Valeykuma salam. Fəna fillah yəni Allahda ğərq olmaq, İndəllah - yəni Allahın yanında, Arif - yəni bilən, agah (müdrikdə demək olar) bu lüğəvi mənasıdı, qaldı ki əsl mənası nədi, bu irfani söhbətlərdi və internet elə bir fəza deyil ki insan onun vasitəsi ilə irfana çata. Burda ancaq mənaları oyrənmək olar, amma əgər insan irfana çatmaq istəsə gərək bu yolu tanıyan müəllimin dərslərində işirak edsin və bir çox başqa amillər var ki onu internetdə tapmaq olmur. Qaldıki suala mənim qardaşım fərqi yoxdu nə üçün sual verirsən. Mənim vəzifəm bilirəmsə suala cavab verməkdi, ona görə narahat olmayın.
Salam aleykum. Sizin sualınıza bir neçə cavab var. Yəni sohbət həm şəxsən Xanıma (s.ə) dəymiş zərərdən gedir, və o biri tərəfdən xəzrətı Zəhra (s.ə) bir müsəlman kimi öz vəzifəsin yerinə yetirmiş və Əbu Bəkrin və onun köməkçilərinin iftirasına tuş gəlmişdir.
1) Fədək deyilən bir məkan var idi ki orada xurma bağları var idi, və Peygəmbər (s ) bu torpagı Xəzrəti Fatiməyə (s.ə) miras olarag saxlamışdı və xanım ordan gələn gəlirləri Allah yolunda paylayırdı. Amma Peygəmbərin (s )
vəfatından sonra Əbu Bəkr bu torpagları onun əlindən alıb Beytul mala qatdı, və bəhanəsi bu idi ki Peygəmbərlər özlərindən sonra miras saxlamırlar, və xanımdan şahid istəmişdir ki onun düzgünlüyün təsdiq etsinlər. Burda 1) Peygəmbərlərin miras saxlalaması barədə dedikləri doqru deyil 2) Şahidi ittiham olunan tərəf yox iddia edən tərəf gətirməlidir 3) Peygəmbərin glzl faktiki olarag yalan danışmaqda ittiham olundu buda azımış kimi düz danışdıqın sübut etmək üçün ondan şahid istədilər, və onun gətirdiyi şahidləri də bəhanələrlə gəbul etmədilər.
2) Xəzrət Əli (ə) xanım Zəhra (s.ə) həyat yoldaşı idi amma ondan da üstün zəmanəsinin İmamı idi. Və hamı kimi Xənam Zəhrada (s.ə) Əli (ə) beyət etmişdi, və ona bir imam kimi itaət etmək, ona kömək etmək, dostları ilə dost olub düşmənləri ilə düşmən olmaq vacib idi. Xanımı heç vaqt bir naməhrəm görməmişdi, amma İmamına kömək etmək üçün həmin xanım qapı - qapı düşüb Peygəmbərin (s ) Qədir Xumdakı vəsiyyətin müsəlmanların yadına salırdı və onları öz İmamına kömək etməyə dəvət edirdi.Büna baxmayaraq cəmi dörd nəfər köməyə gəldilər
Mən burda sizə gısa cavab yazmışam. İndi isə nəticə. O vaxt əksər müsəlmanlar, Peygəmbər (s ) vəsiyyətinə xəyanət etdilər. Və bu xəbəri bizlərə çatdırmaq üçün Xəzrəti Fatimə (s.ə) vəsiyyət etdi ki Əli (ə) onu qizlin dəfn etsin ki, qələcəkdə əgər kimsə şəkkə düşsə, bu məsələ haqqında fikirləşib haqqı tanısınlar. Faktiki olaraq Xəzrəti Zəhranın (s.ə) qizlin dəfn edilməsi insanları hidayətə yönəldən bir məsələdir. Peygəmbər (s ) buyurdugu kimi Əhli - beyt (ə) Nuh (ə) gəmisinə bənzəyir. Həm saqlıqlarında həm də şəhadətlərindən sonra, və insanları həmişə şəkdən çıxardıb hidayət yoluna yönəldirlər. Bizim heç bir elmimiz olmasa belə, xanımın gizlin dəfn edilməsi bizə sabit edirki, birincisidə, ikincisidə, ücüncüsüdə zalım olub Əhli - beytin (ə) haqqına qirib Peygəmbərin (s ) vəsiyyətina xəyanət edib, və ən üstünü Allah - Təalanın əmrindən boyun qaçırmışlar.
Ehli Şiyenin kiminləsə şəxsi qərəzliyi yoxdu. Şiyə zalımlara lənət oxuyur, kiminsə adına yox. Bəs əqər kimsə zalımdırsa nəinki şiyə başqa varlıqlarda ona lənət oxuyur. Birdə ki Lənət sözünün mənası odur ki Ya Rəbb sən filan kəsə rəhmət gözünlə yox ədalət gözünlə bax. Bəs əslində lənət tohin deyil haqqı tələb etməkdir.
Комментарии 13
Burda sizə maraqlı olan sualları yaza bilərsiniz çalışarıq cavabın tapaq
Здесь вы можете оставить интересующие вас вопросы, а мы постараемся найти ответы на ваши вопросы
Valeykuma salam. Fəna fillah yəni Allahda ğərq olmaq, İndəllah - yəni Allahın yanında, Arif - yəni bilən, agah (müdrikdə demək olar) bu lüğəvi mənasıdı, qaldı ki əsl mənası nədi, bu irfani söhbətlərdi və internet elə bir fəza deyil ki insan onun vasitəsi ilə irfana çata. Burda ancaq mənaları oyrənmək olar, amma əgər insan irfana çatmaq istəsə gərək bu yolu tanıyan müəllimin dərslərində işirak edsin və bir çox başqa amillər var ki onu internetdə tapmaq olmur. Qaldıki suala mənim qardaşım fərqi yoxdu nə üçün sual verirsən. Mənim vəzifəm bilirəmsə suala cavab verməkdi, ona görə narahat olmayın.
Salam aleykum. Sizin sualınıza bir neçə cavab var. Yəni sohbət həm şəxsən Xanıma (s.ə) dəymiş zərərdən gedir, və o biri tərəfdən xəzrətı Zəhra (s.ə) bir müsəlman kimi öz vəzifəsin yerinə yetirmiş və Əbu Bəkrin və onun köməkçilərinin iftirasına tuş gəlmişdir.
vəfatından sonra Əbu Bəkr bu torpagları onun əlindən alıb Beytul mala qatdı, və bəhanəsi bu idi ki Peygəmbərlər özlərindən sonra miras saxlamırlar, və xanımdan şahid istəmişdir ki onun düzgünlüyün təsdiq etsinlər. Burda 1) Peygəmbərlərin miras saxlalaması barədə dedikləri doqru deyil 2) Şahidi ittiham olunan tərəf yox iddia edən tərəf gətirməlidir 3) Peygəmbərin glzl faktiki olarag yalan danışmaqda ittiham olundu buda azımış kimi düz danışdıqın sübut etmək üçün ondan şahid istədilər, və onun gətirdiyi şahidləri də bəhanələrlə gəbul etmədilər.
2) Xəzrət Əli (ə) xanım Zəhra (s.ə) həyat yoldaşı idi amma ondan da üstün zəmanəsinin İmamı idi. Və hamı kimi Xənam Zəhrada (s.ə) Əli (ə) beyət etmişdi, və ona bir imam kimi itaət etmək, ona kömək etmək, dostları ilə dost olub düşmənləri ilə düşmən olmaq vacib idi. Xanımı heç vaqt bir naməhrəm görməmişdi, amma İmamına kömək etmək üçün həmin xanım qapı - qapı düşüb Peygəmbərin (s ) Qədir Xumdakı vəsiyyətin müsəlmanların yadına salırdı və onları öz İmamına kömək etməyə dəvət edirdi.Büna baxmayaraq cəmi dörd nəfər köməyə gəldilər
Mən burda sizə gısa cavab yazmışam. İndi isə nəticə. O vaxt əksər müsəlmanlar, Peygəmbər (s ) vəsiyyətinə xəyanət etdilər. Və bu xəbəri bizlərə çatdırmaq üçün Xəzrəti Fatimə (s.ə) vəsiyyət etdi ki Əli (ə) onu qizlin dəfn etsin ki, qələcəkdə əgər kimsə şəkkə düşsə, bu məsələ haqqında fikirləşib haqqı tanısınlar. Faktiki olaraq Xəzrəti Zəhranın (s.ə) qizlin dəfn edilməsi insanları hidayətə yönəldən bir məsələdir. Peygəmbər (s ) buyurdugu kimi Əhli - beyt (ə) Nuh (ə) gəmisinə bənzəyir. Həm saqlıqlarında həm də şəhadətlərindən sonra, və insanları həmişə şəkdən çıxardıb hidayət yoluna yönəldirlər. Bizim heç bir elmimiz olmasa belə, xanımın gizlin dəfn edilməsi bizə sabit edirki, birincisidə, ikincisidə, ücüncüsüdə zalım olub Əhli - beytin (ə) haqqına qirib Peygəmbərin (s ) vəsiyyətina xəyanət edib, və ən üstünü Allah - Təalanın əmrindən boyun qaçırmışlar.
ehli sieler niye omere lenet oxuyullar?