Lietuvas automašīnu pārvadātāju asociācijas (Linava) prezidija loceklis Arturs Telments apgalvo, ka attālums kravu piegādēm uz vairākām valstīm pieaug, degvielas cenas pastāvīgi palielinās, un šie faktori ietekmē izcenojumus.Vienlaikus Telments atklāja, ka papildu grūtības transporta nozarei patlaban rada tas, ka Lietuvas transporta kompānijas ieviesto sankciju dēļ nevar pieņemt darbā tālbraucējus no Krievijas un Baltkrievijas.
Eiropas aviokompānijas cietušas sankciju dēļ»Tālbraucēju trūkums noved pie mazāka reisu skaita, turklāt aug algas, aug degvielas cenas, bet saistības bankām un valsts varas iestādēm saglabājas. Šo iemeslu dēļ pieaug gan preču pašizmaksa, gan piegādes izmaksas,» paziņoja Telments.Pēc Krievijas specoperācijas sākuma Ukrainā rietumvalstis ieviesušas virkni sankciju pret Krieviju, virkne ārvalstu kompāniju apturējušas darbu Krievijā. cita starpā tirdznieciskās un ekonomiskās attiecības ar Krieviju pātrauc Lietuva, valstī skan agresīva rusofoba retorika. Bez tam, ņemot vērā preču eksporta partraukšanu uz Krieviju un Baltkrieviju, kā arī piegādes traucējumus, Lietuvas ekonomisti konstatēja, ka Baltijas valstu ekonomikas prognozes 2022. un 2023. gadam pasliktinās. Liels skaits uzņēmumu Baltijā cietuši energonesēju un produktu cenu pieauguma dēļ, daudzi no tiem iestiguši parādos.
Eksperts pastāstīja par autopārvadājumu slēgšanas bēdīgajām sekām
Avots
#Baltijā, #Cenas, #Ekonomika, #Kravas, #KravuPārvadājumi, #Lietuva, #Tranzīts #Baltijā
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев