Սատանայի ՓՈՐՁՈՒԹՅՈՒՆԸ ՔՐԻՍՏՈՍԻ ԴԵՄ: ՀՈԳևՈՐ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԸ
ՄԱՏԹԵՈՍԻ ԿԵՆՍԱՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ ԳՐԳԻՑ
(Այս ամբողջը խոսվում է Մտթ 4:1-4-րդ համարների շուրջ)
Առաջին խոսքում ասվում է.«Դրանից հետո Հիսուսը Հոգուց անապատ տարվեց` բանսարկուից փորձվելու համար»: Ջրում մկրտվելուց հետո և Աստծո Հոգով օծվելուց հետո Հիսուսը որպես մարդ,առաջնորդվեց հոգու առաջնորդությամբ: Սա ցույց է տալիս,որ նրա թագավորական ծառայությունը Իր մարդկայնության մեջ Հոգու համաձայն էր: Նախ և առաջ Հոգին օծյալ թագավորին առաջնորդեց բանսարկուից փորձվելու: Ասյս փորձությունը ստուգում էր,որպեսզի ապացուցվեր,որ Նա վորակված էր երկնքի թագավորության թագավորը լինելու: «բանսարկու» բառին համապատասխանում է հունարեն «դիաբլոս» բառը,որը նշանակում է «մեղադրող»,«զրպարտող»(Հյտ 12:9-10): Բանսարկուն,որը սատանան է,մեղադրում է մեզ Աստծո առջև և զրպարտում մեզ մարդու առջև:
Բ. Ծոմ է պահում քառասուն օր և քառասուն գիշեր
Երկրորդ խոսքում ասվում է, որ Տերը քառասուն օր և քառասուն գիշեր ծոմ պահեց: Այս քառասուն օրը և քառասուն գիշերը փորձության և տառապանքի ժամանկ էր (Երկ.Օր 9:9,18; Գ Թագ. 19:8): Հոգին նոր օծված (մկրտությունով օծված աղավնիի տեսքով իջաց Հոգուց) Թագավորին այդ ժամանակահատվածում ծոմապահության առաջնորդեց,որպեսզի Նա կարողանար Իր թագավորական ծառայության մեջ մտնել:
Գ. Գայթակղիչի փորձությունները
1.Քարերը հաց դարձնելու առաջարկություն
Առաջին փորձությունը կապված էր մարդկային կենսակերպի կարիքների հետ: Մեր ազգականերին,հատկապես տարեց սերնդին,միշտ անհանգստացնում է այն փաստը,թե ինչպես ենք մեր ապրուստը ստեղծելու: Նրանք կարող են ասել.«Շատ լավ է,որ սիրում եք Տիրոջը,բայց մի սիրեք Նրան անմիտ կերպով: Դուք պետք է մտածեք լավ կենսակերպ ստեղծելու համար: Երբ 1933թ.-ին Տերն ինձ հոգս տվեց և առաջնորդեց թողնել իմ աշխատանքը,իմ կնոջ ազգակաները ասեցին,«Դու լավ աշխատանք ունես: Դու քո ընտանիքի մասին հոգալու և ուրիշներին օգնելու համար բավականին լավ գումար ես աշխատում: Դու կարող ես խոսել կիրակի օրերը և հավաքույթներ անցկացնել շաբաթվա երեկոյան ժամերին: Ինչու՞ պետք է թողնես քո աշխատանքը: Շատերն են եռանդուն կերպով այսպիսի աշխատանք փնտրում,բայց հաջողության չեն հասնում: Իսկ դու թողնում ես այն: Հետաքրքիր է թե ինչպես ես պատրաստվում գոյությունտ պահպանել: Մենք չգիտենք թե ինչպես ես հոգալու կնոջտ և երեխաներիդ համար»: Ես չլսեցի նրանց խորհուրդը,և նրանք չկարողացան ինձ համոզել իմ աշխատանքը թողնելու մեջ` Տիրոջը լիաժամկետ ծառայելու համար: Մի քանի անգամ նույնիսկ իմ կնոջ ազգակաները իրենց փոքրիկ դստերն ուղարկել են,որպեսզի նա գաղտնի մեր խոհանոց մտնի և տեսնի` կերակուր ունենք,թե ոչ: նրանք անհանգստանում էին,որ մենք սոված կմնանք: Մարդկային կյանքի կարիքները խորապես դիպչում են մեզ,և նույնիսկ Տեր Հիսուսը փորձության ենթարկվեց այդ կարիքների առումով:
Հետևելով առաջնորդությանը` Տեր Հիսուսը քառասուն օր և քառասուն գիշեր ծոմ պահեց: Այս քառասուն օրից և քառասուն գիշերից Նա ֆիզիկապես քաղցած էր,և գայթակղիչը Նրա մոտ եկավ և ասեց.«Եթե Դու Աստծու Որդին ես,ասա,որ այս քարերը հաց դառնան»(Խ 4): Շատ քրիստոնյաներ կարծում են,թե քանի որ Տերը ծոմ էր պահում,այդ ընթացքում ոչինչ չեր ուտում: Բայց խոսքը հայտնում է ,որ, երբ Տեր Հիսուսը ծոմապահության մեջ էր,Նա ուտում էր: Ֆիզիկապես նա ծոմ էր պահում, բայց հոգևորապես ուտում էր:
Այստեղ մենք կարևոր սկզբունք ենք տեսնում: Եթե չիմանան Տիրոջ ծառայության և տնտեսության մեջ ինչպես նվազեցնել մեր ֆիզիկական պահանջները և հոգ տանել հոգևոր կարիքների համար մենք պատրաստ չենք Նրա ծառայության համար: Տիրոջ ծառայության մեջ պատրաստ լինելու համար մենք պետք է փորձվենք: Մենք պետք է վայր դնենք մեր ֆիզիկական պահանջները: Լավ կենսակերպը,լավ կերակուրը,լավ հագուստը և պատշաճ բնակարանով ապահոված լինելը` այս ամենը երկրորդական բաներ են: Հոգևոր կերակուր ուտելն է առաջնահերթ: Իր մկրտությունից անմիջապես հետո Տեր Հիսուսը առաջնորդվեց մի իրավիճակի մեջ,որտեղ Նա կարող էր ողջ տիեզերքին ազդարարել,որ Իրեն չեն հետաքրքրում ֆիզիկական կարիքները,և, որ Ինքը կգոհացնի միայն հոգևոր կարիքները: Քառասուն օր և քառասուն գիշեր Նա թողեց ամբողջ ֆիզիկական սնունդը մոռանալով ֆիզիկական պահանջները: Բայց Նա հոգաց հոգևոր կարիքները: Թեև Նա չկերավ` Իր ֆիզիկական մարմինը սնուցելու համար,Նա անչափ շատ կերավ` Իր հոգու սնուցման համար: Սատանան բացառցակապես սխալվում էր,կարծելով,թե Տեր Հիսուսը անապատում այդ օրերի ընթացքում չեր սնվում:Այն ժամանակ, երբ Նա ծոմ էր պահում` ֆիզիկական կերակուր չնդունելով,Նա հաղորդակցվում էր հոգևոր կերակրին: Սա փորձություն է,որը կապված է մարդկային կարիքների հետ:Շատ կանայք չեն դիմացել այս փորձությանը,յուրաքանչյուր կին շատ է անհանգստանում իր պաշպանվածության համար: Կանայք ցանկանում են լավ կերակուր,հանդերձ և բնակարան ունենալ: Այլ կերպ ասաց նրանք ցանկանում են լավ ապրուստ ունենալ: Սա շատ եղբայրների համար խնդիր է առաջացրել: Թեև այս եղբայրները եկեղեցական ճանապարհով գնալու ցանկություն են ունեցել,նրանց կանայք չեն կամեցել հետևել նրանց,քանի որ լավ ապրելու երաշխիք չի եղել: Մեզնից շատերը կարող են վկայել,որ, երբ մենք առաջին անգամ սկսեցինք եկեղեցու ճանապարհով գնալ,մեր կանայք ասացին.«Իսկ ինչ՞ է լինելու մեր ապագայի հետ: Ինչ՞ է լինելու մեր ապրելակերպի հետ: Ինչ՞ է լինելու մեր կերակրի,հանդերձի և բնակարանի հետ»: Սա փորձություն է,որը մենք պետք է դիմակայենք,եթե ցանկանում ենք ընդունել եկեղեցու ճանապարհը և Աստծու տնտեսության ճանապարհով գնալ: Առաջին փորձությունը, որ մենք պետք է անցնենք,կապված է մարդկային կյանքի կարիքների հետ: Մենք պետք է հոգևոր կերակրի համար ավելի շատ հոգ տանենք,քան ֆիզիկականի համար: Մեր ապրելը կամ մեռնելը երկրորդական է,մենք միայն հոգ ենք տանում,որ մեր հոգին սնվի,որ մեր հոգին խնջույք անի Աստծու խոսքով,հենց Աստծով: Որոշ հովիվներ միսյոներներ և Աստվածաշնչյան ուսուցիչներ տեսան եկեղեցու ճանապարհը և այդ մասին ինձ հետ հանգամանալից խոսակցություն ունեցան: Բայց հասկանալով,որ այս ճանապարհը նեղ է ,նրանք անհանգստացան,թե ինչ է տեղի ունենալու նրանց կենսակերպի հետ,երբ այս ճանապարհով գնան: Այս թանկագին մարդկանց կանայք պարզապես համաձայն չէին,որ իրենց ամուսիները այս նեղ ճանապարհը ընտրեն: Նրանք գիտեին,որ իրենց կենսակերպի ստանդարտը կնվազի,եթե իրենց ամուսիները եկեղեցու ճանապարհով գնան:
Քառասուն տարի առաջ Չինաստանում այս ճանապարհը իսկապես նեղ էր,և մենք ամեն օր փորձվում էինք մեր կենսակերպի առնչությամբ: Շատ անքամ այնպես էր պատահում, որ միայն մեկ դոլարը մեզնից մի քանիսին փրկել է սովից: Այս նեղ ճանապարհով գնալու համար մենք պետք է ապրենք հավատքով առ Աստված: Թեև շատ դժվար էր,մենք երկար տարիներ ապրեցինք հավատքով: Կարող եմ վկայել, որ այս փորձառոթյան օրերին,երբ մեր ապրելակերպի մակարդակը մեծապես նվազել էր,մենք խնջույք էինք անում Աստծով և Նրա խոսքով: Մեր փորձառությունը նույնն էր ինչ Տեր Հիսուսը ապրեց անապատում: Նա Ինքը չնտրեց անապատ գնալը,և ոչ էլ Իր նախընտրությամբ այնտեղ գնաց: Նրան այնտեղ տարավ Սուրբ Հոգին: Նույնպես Աստված մեզ առաջնորդեց եկեղեցական կյանքի անապատ: Հիսուն տարի առաջ եկեղեցին ճշմարտապես անապատում էր: Գրեթե ամեն օր մենք
փորձվում էինք այդ երեկո մեր ուտելու առնչությամբ: Բայց դրանք ժամանակներ էին,որ մենք վայելում էինք,խնջույք անում Աստծու խոսքով: Մի կողմից ուտելու համար շատ ֆիզիկական կերակուր չունեինք,մյուս կողմից մենք խնջույք էինք անում հարուստ խոսքով: Այսօր եկեղեցական կյանքում սկզբունքը նույնն է: Եթե եկեղեցական ճանապարհով գնաքա,ապա առաջին փորձությունը, որ կհանդիպենք,մեր ապրելակերպի մակարդակի իջեցումն է: Սա փորձություն է մեր ֆիզիկական ապրելակերպի ոլորտում: Յուրաքանչյուր մարդ, որ կանգնում է եկեղեցական ճանապարհի վրա,իր այս ամենօրվա կենսակերպի հարցում: Մենք կփորձվենք, որպեսզի ցույց տանք համայն տիեզերքին, որ մեզ ոչ թե ֆիզիկական կերակուրն է հետաքրքրում,այլ` հոգևորը: Նա ծոմ էր պահում ֆիզիկապես,բայց միևնույն ժամանակ սնվում էր Աստծու խոսքով: Անապատում Նա միայն հացով չապրեց ,այլ ապրեց Աստծո խոսքով:ա. ԵՆԹԱՐԿՎՈՒՄ Է ՓՈՐՁՈՒԹՅԱՆ ՈՐՊԵՍԶԻ ԹՈՂՆԻ ՄԱՐԴՈՒ ԴԻՐՔԸ ԵՎ ՀԱՆԴԵՍ ԳԱ ԱՍՏԾՈ ՈՐԴՈՒ ԴԻՐՔՈՒՄ
Այժմ կանրադառնանք առաջին փորձության հիմնակետին: Քրիստոսի մկրտության ժամանակ Հայրը բացեց երկինքը և ազդարարեց.«Սա է Իմ Որդին,սիրելին»(3:17): Ձայնը երկնքից ազդարարեց, որ մարդը նազարեթից Հայր Աստծո սիրեցյալ Որդին է: Այս հռչակումից անմիջապես հետո Սուրբ Հոգին այս մարդուն փորձելու համար անապատ տարավ,տեսնելու` Նա Իր ֆիզիկական կյանքի՞,թե՞ հոգևոր կյանքի համար կհոգա: Այնուհետև հիմնվելով Հայր Աստծու հռչակման վրա,գայթակղիչը եկավ,որպեսզի փորձեր այս մարդուն,ասելով.«Եթե Դու Աստծու որդին ես,ասա,որ այս քարերը հաց դառնան»(խ 3): Սատանան կարծես ասում էր.«Մենք լսեցինք, որ Հայր Աստված քառասուն օր առաջ ազդարարեց այն մասին,որ Դու սիրեցյալ Որդին ես: Եթե ճշմարտապես Աստծո սիրեցյալ Որդին ես,ինչ, որ բան արա դա ապացուցելու համար: Պարզապես ասա Քարեր Ես ուզում եմ, որ դուք հաց դառնաք: Եթե Դու Աստծու Որդին ես,պետք է ապացուցես Քեզ ու ինձ և յուրաքանչյուրին տիեզերքում`անելով մի բան ,ինչը ուրիշ ոչ ոք չի կարող անել»:
Նոր օծված թագավորը ծոմ պահեց Իր մարդկայնության մեջ կանգնելով մարդու դիրքին: Բայց Նա նաև Աստծու Որդին էր,ինչպես, որ Հայր Աստված էր ազդարարել Նրա մկրտության ժամանակ, որպեսզի Նա իրականացներ Իր ծառայությունը երկնքի թագավորության համար,Նա պետք է պարտության մատներ Աստծու թշնամուն` բանսարկույին,սատանային: Նա պետք է սա աներ որպես մարդ: Ուստի ,Նա կանգնեց որպես մարդ Աստծու թշնամուն դիմակայելու համար: Սա իմանլաով բանսարկուն գայթակղեց Նրան,որ Նա թողներ մարդու դիրքը և հանդես գար Աստծո Որդու դիրքում: Քառասուն օր առաջ մկրտության ժամանակ Հայր Աստված ազդարարեց երկնքից,որ Նա Աստծո սիրեցյալ Որդին է: Նենգ գայթակղիչը Հայր Աստծո այդ ազդարարությունը վերցրեց որպես հիմք` Նրան փորձելու համար: Եթե Նա հանդես գար Աստծո Որդու Իր դիրքում,Նա կկորցներ թշնամու պարտության մատնելու Իր դիրքը:
Քարերը հաց դարձնելը անշուշտ,հրաշք կլիներ: Սա առաջարկվեց բանսարկույի կողմից որպես գայթակղություն: Շատ անգամ որոշակի իրավիճակներում հրաշք կատարելու միտքը գայթակղություն է սատանայի կողմից: Բանսարկույի գայթակղությունը առաջին մարդու` Ադամի,ուտելու խնդրի հետ էր կապված (Ծննդ 3:1-6): Հիմա այս երկրորդ մարդու` Քրիստոսի գայթակղությունը նույնպես առնչություն ունեցավ ուտելու խնդրի հետ: Ուտելը ծուղակ է,որը բանսարկուն միշտ օգտագործում է մարդուն թակարդը գցելու համար:բ. ՊԱՐՏՈՒԹՅԱՆ Է ՄԱՏՆՈՒՄ ԳԱՅԹԱԿՂԻՉԻՆ` ՄԱՐԴՈՒ ԴԻՐՔՈՒՄ ԿԱՆԳՆԵԼՈՎ
4-րդ խոսքում ասվում է .«Նա էլ պատասխան տվեց և ասաց. Գրված է` ոչ միայն հացով է մարդն ապրում,այլև` ամեն խոսքով, որ դուրս է գալիս Աստծո բերանից»: Գայթակղիչը փորձեց նոր թագավորին, որպեսզի Նա վերցներ Աստծո Որդու Իր դիրքը: Բայց Նա պատասխանեց Սուրբ Գրքի խոսքով,ցույց տալով,որ Ինքը թշնամուն վերջ դնելու համար կանգնած է մարդու դիրքին: Դևերը Հիսուսին դիմեցին որպես Աստծո Որդուն (Մտթ 8:28),բայց չար ոգիները չէին խոստովանում,որ Հիսուսը մարմնով եկավ (Ա Հովհ 4:3),քանի որ Հիսուսին որպես մարդ դավանելով` նրանք պարտության կմատնվեին: Թեև դևերը դավանում էին Հիսուսին որպես Աստծու Որդին,բանսարկուն չէր ուզում,որ մարդիկ հավատային,որ Նա Աստծու Որդին է,քանի որ հավատալով կփրկվեին (Հովհ 20:31):
«Մարդ» բառը,որը Տեր Հիսուսը ասաց գայթակղիչին,սպանող խոսք էր: Տերը կարծես ասում էր.«սատանա,մի փորձիր Ինձ,որ Ես հանդես գամ Աստծու Որդու Իմ դիրքում: Ես այստեղ եմ որպես մարդ: Եթե Ես միայն Աստծու Որդին լինեի,երբեք չէի կարող այստեղ լինել,դու երբեք չէիր կարող Ինձ փորձության ենթարկել: Բայց քանի որ Ես մարդ եմ,Ես փորձության եմ ենթարկվում: Սատանա,Ես գիտեմ,որ դու չես վախենում Ասռտծու Որդուց,բայց դու վախենում ես մարդուց: Առաջին մարդը,այն մարդը,որին Աստված ստեղծեց,որպեսզի պարտության մատնի քեզ և իրականացնի Աստծո նպատակը,պարտության մատնվեց քո կողմից: Ուստի, Աստված ուղարկեց ինձ որպես երկրորդ մարդ,որպեսզի պարտության մատնեմ քեզ: Հիմա դու փորձում ես Ինձ,որպեսզի Ես թողնեմ Իմ դիրքը որպես մարդ և հանդես գամ Աստծու Որդու Իմ դիրքում: Բայց ասում Եմ քեզ, սատանա,Ես այստեղ կանգնած եմ որպես մարդ»:
Թեև դևերն աղաղակում էին.«Աստծո Որդի»,չար ոգիները չեն դավանում,որ Հիսուսը եկավ որպես մարդ: Նրանք ընդունում են Նրա Աստծո Որդի լինելը,բայց չեն ճանաչում Նրա մարդ լինելը: Չար ոգիները չեն ուզում,որ ինչ-որ մեկն հավատա,թե Քրիստոսը Աստծու Որդին է,որովհետև, եթե հավատան ,կփրկվեն: Բայց Նրանք չեն համարձակվում Հիսուսին ընդունել որպես մարդ,քանի որ,եթե այսպես վարվեին,պարտության կմատնվեին: Երբ Հիսուսը առնչվում է դևերի հետ,Նա մարդու Որդին է: Երբ Նա փրկում է մեզ մեղավորներիս ,Նա Աստծո Որդին է: Երբ հավատում ենք Նրան որպես մարդու Որդին,նրանք պարտության կմատնվեն: Հետևաբար,Տեր Հիսուսը սատանային պարտություն մատնելու համար վճռականորեն ընդունեց մարդու դիրքը: Այս առաջին փորձության մեջ սատանան պարտության մատնվեց,քանի որ Հիսուսը մարդու դիրք գրավեց:
Նոր օծված Թագավորը դիմագրավեց թշնամու փորձությունը ոչ թե Իր սեփական խոսքով,այլ Սուրբ Գրքի խոսքով,մեջբերելով Երկ. Օրինաց 8:3-ը: Այս խոսքը ցույց է տալիս,որ Տեր Հիսուսը Սուրբ Գրքում ներառված Աստծո խոսքը ընդունեց որպես Իր հացը և ապրեց նրանով: Որպես «բառ» հունարեն թարգմանված խոսքը 4-րդ խոսքում ռեմա է: Ռեման ակնթարթային բառ է,որ տարբերվում է լոգոսից`մշտական խոսքից: Այս փորձության մեջ այն բոլոր խոսքերը,որոնք Տեր Հիսուսը մեջ բերեց Երկրորդ Օրինացից,եղել են լոգոս` Սուրբ Գրքում մշտական խոսք: Բայց, երբ Նա մեջբերեց այդ խոսքերը դրանք դարձան ռեմա` Իր իրավիճակի նկատմամբ կիրառված վարկյանական խոսք:
Ամբողջ Սուրբ Գիրքը աստվածաշունչ է (Բ Տիմ 3:16): Հետևաբար Սուրբ Գրքի բառերը բառեր են,որոնք դուրս է գալիս Աստծո բերանի...շարունակելի
Վիթնես Լի:
Կան Հին Կտակարանի և Նոր Կտակարանի`Ծննդոց գրքից մինչև Հայտնության գրքի գլուխներն, իրենց ամեն մի համարներով,խոսքերի հոգևոր տեսանկյունից լուսաբանումններն,մեկնություներն ու հայտնություներն,որը տրվել է Տիրոջ կողմից Սուրբ Հոգու ներշնչումով,Իր զավակներին Իր համբարձումից հետո տրված բոլոր հայտնություները որոնք, որ հավաքել են եղբայրները բոլոր հայտնություները,որը Տերը տվել է մոտ երկու հազար տարվա ընթացքում,այսօր բոլոր Տիրոջ զավակները գիտեն,որ ապրում ենք վերջին ժամանակները,և Տերը բացել է ամբողջ Աստվածաշունչը: Այսօր Աստվածաշունչը դարձել է թափանցիկ Գիրք և մենք կարող ենք իմանալ Նրա միջի ամեն մի Գրքի խորություները:
Տեղեկություների համար զանգահարեք 098185664
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев