E1 Витік води з бака, переповнення, протікання. Поступив сигнал від поплавка системи контролю протікань "Аква-Стоп", що говорить про появу води в піддоні.
Поступив сигнал від поплавка системи контролю протікань "Аква-Стоп", що говорить про появу води в піддоні.
- Вода протікає в піддон: треба відключити воду і уважно оглянути всі місця, де може бути витік: корпус, шланги та їх сполуки тощо
- Протікає зливний насос: навряд чи його вдасться полагодити, доведеться міняти
- Датчик контролю витоку води або замикання в його ланцюга: треба перевірити всю проводку і контакти від датчика до плати керування, для цієї роботи краще звернутися до фахівців
- Помилка може з'явитися після заміни електронного модуля управління: в цьому випадку допомагає перезапуск ПММ
E2 Виникла загроза переповнення і витоку води з бака.
Спрацювала система обмеження рівня води в машині, необхідно перевірити всі вузли і деталі, через які це могло статися:
- Не спрацьовує датчик рівня води: перевірити і полагодити проводку між датчиком і блоком управління, підтягнути контакти і закріпити роз'єми; можливо, несправний сам датчик - його треба замінити
- Несправний заливний клапан: ті ж дії
- Вода не зливається або йде з бака занадто повільно: дивіться далі опис помилки "E6"
E3 Вода не нагрівається і гріється занадто довго.
Або нагрів води взагалі не починається через проблеми з сигналами від одного з датчиків або нагрівача, або час нагрівання перевищило допустимий ліміт:
- Несправний один з датчиків - термодатчик (термістор) або датчик рівня води (прессостат) - діагностика і заміна
- У бак залилося занадто багато води (наприклад, через несправний датчика рівня)
- Неправильно працює температурний датчик (термостат): заміна
- Обрив в ланцюзі управління Теном: продзвонити ланцюг, підтягнути контакти і починають проводку
- Замикання в ланцюзі Тена, витік на корпус
- Згорів нагрівач: його тільки міняти
- Проблеми з керуючим контролером: доведеться міняти - телефонуйте в майстерню
E4 Немає сигналу від датчика температури.
Виникли проблеми з нагріванням води через несправний термодатчика:
- Для початку переконайтеся в тому, що проводка між датчиком або Теном і керуючим контролером в порядку, що всі контакти і роз'єми надійно закріплені
- Відсутність сигналу від датчика може означати його несправність: несправний датчик змінюють
- Проблеми в керуючому контролері: тут потрібна професійна діагностика та заміна контролера
E5 Проблеми з набором води: бак не заповнюється за необхідний проміжок часу.
Можливих причин безліч:
- Вода не надходить в ПММ: перекритий кран подачі води, слабкий напір у водопроводі, дефект або засмічення шланга, засмітився вхідний клапан і т.д. - все це вам цілком під силу виправити самому
- Забули щільно закрити двері, і електроніка блокує запуск програми миття
- Зламався вхідний електроклапан: його доведеться замінити
- Датчик рівня води (прессостат): діагностика з подальшою заміною
- Обрив в проводці або відійшли контакти в ланцюгах від керуючого контролера до вхідного клапана або прессостата
- Збій керуючого контролера: потрібна професійна діагностика та заміна, якщо плата несправна
E6 Вода погано викачується камери.
Причин проблем зі зливом може бути безліч:
- Дефект або засмічення зливного шланга, в шлангу могли утворитися бульбашки повітря: огляньте уважно шланг, від'єднайте його і очистіть
- Засмічення в піддоні
- Засмітився зливний фільтр: його ви самі можете прочистити
- Неправильне підключення зливу - дивіться інструкцію з встановлення ПММ
- Засмічення в зливному насосі, на його лопатях багато бруду: спробуйте почистити
- Проблеми із зливним насосом: протікання або поломка - телефонуйте в майстерню
- Розрив в ланцюзі харчування насоса або прессостата: продзвоните ланцюга, полагодите дроти і закріпіть контакти
- Зламався прессостат: його треба перевірити і замінити
- Збій електроніки: телефонуйте в сервісний центр
Удачних покупок і робочої техніки!
Для ремонта сушильних машин необхідні спеціальні навики і досвід роботи. Майстри в сервісному центрі "Техсервіс" відремонтують вашу техніку👍швидко, якісно, а найголовніше - недорого!
☎ Зв'язатися з нами: +38 (098) 505-0101 або на сайті🌎 techservice.vn.ua 🏢 Адреса: м.Вінниця, вулиця Костянтина Василенка, буд. 16, 4 поверх (в будівлі швейної фабрики Поділля)
⏰ Працюємо для Вас: пн-пт з 9:00 до 18.00, сб з 10:00 до 15:00
⠀
#РемонтБытовойТехники #Техсервис
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев