1. Хороша музика
В ході чергового дослідження психологами було встановлено, що хороша музика робить процес розставання з грошима не таким болісним. А кількість покупок може бути пов'язана із темпом музичного твору. Краще, коли музика повільна і приниклива. Під швидкі ритми, людина прагне швидше придбати найнеобхідніше і не схильна до спонтанних покупок.
2. Приємні запахи
Деякі аромати, наприклад, ваніль або лаванда, сприяють імпульсивним покупкам — це давно доведений факт.
3. Магія кольору
Якщо людині дати спробувати однакове печиво з двох коробок різного кольру, або один і той самий напій з різнокольрових стаканчиків, швидше за все їй здасться, що це різні товари, при чому однин виявиться значно смачнішим. Колір упаковки дуже важливий!
4. Вигідна ціна
Всі ми неодмінно купували товар за «вигідною» ціною 199 грн., замість «дорогого» за 202 грн. чи не так? Або навіть потрапляли на гачок в акції купи 4 позиції за 100 грн., замість однієї за 25 грн.?)
5. Як на курорт
Під час здійснення покупок людина повинная відчувати себе максимально комфортно. Ось чому шаленою популярністю користуються різноманітні ТЦ. Але комфорт можна створити, займаючись найрізноманітнішими видами продажів. Головне — зрозуміти, що потрібно саме вашому покупцеві.
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев