http://www.orthodoxy.ge/apologetika/sadziebeli/sadziebeli2.htm პასუხი:ჯერ დავიწყებ იქიდან რომ ღმერთი რატომ ვერ განკაცდებოდა,მაგალიტს მოვიყვან:აი მაგალიტად ილია მეორეზე რომ თქვან ილია მეორე ეკლესიაში საცეკვაოდ მოდის და უნდა იცეკვოს სპრიპტიზიო,და ამას ხომ არავინ დაიჯერებდა და არც იზავდა პატიოსანი ილია მეორე ამას.
რათქმაუნდა მას შეუძლია ასე ქნას მაგრამ არავითარ შემთხვევაში არ იზავს,და არ დაემსგავსება ცოდვილებს,იგივე შეგვიძლია ვთქვათ ღმერთზე,რომ მისთვის რაც არ არის შესაფერისი ის არ გააკეთოს,..ამიტომ სისულელე იქნებოდა ეს..ღმერთი არ საჭიროებს განკაცებას...ახლა გადავიდეთ პაუსხზე:1)1 ტიმოთე 3 16 სწორი თარგმანია ვატიკანის და სინაის უძველესი ხელნაწერებიდან:ღვთისადმი ერთგულების წმინდა საიდუმლო+ უეჭველად დიდია: „ის გამოცხადდა ხორცში,+ მართლად იქნა აღიარებული სულში,+ ეჩვენა ანგელოზებს,+ მასზე იქადაგეს ყველა ხალხში,+ ირწმუნეს ქვეყნიერებაში+ და აყვანილ იქნა დიდებაში“.+..ამიტომ აქ სინამდვილეში არ წერია ღმერთი გამჩნდაო.2)მე და მამა ერთი ვართ:ქრისტიანები ამბობენ რომ ერთი ღმერთი ვართო,აქედან სად ჩანს რომ ერთი რმერთები არიან?? არსად,,აქ იესო იმას გულისხმობს რომ ისინი მიზნისთვის ერთნი არიან..შეადარეთ სხვა ბიბლიური მუხლები:იოანე 17:20-231) რატომ თქვა იესომ, რომ ის «ერთია მამასთან», ისევე როგორც მოწაფეებიც «ერთნი» არიან მასთან და მამასთან? ნიშნავს თუ არა ეს იმას, რომ ყველა, ვინც იესოს მოწაფე ხდება, ავტომატურად ხდება ყოვლისშემძლე ღმერთის შემადგენელი ნაწილი?
1 კორინთელები 3:6,81) რატომაა მოციქულ პავლეზე და აპოლოსზე ნათქვამი, რომ ისინი «ერთი არიან» (გამოყენებულია იგივე ბერძნული სიტყვა, რაც იოანეს 10:30-ში)? ეს სიტყვები ისე უნდა გავიგოთ თუ არა, რომ სინამდვილეში ეს ორი ადამიანი ერთი პიროვნება იყო?
მათე 19:4-61) ისე უნდა აღვიქვათ თუ არა ქმრისა და ცოლის ერთობა, როგორც პირდაპირი გაგებით ერთი პიროვნება?2) როგორ უნდა გავიგოთ იესოს სიტყვები, რომ ქმარი და ცოლი – «ერთ ხორც» არიან?
1 კორინთელები 1:101) რას ნიშნავს ბიბლიის მოწოდება, რომ ქრისტიანებმა «ერთი» უნდა ილაპარაკონ და «ერთი გონებით და ერთი აზრით» უნდა იყვნენ გაერთიანებულნი? მიუთითებს თუ არა ეს იმაზე, რომ მოწაფეები ერთგვარ ერთიან პიროვნებას წარმოადგენდნენ? თუ ეს მათ სრულ ერთსულოვნებას ნიშნავდა მიზნებსა და შეხედულებებში?
ეფესელები 2:13-181) რომელ «ერთ ახალ კაცზე» საუბრობს ბიბლია?2) შეგვიძლია თუ არა იმის მტკიცება, რომ ქრისტიანები პირდაპირი გაგებით ერთგვარ ერთ პიროვნებად იქცევიან?
კოლასელები 3:151) ნიშნავს თუ არა სიტყვები, რომ ქრისტიანები «ერთ სხეულად [არიან] ხმობილნი», რომ ისინი პირდაპირი გაგებით ერთ პიროვნებას წარმოადგენენ?
3) ესაია 7,14 :ჩვენთან არს ღმერერთიო და ამიტომაა ღმერთი იესოვო...ჯერესერთი ბიბლიაში ასეთი სახელი სხვებსაც აქ მიცემული მაგალითად გაბრიელ ნიშნავს ძლიერ ღმერთს ელიაც იგივეს,მაგრამ ეს არ ნშნავს რომ ისინი ღმერთები არიან,.
4)იოანე 20,28-29::ტომა იესოს რმერთად აღიარებს?? აი მაგალითად რაღაც რომ გიკვირთ თქვენ ხომ ამბობთ ასე:ო ღმერთო ჯონ? ო ღმერთო გიორგი რას აკეთებ?? და ეს ხომ არ ნიშნავს რომ გიორგი ან ჯონი ღმერთია???? იგივე მნიშვნელობით თქვა თომამაც..5) იოანე 1,1::იესო იმიტომაა ღმერთი რომ მას ღმერთი ეწოდება?? ჯერესერთი აქ არტიკლი არის ბერძნული და სწორი თარგმნით სიოტყვა იყო ღვთიური წერია..თუ მასეა მაშ მოსესაც ხომ ეწოდება ღმერტი გამოსვლა 7 1?? ქრისტიანები ამბობენ რომ აქ სხვა გაგებითაა ღმერთი მოსეო და რა უშლით ხელს რომ იგივე თქვენ იესოზეც.შეადარეთ:სალმუნები 81:1-8 (82:1-8, აქ); იოანე 10:34-36 1) შეუძლია თუ არა სამების შესახებ სწავლებას, რომ ნათლად და გასაგებად განმარტოს ეს მუხლები?2) შეგვიძლია თუ არა დავასკვნათ, რომ ძალაუფლების მქონე ადამიანებიც ყოვლისშემძლე ღმერთის ნაწილები არიან?
საქმეები 28:4-61) რატომ უწოდეს პავლეს ღმერთი იმ ადამიანებმა, რომლებიც მას აკვირდებოდნენ და თავიდან ფიქრობდნენ, რომ ის მკვლელი იყო? რისი ჩვენება უნდოდათ მათ ამ სიტყვებით?2) არსებობს თუ არა იმის რაიმე საფუძველი, რომ ეს სიტყვები პირდაპირი გაგებით გავიგოთ (ანუ, რომ პავლე – ღმერთია)?
საქმეები 12:21,221) რატომ საუბრობდა ხალხი ჰეროდეზე, როგორც ღმერთზე? მართლა იმას გულისხმობდა თუ არა ეს ხალხი, რომ ჰეროდე პირდაპირი გაგებით ღმერთი იყო?
1 კორინთელები 8:51) ვინ იგულისხმებოდნენ «ღმერთებში» ცაში და დედამიწაზე?2) რატომ იყენებს ბიბლია მათ მიმართ სიტყვა «ღმერთს»? ასეთ შემთხვევაში რა აზრს ატარებს სიტყვა «ღმერთი»?
2 კორინთელები 4:41) ვინაა ნაგულისხმები ამ მუხლში სიტყვა «ღმერთში»?2) რატომ იყენებს ამ პიროვნების მიმართ ბიბლია მაინც და მაინც ამ სიტყვას?3) შეგვიძლია თუ არა დავასკვნათ, რომ ეს პიროვნება ყოვლისშემძლე ღმერთს წარმოადგენს?
1 პეტრე 3:61) როგორ გავიგოთ ის, რომ სარა აბრაამს ბატონს ეძახდა (ბერძ. სიტყვა "კირიოს" - "უფალი")?2) უნდა დავასკვნათ თუ არა, რომ აბრაამი ღმერთი გახდა?
დაბადება 16:7,132) რატომ საუბრობს აგარი ანგელოზზე, როგორც უფალზე და ღმერთზე?
დაბადება 32:24-30 და ოსია 12:3,41) ვის ებრძოდა იაკობი - ანგელოზს თუ ღმერთს?2) რატომ გამოდის ანგელოზი ღვთის სახელით? შეიძლება თუ არა ამის გამო ის ყოვლისშემძლე ღმერთად რომ ჩავთვალოთ?2) რატომ ჟღერენ ანგელოზის სიტყვები ისე, როგორც თვით ღმერთის სიტყვები? ნიშნავს თუ არა ეს იმას, რომ ანგელოზი პირდაპირი გაგებით ღმერთი იყო?
გამოსვლა 3:2-6. შეადარეთ საქმეები 7:30,351) ის ვინც მოსეს ელაპარაკებოდა, რატომაა ერთდროულად მოხსენიებული როგორც უფლის ანგელოზი, როგორც უფალი და როგორც ღმერთი?
გამოსვლა 19:3; მეორე რჯული 5:4; ესაია 63:9; საქმეები 7:38,53; გალატელები 3:19 და ებრაელები 2:21) ვის ესაუბრებოდა მოსე სინას მთაზე – ღმერთს თუ მის ანგელოზს?2) რატომაა გამოსვლაში ნათქვამი რომ ეს უფალი და ღმერთი იყო, ხოლო საქმეებში ანგელოზზეა საუბარი?3) ამის გამო უნდა დავასკვნათ თუ არა, რომ ანგელოზი ყოვლისშემძლე ღმერთი იყო?
6) რომაელები 9 5 სწორი თარგმანია სინაის და ვატიკანური ხელნაწერებიდან ასეა:მათნი არიან წინაპრები+ და მათგან არის ქრისტე ხორციელად;+ღმერთი+ კი, რომელიც ყოველივეზე მაღლაა, კურთხეული იყოს მარადიულად. ამინ...
7)1იოანე 5,7-ში სიტყვები მამა ძე სულიწმინდა ერთია ეს სიტყვები არის ჩამატებული.სინაის და ვატიკანის ხელნაწერში არ წერია,.სინამდვილეში წერია ასე:რადგან მოწმე სამია: 8 სული,+ წყალი+და სისხლი,+ და ეს სამი ერთმანეთთან თანხმობაშია.+
8)ესაია 9 6 იეოზე არ არის წინასწარმეტყველება იხილეთ: https://ok.ru/profile/580325060876/statuses/65826859917324 9)მათე 28,19.აქ ყოვლისშეძლე რმერთად არ არიან მოხსენიებულები::..«სახელი» შეიძლება ნიშნავდეს არა რაიმე კონკრეტულ «პირად სახელს», არამედ რეპუტაციას, ვინმეს პირად თვისებებს. როდესაც ვამბობთ, რომ ადამიანმა «კარგი (ან ცუდი) სახელი დაიმსახურა», ჩვენ ვგულისხმობთ არა სიტყვას ან ფრაზას, რომელსაც მას უწოდებენ, არამედ იმ რეპუტაციას, რომელიც მან დაიმსახურა. «სახელი» ასევე შეიძლება ნიშნავდეს იმ ძალაუფლებას, რომლის მეშვეობითაც სრულდება რაიმე. ზუსტად ამ გაგებით ვიყენებთ სიტყვა «სახელს», როდესაც ვიყენებთ ფრაზებს «კანონის სახელით» ან «მეფის სახელით».
შეადარეთ:
იგავნი 10:7; 22:1; ეკლესიასტე 7:1 1) როგორ გესმით სიტყვა «სახელი» ბიბლიის ამ მუხლებში?
მათე 10:411) რა იგულისხმება სიტყვებში «წინასწარმეტყველის სახელით» და «მართლის სახელით»?2) პირდაპირი გაგებით ადამიანის სახელის ნაგულისხმები ამ მუხლებში?
ეფესელები 1:211) ეთანხმებით თუ არა იმას, რომ ფრაზა «მთავრობასა და ხელმწიფებაზე, ძალსა თუ უფლებაზე, ყველა იმ სახელზე» გვიჩვენებს, რომ «სახელი» ხშირად ძალაუფლებასა და მდგომარეობას წარმოადგენს?
https://www.youtube.com/watch?v=nHugY2QXqNk რამოდენიმე შეკითხვა იბადება აქ:
...http://www.faith.ge/?p=91 (1,2,3 რომ აღვნიშნავ ეს აბზაცები იქნება თუ რომელს ვპასუხობ)
...http://www.orthodoxy.ge/apologetika/sadziebeli/sadziebeli2.htm პასუხი:ჯერ დავიწყებ იქიდან რომ ღმერთი რატომ ვერ განკაცდებოდა,მაგალიტს მოვიყვან:აი მაგალიტად ილია მეორეზე რომ თქვან ილია მეორე ეკლესიაში საცეკვაოდ მოდის და უნდა იცეკვოს სპრიპტიზიო,და ამას ხომ არავინ დაიჯერებდა და არც იზავდა პატიოსანი ილია მეორე ამას.
...https://www.youtube.com/watch?v=_k_2mIN8xfM ჩემი პასუხი:ჩვენ არ ვამტკიცებთ რომ ყურანი ბიბლიის გაგრძელებაა,,ყურანი ბიბლიის დასტურია და შეხსენებაა მათი.
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев