Շատերն այսօր եկեղեցին հասկանում են որպէս շէնք: Սա եկեղեցու Աստվածաշնչյան ըմբռնումը չէ: «Եկեղեցի» բառը ծագում է Հունարեն էկլեսիա բառից, որ նշանակում է «ժողովք» կամ «կանչվածներ»: Բուն իմաստը շինությունը չէ բնավ, այլ՝ մարդիկ: Զավեշտալի է, բայց երբ մարդկանց հարցնում ես՝ ինչ եկեղեցի ես հաճախում, սովորաբար նշում են շէնքը: Հռոմեացի 16.5-ում ասում է. «...[բարևեցեք] նաեւ նրանց տանը եղող եկեղեցուն»: Պօղոսն ասում է «տանը եղող եկեղեցի», ոչ թէ շէնք-շինություն,այլ հավատացյալներ` որպէս հավաքական մարմին:.Եկեղեցին Քրիստոսի մարմինն է, որի գլուխը Ինքը՝ Քրիստոսն է: Եփեսացիս 1:22-23-ում ասում է. «Եվ ամէն բան Նրա ոտքերի տակ հնազանդեցրեց, Նրան եկեղեցու գլուխ դրեց, բոլոր բաների վրա, որ է՝ Նրա մարմինը, այն լրումը, որ ամենը լցնում է ամենի մէջ»: Քրիստոսի մարմինը կազմված է Հիսուս Քրիստոսում եղող բոլոր հավատացյալներից: Պենտեկոստէի օրից ի վեր (Գործք 2) մինչեւ Քրիստոսի վերադարձԸ:
Ավելին Եկեղեցին դա Քրիստոսի Հոգին մեր հոգու հետ միաձուլումն է: Մարդու փոխակերպումն է Քրիստոսի կյանքի ու բնությունով: Լեցվելով և պարունակելով ,կազմված լինելն է Քրիստոսի կյանքով: Օրինակ Ադամի և Եվայի խորհրդապատկերը Քրիստոսն ու եկեղեցին ասում է Պողոս առաքյալը (Եփս5:31-32): Ծննդոց 2:21-23-ում Ադամի կողից վերցվեց կողոսկրը որով պետք է ստեղծագորվեր Եվան: Խոր քուն նաև մտավ խաչի վրա Քրիստոսը ,Նրա կողքը խոցեցին և այրուն ու ջուր դուրս եկավ ,այրունը մեզ մեր մեղքերը մաքրելու համար ,ջուրը որպես կենդանի ջրի գետ, որ հոսեր Իր հավատացյալների մեջ ,որպեսզի ունենանք Աստծու կյանքը մեր մեջ և մեզ փոխակերպի Քրիստոսի կյանքով , հենց այդ փոխակերպված մարդիկ են եկեղեցին: Ուշադիր եղեք Ծննդոց 22:23-րդ խոսքին այնտեղ ասվում է Եվային (Եկեղեցուն) «Սա հիմա ոսկոր է իմ ոսկորից և մարմին է իմ մարմնից...» Հենց սա է եկեղեցին ինչը դուրս է գալիս Քրիստոսից, երբ Տերը տեսնի Իր եկեղեցուն ,հարսին ,Նա ասելու է . «Սա հիմա ոսկոր է Իմ ոսկորից և մարմին է Իմ մարմնից»: Տերն ասում էր ով չուտի Իմ Մարմինը և չխմի Իմ այրունը...կամ Ես եմ երկնքից իչած հացը,և մեկ ուրիշ տեղ ասում է...ով ծարավ է թող գա Ինձ և խմի , մեկ ուրիշ տեղ փչելով աշակերտների վրա ասաց առեք Սուրբ Հոգին: Ինչպես նաև Պետրոս առաքյալն է ասում .Նորածին մանուկների պես փափագեցեք Խոսքի բանական և անխարդախ կաթը ,որ դրանով աճեք: Մենք տեսնում ենք, որ Հիսուսը եկել էր ոչ թե սոսկ ուսմունք տալու մեզ , այլ շատ ավելին` որ դառնար մեր կերակուրը ,Նա ուզում է, որ մենք ուտենք Նրան ,Խմենք Նրան և շնչենք Նրան որի միջոցով Նա կառուցում է Իր եկեղեցին: Այսօր մենք ավելի շատ պետք է ուտենք խմենք և շնչենք Հիսուսին բաց պահենք մեր հոգին և տանք հնարավորություն Նրան, որ ավելի շատ կյանքի ջրի և կյանքի հացի, կյանքի ծառի տեսքով Իրեն ներդնի մեր մեջ, որպեսզի դառնանք նրա մարմինը,Նրա ռազմիկը փոխակերպվելով դառնանք հարսը ,շարժվելով առաջ մենք դառնալով եկեղեցին և աճելով վերջնական դառնում ենք Նոր Երուսաղեմը (Հյտ21:2):Աստծու նպատակը մենք տեսնում ենք Ծննդոցից: Ծննդոցում մենք տեսնում ենք դրախտը որտեղ տնկված էր կյանքի ծառը և Հայտնության գրքում մենք տեսնում ենք կյանքի ծառը Նոր Երուսաղեմում...Շարունակելի
Վիթնես Լի:
Կան Հին Կտակարանի և Նոր Կտակարանի`Ծննդոց գրքից մինչև Հայտնության գրքի գլուխներն, իրենց ամեն մի համարներով,խոսքերի հոգևոր տեսանկյունից լուսաբանումններն,մեկնություներն ու հայտնություներն,որը տրվել է Տիրոջ կողմից Սուրբ Հոգու ներշնչումով,Իր զավակներին Իր համբարձումից հետո տրված բոլոր հայտնություները որոնք, որ հավաքել են եղբայրները բոլոր հայտնություները,որը Տերը տվել է մոտ երկու հազար տարվա ընթացքում,այսօր բոլոր Տիրոջ զավակները գիտեն,որ ապրում ենք վերջին ժամանակները,և Տերը բացել է ամբողջ Աստվածաշունչը: Այսօր Աստվածաշունչը դարձել է թափանցիկ Գիրք և մենք կարող ենք իմանալ Նրա միջի ամեն մի Գրքի խորություները:
Տեղեկություների համար զանգահարեք 098185664
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев