Американинг Ford компанияси дилерлик марказларида техник хизмат кўрсатишнинг янги усулини ўйлаб топди. Ишлаб чиқарувчи Panasonic компаниясининг Шимолий Америкадаги шўъба корхонаси билан ҳамкорликда SmartService Kiosk терминалини ишлаб чиқди. У техник хизмат кўрсатиш рўйхатига ёзилиш жараёнини енгиллаштиради.
Терминаллар техник хизмат кўрсатишни автоматлаштиришга ёрдам беради. Улар кечаю-кундуз ишлайди, машина калитини қолдириш ва олиш имконини беради. Унда зарурий хизматни танлаш ҳамда бажарилган хизмат учун пластик картада тўлаш мумкин. Калитни топширгач, машина эгасининг электрон почтасига
QR-кодли мактуб келади, уни машинани олиш вақтида сканердан ўтказиш талаб этилади.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев