Воровская религия призывает почитать ,,Воров"- главных тагутов ( Идол) которые устанавливают свой уклад со своими установлениями и запретами. Любая религия имеет свое мировоззрение и свою идеологию и поэтому любая идеология - есть религия, основанная на определенном мировоззрении, имеющая свои идеалы, ценности, традиции, обычаи, свои установления и запреты, и соответственно складывается определенный образ жизни. Поэтому мусульманские ученые говорят, что любой образ жизни - это религия. ( Дин)
,,Вор" - идеал преступного мира, чье слово и решение становятся законом для всех, кто почитает ,,Воров", которые они воспринимают чуть ли ни как божественный закон, даже обсуждать или порицать между
_*ПРИМЕР В КОРАНЕ ПРО ФИНИКОВ*_
*Кытмийр , Фатийл , Накийр*
АЛЛАХ В КУРАНЕ : « А те, к кому вы взываете помимо Него ( Аллах) , не владеют даже *ПЛЕВОЙ* ( _Кытмийр_) на финиковой косточке » ( Суура Фатыр : 13- аят )
«В тот день Мы созовем всех людей вместе с их предводителями. Тогда те, кому книга будет вручена в правую руку, прочтут ее, и к ним не будет проявлено несправедливости даже величиной с финиковую *НИТИ* ( _Фатийл_)» (суура Аль Исра :71 аят )
« А те мужчины и женщины, которые совершают некоторые из праведных поступков, будучи верующими, войдут в Рай, и не будут обижены даже на величину *ВЫЕМКИ* ( _Накыйр_) на финиковой косточке.» ( Суура Ниса : 124 аят )
“ *_ЛЯ ИЛАХА ИЛЛА АЛЛАХ_ ” (АЛЛАХДАН БАШКА СЫЙЫНУУГА ТАТЫКТУУ ЗАТ ЖОК ) ТАУХИД КЕЛМЕСИНИН ШАРТТАРЫ*.
_Улуу Табиин *Хасан Аль Басриге* кимдир бирөө айтты : адамдар айтышат : " Кимде ким Ля илаха илла Аллах деп айтса бейишке кирет " - деп , Хасан Аль Басри : " Ля илаха илла Аллах " дун шарттарын , талаптарын аткарган болсо албетте бейишке кирет_"
Калиманы ооз жүзүндө гана айтып койуу гана эмес анын талаптарын , шарттарын толук аткарып Аллахга ширк кылбастан иманда , Таухидде өлгөн адам үчүн пайда берет.
- *БИРИНЧИ ШАРТ – ИЛИМ ( АЛЬ ИЛМ*)
Келименин нафий жана исбат маанисин түшүнүү. Анын карама-каршысы: жахль (илимсиздик). Бул шартка Аллахтын сөзү далил: “Бил
БИР ЧЫМЫН ҮЧҮН ТОЗОК ЖАНА БЕЙИШ .....
Сахаба Сальман Аль Фариси رضي الله عنه айтат : “Бир киши бир чымын себептүү бейишке, дагы бир киши ошол эле чымын себептүү тозокко түштү.
Ал экөө (сапарда эле. Анан) бутка сыйынган коомдун журтунан өтүп калышты. “Бул жерден эч бир адам биздин буттарыбызга ( идол ) арнап курмандык чалмайынча өтө албайт!”-дешти коомдун жол тоскон жасоолдору. Анан мусапырдын бирине карап: “Курмандык чал!”-дешти. “Кайдагы курмандык?! Менде эч нерсе жок?!”-деди тиги калтырап. “Бир чымынды болсо да, курмадык кылып, өтө бер”-дешти жасоолдор. Мусапыр бутка арнап бир чымынды курмандыкка чалып, өтүп кетти. Бирок, акыретте ошол амалы себептүү тозокко түштү. Жасоолдо