Предыдущая публикация
Новости агентлигининг аиваширкатдаги манбага таяниб хабар беришича, президент Мирзиёев авиаширкатни ривожлантириш дастурини қўллаб-қувватлаш мақсадида мана шундай қарорни қабул қилган.
“Ўзбекистон ҳаво йўллари” 2021 йилгача йўловчи ташиш ҳажмини 1,3 маротабага кўпайтириб, 3 миллион 300 минг кишига етказмоқчи.
2020 йилга келиб эса Тошкент аэропортининг соатига 1,5 минг йўловчига хизмат кўрсатадиган 4-терминали барпо этилади. http://www.ozodlik.mobi/a/28212426.html
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 115
Тушунарсизлиги шундаки иккала тармок хам давлат тасарруфидаги ташкилотлар (тахминан 25-30 фоиз чет эл сармояси киритилган), агар мустакил, давлат монополиясиги буйсинмовчи компаниялар булганида уларни ички инфратузулмасини ривожлантириш учун имконият яратиляпти деб тушунса буларди.
Бутун бухгалтерияси давлат назоратида булган муассасани соликдан озод килиш нимани билдиради, якин келажакда буларни монополиядан чикариб, мустакил ташкилотга айлантириш харакатимикан ..?