноде́ву восхва́лим,/ Сия́ Столп о́блачный яви́ся,/ и́мже рабо́ты фарао́на мы́сленнаго свободи́хомся,/ Сия́ Ка́мень горы́ Хори́в показа́ся,/ от него́же благода́ти ми́ро источа́ется/ во исцеле́ние неду́гов немощству́ющих,/ Сия́ есть Ста́мна манноприе́мная,// Е́юже Хле́ба Небе́снаго приобща́емся. Вход. Проки́мен дне. Чте́ния три Богоро́дичная. На лити́и стихи́ры, глас 2: Прииди́те, Сиби́рстии наро́ди,/ восхва́лим Пречи́стую Богоро́дицу,/ Я́же явле́нием о́браза Своего́/ да́рует стра́ждущим осла́бу,/ скорбя́щим утеше́ние,/ бе́дствующим избавле́ние// и всем ве́рным ве́лию ми́лость. Сла́ва, и ны́не, глас 8: Кто, таково́е пресла́вное чу́до ви́дя, не диви́тся?/ Или́ кто, благоутро́бие Пречи́стыя разуме́в, не ужа́снется?/ Я́ко Де́ва Всенепоро́чная,/ в дожди́ ги́бельнем гнев Бо́жий на ми́лость преложи́вши,/ лю́дем Свои́м утеше́ние подаде́,/ преста́ бо тещи́ пото́к водны́й/ и затвори́шася исто́чницы возду́шнии./ Сего́ ра́ди вопие́м Ти:/ ра́дуйся, Благоутро́бная Влады́чице,// скорбь на ра́дость лю́дем Свои́м всегда́ претворя́ющая! На стихо́вне стихи́ры, глас 8: Что Тя нарече́м, Богоро́дице Де́во?/ Зарю́ ли у́треннюю,/ я́ко Христа́, Со́лнце пра́вды, нам предваря́ющая?/ Столп ли о́блачный,/ ве́рных в зе́млю обетова́нную путеводя́й?/ Ни́ву ли неора́нную,/ Хлеб Жи́зни лю́дем прозя́бшая?/ Его́же причаще́ния нас сподо́би,// да обря́щем живо́т ве́чный. Стих: Освяти́л есть селе́ние Свое́ Вы́шний,/ Бог посреде́ его́ и не подви́жится. Что Тя нарече́м, Богоро́дице Де́во?/ Цвет ли рая́ Божестве́ннаго,/ я́ко весь Абала́кскую украси́ла еси́?/ Крин ли благоуха́ния духо́внаго,/ я́ко оби́тель Свою́ облагоуха́ла еси́?/ Сосу́д ли ми́ра многоце́ннаго,/ я́ко цельбы́ неоску́дно излия́ла еси́?/ Сего́ ра́ди мо́лим Тя:// сотвори́ нас досто́йны ми́лости Твоея́. Стих: Предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́ в ри́зах позлаще́нных/ оде́яна и преиспещре́на. Что Тя нарече́м, Богоро́дице Де́во?/ Исто́чник ли живоно́сных вод,/ я́ко духо́вную жа́жду притека́ющих утоля́еши?/ Стену ли кре́пкую,/ я́ко лю́ди земли́ Сиби́рския наде́жно защища́еши?/ Ле́ствице изве́стнейшая,/ к Небеси́ пра́ведных ско́ро возводя́щая./ Те́мже моли́ Христа́ Бо́га// спасти́ся душа́м на́шим. Сла́ва, и ны́не, глас то́йже: Ра́дуйтеся, сиби́рстии наро́ди/ и вси лю́дие правосла́внии,/ я́ко явле́нием честна́го о́браза Пречи́стыя Де́вы во Абала́це/ град Тобо́льск просвеща́ется./ Сего́ ра́ди и мы от належа́щих нужд избавля́емся/ и вопие́м Ти, Влады́чице:// ра́дуйся, благи́х Вино́внице, изве́стное христиа́н Упова́ние. На благослове́нии хле́бов тропа́рь, глас 4: Днесь, я́ко со́лнце незаходи́мое,/ све́тло сия́ет образ Твой, Пречи́стая,/ в ве́си Абала́кской на возду́се/ вдови́це чу́дне яви́вшийся./ И мы, припа́дающе к нему́,/ Богоро́дице уми́льно вопие́м:/ о, Всепе́тая Влады́чице,/ мир оби́тели Твое́й да́руй// и душа́м на́шим ве́лию ми́лость. На у́трени На Бог Госпо́дь: тропа́рь Богоро́дицы, три́жды. По 1-м стихосло́вии седа́лен, глас 4: Пресве́тлый о́браз Твой ра́дость всем ве́рующим прино́сит/ и, скорбе́й и напа́стей нас свобожда́я,/ бога́тство бла́гости оби́тели Твое́й да́рует./ К Тебе́ же прибега́ющии лю́тых бед избавля́ются/ и ку́пно с Гаврии́лом пе́ние прино́сят:/ ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю. Сла́ва, и ны́не, то́йже. По 2-м стихосло́вии седа́лен, глас 4: Боже́ственным и светоно́сным явле́нием Твои́м, Пренепоро́чная Де́во, освяти́ сла́вящия Тя/ и к стяжа́нию и́стиннаго благоче́стия наста́ви,/ нело́жна бо еси́ Предводи́тельница к ве́чному ра́дованию./ Сего́ ра́ди с любо́вию пра́зднуем явле́ние о́браза Твоего́, славосло́вяще Ти:/ ра́дуйся, Благода́тная, Госпо́дь с Тобо́ю. Сла́ва, и ны́не, то́йже. Велича́ние о́бщее или́ сие́: Велича́ем Тя,/ Пресвята́я Дево,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим о́браз Тво́й святы́й,/ его́же земли́ Сиби́рстей// в покро́в и заступле́ние дарова́ла еси́. Псало́м избра́нный: Ве́лий Госпо́дь и хва́лен зело́, во гра́де Бо́га на́шего, в горе́ святе́й Его́. Пресла́вная глаго́лашася о Тебе́, Гра́де Бо́жий. Освяти́л есть селе́ние Свое́ Вы́шний. Свят храм Твой, ди́вен в пра́вде. Сия́ врата́ Госпо́дня, пра́веднии вни́дут в ня. Предста́ Цари́ца одесну́ю Тебе́ в ри́зах позлаще́нных оде́яна, преиспещре́на. Престо́л Твой, Бо́же, в век ве́ка: жезл пра́вости, жезл ца́рствия Твоего́. По полиеле́и седа́лен, глас 8: Вели́чие Твое́ кто пове́сть, Всенепоро́чная Де́во?/ Явле́нием Твои́м всю страну́ Сиби́рскую удиви́ла еси́,/ благода́ть бо от ико́ны Твоея́ неду́ги мно́гих уврачева́ и боле́зни исцели́./ Сего́ ра́ди к Тебе́ припа́даем и те́пле вопие́м:/ не лиши́ нас Твоея́ ми́лости, безме́здная Цели́тельнице. Сла́ва, и ны́не: О, Всеми́лостивая Влады́чице!/ Не отри́ни нас, в беда́х су́щих, от Твоего́ заступле́ния,/ но моли́твами Твои́ми защити́ и спаси́ страну́ на́шу от вся́каго зла./ Да, Тобо́ю хва́лящеся и на Тя все упова́ние возлага́юще,/ не постыди́мся во ве́ки. Степе́нна, 1-й антифо́н 4-го гласа. Проки́мен, глас 4: Помяну́ и́мя Твое́/ во вся́ком ро́де и ро́де. Стих: Слы́ши, Дщи, и виждь, и приклони́ у́хо Твое́. Вся́кое дыха́ние да хва́лит Го́спода: Ева́нгелие от Луки́, зача́ло 4. По 50-м псалме́ стихи́ра, глас 6: Ны́не наста́ пра́зднество ико́ны Твоея́, Пречи́стая,/ торжеству́йте, лю́дие,/ се бо светоно́сный о́браз на возду́се чуде́сне явля́ется/ и столпо́м о́блачным ви́димо утвержда́ется;/ днесь пра́вило ве́ры и о́браз кро́тости духо́вныя сказу́ется,/ днесь серде́чное к Бо́гу обраще́ние соверша́ется/ и полнота́ покая́ния пропове́дуется// во спасе́ние душ на́ших. Кано́н, глас 8 Его́же краегране́сие: При́зри благосе́рдием, Всепе́тая, Богоро́дице. Песнь 1 Ирмо́с: Во́ду проше́д, я́ко су́шу,/ и еги́петскаго зла избежа́в,/ израильтя́нин вопия́ше:// Изба́вителю и Бо́гу на́шему пои́м. Прекра́сный хра́ме Трисо́лнечнаго Све́та,/ украси́ моя́ чу́вства, молю́ся,/ да целому́дрен сый,/ честно́е Твое́ во Абала́це о́браза явле́ние воспою́, Чи́стая. Ра́дуяся, к Твое́й честне́й ико́не припа́даю, Пречи́стая,/ ду́шу мою́ просвети́,/ те́ло от скве́рны очи́сти/ и, от лю́тых мя неду́гов свободи́вши,/ покажи́ прича́стника Небе́снаго Ца́рствия. Изнемога́ющий ум мой напра́ви, молю́ Тя, Еди́на Присноде́во,/ к позна́нию Еди́наго Су́щаго Бо́га,/ и щедролю́бие да́руй ми,/ и благода́тию Христо́вою украси́ мя, Богоблагода́тная. Зря́щи грехо́вность и ху́дость естества́ моего́,/ молю́ Тя, Де́во:/ даждь ми позна́ние моея́ не́мощи,/ да слеза́ми мно́гими омы́ю скве́рное мое́ житие́,/ Еди́на Богоблаже́нная. Песнь 3 Ирмо́с: Небе́снаго кру́га Верхотво́рче Го́споди,/ и Це́ркве Зижди́телю,/ Ты мене́ утверди́ в любви́ Твое́й,/ жела́ний кра́ю, ве́рных утвержде́ние,// еди́не Человеколю́бче. Ра́ди ми́лости Твоея́ низложи́ во мне прило́ги бесо́вския,/ да, ум очи́стив и се́рдце уцелому́дрив,/ к и́стинному богопозна́нию устремлю́ся, Еди́на Де́во Всепе́тая. Изво́лила еси́ сто́лпом о́блачным/ яви́ти добро́ту о́браза Твоего́ вдови́це смире́нней,/ та́ко и ны́не при́зри на рабы́ Твоя́,/ призыва́ющия Тя и тре́бующия Твоея́ по́мощи, Благода́тная. Бу́дущее муче́ние, я́ко наказа́ние за суету́ дея́ний грехо́вных,/ и кра́ткий всех веще́й и всего́ ми́ра тле́ннаго коне́ц,/ помышля́ти сподоби́ мя, Де́во,/ да благода́тию Сы́на Твоего́,/ на путь и́стиннаго покая́ния наста́влен,/ ве́чнаго осужде́ния избе́гну, Пренепоро́чная. Люби́ти бли́жняго и покрыва́ти согреше́ния его́ даждь ми, Де́во,/ честолю́бие же, осужде́ние и праздносло́вие отдали́ от мене́,/ да плоды́ досто́йны принесу́ Сы́ну Твоему́, Еди́на Пречи́стая. Ин конда́к, глас 4: Абала́кской ико́не Влады́чицы на́шей Богоро́дицы,/ благогове́йно поклоня́ющеся,/ со умиле́нием взыва́ем:/ спаси́ нас моли́твами Твои́ми,// Пресвята́я Де́во. Седа́лен, глас то́йже: Глаго́лы на́ша услы́ши, Влады́чице,/ призыва́ющих Тя и тре́бующих Твоея́ по́мощи,/ да́руй нам на враги́ одоле́ние/ и душа́м на́шим спасе́ние,/ Ты бо еси́ Пода́тельница благи́х,/ Небеси́ Цари́ца/ и ми́ру Помо́щница. Песнь 4 Ирмо́с: Услы́шах, Го́споди,/ смотре́ния Твоего́ та́инство,/ разуме́х дела́ Твоя́// и просла́вих Твое́ Божество́. О Тебе́, Богома́ти, небе́сное торжеству́ет сосло́вие,/ с ни́мже и мы, земноро́днии, пра́зднуем днесь,/ прославля́юще явле́ние о́браза Твоего́, Пречи́стая. Се́рдце мое́ ожесточе́нное умягчи́, Де́во,/ и росо́ю милосе́рдия напои́ изсо́хшую ду́шу мою́,/ да, бли́жнему своему́ и́скренне послужи́в,/ просла́влю Тя, Богоневе́сто Влады́чице. Еди́на Присноде́во,/ от тле́нных и вре́менных ум мой отврати́/ и, милосе́рдием Твои́м покры́вши,/ пла́мень страсте́й мои́х угаси́. Ра́бское сребролю́бие и забве́ние благоче́стия потреби́ от правосла́вных, Влады́чице,/ да, жизнь нескве́рную восприе́мше,/ невозбра́нно еди́ными усты́ восхва́лят Тя, Присноде́во. Песнь 5 Ирмо́с: Просвети́ нас повеле́нии Твои́ми, Го́споди,/ и мы́шцею Твое́ю высо́кою// Твой мир пода́ждь нам, Человеколю́бче. Ди́внаго о́браза Богома́тере явле́ние,/ в не́мже святи́тель Никола́й наставля́ет вдови́цу чи́стую/ о Твое́м зна́мении пове́дати лю́дем, Пренепоро́чная,/ да, тьму суеве́рия отгна́вши,/ и́стинный свет спасе́ния восприи́мут. Испо́лни ра́дости се́рдце мое́, Пречи́стая,/ и, лю́тых собла́знов изба́вльши,/ мглу грехо́вную разве́й/ и бла́гостию Твое́ю храм чистоты́ и вся́кия доброде́тели мя соде́лай. Еди́но души́ моея́ упова́ние, Богоро́дице,/ кра́сная ми́ра сего́ возненави́дети мя наста́ви, молю́ Тя, Чи́стая,/ да помраче́ния мы́сленнаго изба́влься,/ улучу́ нетле́нное Сы́на Твоего́ насле́дие. Молю́ Тя, Влады́чице,/ па́мять сме́ртную и благи́м воздая́ние во мне утверди́,/ да, сия́ вы́ну во уме́ содержа́,/ вся́кая беззако́ния оста́влю/ и Ца́ствия Небе́снаго дости́гну. Песнь 6 Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду,/ и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́,/ я́ко зол душа́ моя́ испо́лнися,/ и живо́т мой а́ду прибли́жися,/ и молю́ся я́ко Ио́на:// от тли, Бо́же, возведи́ мя. Возводя́щи лю́ди от тьмы грехо́вныя/ явле́нием о́браза Твоего́, Влады́чице,/ подае́ши заступле́ние и предста́тельство,/ да еди́ными усты́ и чи́стым се́рдцем просла́вят Тя, Еди́на Пречи́стая. Сло́ва Бо́жия Роди́тельнице,/ за́висти грехо́вныя изба́ви мя,/ да, и́скреннее братолю́бие явля́я,/ жи́зни ве́чныя в Ца́рстве Сы́на Твоего́ сподо́блюся, Преблагослове́нная. Еди́на Богома́ти,/ ра́дости мое́ се́рдце испо́лни/ и, печа́ли мглу грехо́вную ско́ро потребля́ющи,/ наста́ви мя пе́ти:/ ра́дуйся, Благода́тная, Спа́са Христа́ нам ро́ждшая. Пресвята́я Богоро́дице,/ благода́тию Твое́ю любовь к Сы́ну Твоему́ во мне возгре́й/ и бли́жнему моему́ от души́ благотвори́ти наста́ви,/ да не пре́дан бу́ду Суду́ без ми́лости,/ я́ко не сотвори́вый ми́лости, Всенепоро́чная. Конда́к, глас 4: Ева́нгелия Христо́ва благове́стник Лука́/ о́бразы Твоя́, Пречи́стая, дре́вле изобрази́,/ вдови́ца же, еди́н от них чу́дне узре́вши,/ возвести́ нам повеле́ние Твое́,/ да ве́рнии, к Тебе́ притека́юще, зову́т:/ ра́дуйся, Влады́чице,// Зна́мение ми́лости Твоея́ нам явля́ющая. И́кос: Твоего́ пресла́внаго явле́ния чу́до, Богоро́дице, во Абала́це/ почита́ющих Тя утеша́ет и укрепля́ет:/ земноро́дным бо подае́ши незави́стную исцеле́ния ра́дость,/ е́юже и земля́ Сиби́рская, преизоби́льно обогати́вшися,/ весели́тся ны́не и непреста́нно вопие́т Ти:/ Ра́дуйся, прибе́жище на́ше и упова́ние;/ ра́дуйся, неисповеди́мая всем ра́досте./ Ра́дуйся, о́бразом Свои́м святы́м нас просвеща́ющая;/ ра́дуйся, исцеле́ние всем ско́ро подаю́щая./ Ра́дуйся, от бед и скорбе́й избавле́ние;/ ра́дуйся, оби́тели Абала́кской и всея́ Сиби́ри защище́ние./ Ра́дуйся, Влады́чице, зна́мение ми́лости Твоея́ нам явля́ющая. Песнь 7 Ирмо́с: От Иуде́и доше́дше, о́троцы/ в Вавило́не иногда́/ ве́рою Тро́йческою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще:// отце́в Боже, благослове́н еси́. А́нгельский лик на небеси́ песносло́вит пресве́тлое Твое́ явле́ние/ и челове́ческий род восхваля́ет Тя на земли́, Пренепоро́чная Богоро́дице,/ я́ко Ма́ти су́щи Живота́,/ мо́лиши о нас Сы́на Твоего́, Христа́ Бо́га на́шего, пою́щих:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́. Я́дию в тле́ние па́дших лю́те/ Рождество́м Твои́м возста́вила еси́, Богоро́дице Де́во./ Сего́ ра́ди презре́ние вре́менных и жела́ние благ ве́чных пода́ждь ве́рою пою́щим:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́. Бесо́вския прило́ги потребля́ющи,/ по́хоти плотски́я укроти́ во мне, Де́во,/ и, души́ мое́й здра́вие да́рующи,/ сподо́би вку́пе со святы́ми пе́ти:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́. Оскверни́х ду́шу мою́ греха́ми мно́гими/ и невоздержа́нием вся́ческим сотвори́х себе́ непотре́бна пред Тобо́ю, Пречи́стая Влады́чице,/ но очи́сти мя и на богоуго́дное житие́ наста́ви,/ да со святы́ми вку́пе воспою́:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси́. Песнь 8 Ирмо́с: Ца́ря Небе́снаго,/ Его́же пою́т во́и А́нгельстии,// хвали́те и превозноси́те во вся ве́ки. Грехо́вное томле́ние души́ моея́ утоли́, Богоро́дице,/ росою́ же благода́ти Твоея́ со́вестное жже́ние угаси́/ и, от клеветы́ наве́тующих изба́вльши,/ не́нависть и памятозло́бие отврати́ от мене́, да благода́рне воспою́:/ хвали́те Бо́га и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. О́браз Твой, Богоро́дице, во Абала́це я́вльшийся,/ по́мощь и заступле́ние подае́т всем, с ве́рою к нему́ притека́ющим и благода́рне вопию́щим:/ хвали́те Бо́га и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. Ра́дость вме́сто печа́ли души́ моей пода́ждь, Всечи́стая,/ и ми́лостию Твое́ю утверди́ в ми́ре се́рдце мое,/ мяте́ж ми́ра сего́ потребля́ющи, да благода́рне воспою́:/ хвали́те Бо́га и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. О, Пренепоро́чная Де́во,/ терпе́ние тве́рдое да́руй ми во искуше́нии,/ кро́тостию и незло́бием испо́лни мя во озлобле́нии,/ да, ра́дуяся, воспою́:/ хвали́те Бо́га и превозноси́те Его́ во вся ве́ки. Песнь 9 Ирмо́с: Вои́стинну Богоро́дицу/ Тя испове́дуем,/ спасе́ннии Тобо́ю, Де́во Чи́стая,// со безпло́тными ли́ки Тя велича́юще. Дом Пречи́стыя Богоро́дицы яви́ся оби́тель Абала́кская,/ в не́мже чудотво́рный о́браз пребыва́ет,/ я́ко зна́мение спасе́ния земли́ Сиби́рстей/ и всем, с ве́рою к нему́ притека́ющим. Испо́лни ра́дости сердце мое́, Де́во Чи́стая,/ уныва́ющаго мя оживи́/ и отча́янием па́дшаго возста́ви,/ ле́ность же души́ моея́ потребля́ющи,/ во вся́цей доброде́тели укрепи́,/ да со безпло́тными ли́ки непреста́нно Тя велича́ю. Целому́дренно се́рдце сози́жди во мне, Присноде́во Богоро́дице,/ ко исполне́нию во́ли Сы́на Твоего при́сно наставля́ющи,/ и в моли́тве постоя́нство даруй ми,/ Путеводи́тельнице моего́ спасе́ния. Еди́ная Пречи́стая Чи́стая Присноде́во,/ мно́гия ми́лости о́бразом Твои́м чудотво́рным во Абала́це нам яви́вшая,/ ны́не благода́рственное славосло́вие воспева́ем Ти:/ ра́дуйся, Благода́тная, земли́ Сиби́рстей Покро́в и Утвержде́ние. Свети́лен: Досто́йное пе́ние воздади́м днесь, ве́рнии, Ро́ждшей всех святы́х Святе́йшее Сло́во,/ Сия́ бо есть нетле́нный Сосу́д чистоты и и́стинная Присноде́ва,/ от грехо́вныя нечистоты́ предста́тельством Свои́м нас избавля́ющая. Сла́ва, и ны́не, то́йже. На хвали́тех стихи́ры на 4, глас 4: Днесь торжеству́ет сла́вный град Тобо́льск,/ ра́дуяся посеще́нию Де́вы Богоро́дицы,/ Сия́ бо явле́нием о́браза Своего́/ всей земли́ Сиби́рстей яви́лася еси́ Засту́пница/ от находя́щих бед и мно́гих скорбе́й,/ покрыва́ющи ве́рныя лю́ди// честны́м Свои́м омофо́ром. Пресла́вное Твое́ во Абала́це явле́ние,/ Пренепоро́чная Влады́чице,/ неду́гующим есть исцеле́ние,/ слепы́м прозре́ние, хромы́м хожде́ние,/ гре́шным с Бо́гом примире́ние,/ всем ве́рным торжество́ спаси́тельное// и во и́стинней ве́ре утвержде́ние. Ны́не проро́честии глаго́лы Твоя́, Богома́ти, исполня́ются,/ вси бо ро́ди Тя досто́йно ублажа́ют,/ с ни́миже и лю́дие Сиби́рстии днесь све́тло пра́зднуют,/ я́ко чудесы́ Твои́ми, Богома́ти,/ от Абала́кскаго о́браза Твоего́/ по́мощь благода́тную ско́ро получа́ют,/ в ве́ре и благоче́стии наставля́ются,/ в наде́жди на ми́лость Бо́жию укрепля́ются// и в любви́ к Тебе́ и Сы́ну Твоему́ утвержда́ются. Росоно́сною Ду́ха благода́тию/ исцели́ боле́знующую мою́ ду́шу/ и даждь ми плач о гресе́х мои́х, Влады́чице,/ и не яви́ мя враго́м бы́ти ра́дование,/ но благода́тию Пречестна́го о́браза Твоего́/ отжени́ от мене́ мглу страсте́й душевре́дную и просвети́ све́том Сы́на Твоего́,// Всенепоро́чная Влады́чице. Ро́ди челове́честии с ве́рою несумне́нною/ притека́ют к Тебе́, Богоро́дице,/ ско́ро бо подае́ши душа́м на́шим исцеле́ние,/ враго́в на́ших сту́дно посрамля́еши/ и благода́тию пречи́стаго о́браза Твоего́/ просвеща́еши све́том Сы́на Твоего́,// Всенепоро́чная Влады́чице.
    1 комментарий
    18 классов
Фильтр
Фото
Фото
  • Класс
Фото
Фото
  • Класс
Фото
Фото
  • Класс
  • Класс
  • Класс
  • Класс
Фото
Фото
  • Класс
Показать ещё