Ви́дяще же Петрóво дерзновéнiе и Иоáнново и разумѣ́вше, я́ко человѣ́ка некни́жна естá и прóста, дивля́хуся, знáху же и́хъ, я́ко со Иисýсомъ бѣ́ста: ви́дяще же исцѣлѣ́вшаго человѣ́ка съ ни́ма стоя́ща, ничтóже имя́ху проти́ву рещи́. Повелѣ́вше же и́ма вóнъ изъ сóнмища изы́ти, стязáхуся дрýгъ со дрýгомъ, глагóлюще: чтó сотвори́мъ человѣ́кома си́ма? я́ко ýбо нарóчитое знáменiе бы́сть и́ма, всѣ́мъ живýщымъ во Иерусали́мѣ я́вѣ, и не мóжемъ отврещи́ся: но да не бóлѣе прострéтся въ лю́дехъ, прещéнiемъ да запрети́мъ и́ма ктомý не глагóлати о и́мени сéмъ ни еди́ному от человѣ́къ.
Видя смелость Петра и Иоанна и приметив, что они люди некнижные и простые, они удивлялись, между тем узнавали их, что они были с Иисусом; видя же исцеленного человека, стоящего с ними, ничего не могли сказать вопреки. И, приказав им выйти вон из синедриона, рассуждали между собою, говоря: что́ нам делать с этими людьми? Ибо всем, живущим в Иерусалиме, известно, что ими сделано явное чудо, и мы не можем отвергнуть сего; но, чтобы более не разгласилось это в народе, с угрозою запретим им, чтобы не говорили об имени сем никому из людей.

Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев