⠀
Tadbir 2021-2022 yillarda LADA brendining O‘zbekistondagi rivojlantirish strategiyasiga bag‘ishlandi. Ma'ruzachilar orasida ООО «Roodell» MCHJning barcha yo‘nalishdagi rahbarlari, shuningdek «AVTOVAZ» OAJdan taklif qilingan mehmon Yevgeniy Kapranov so‘zga chiqishdi.
⠀
Taqdimot qismidan tashqari tadbirda kengaytirilgan «Savollar va javoblar» sessiyasi ham bo‘lib o‘tdi, unda ishtirokchilarga guruhdagi munozaralar formatida o‘zlarini qiziqtirgan barcha savollarni berish va LADA brendining joriy o‘zgarishlari va rivojlanish rejalari to‘g‘risida ma'lumot olish imkoni taqdim etildi. Muhokamadan so‘ng ma'ruzachilar va tadbir ishtirokchilari tantanali kechki ovqatga taklif etildilar, u yerda muhokamalar norasmiy tarzda davom etdi.
⠀
Bunday konferentsiya O‘zbekistonda birinchi marta o‘tkazildi va unda yig‘ilganlar ish bo‘yicha savollarni bu tarzda ochiq muhokama qilish imkoniyatini yuqori baholadilar. Kelajakda ushbu formatdagi konferentsiyalarni doimiy ravishda tashkil etish rejalashtirilgan va ular mamlakatning LADA brendi mavjud bo‘lgan istalgan viloyatida o‘tkazilishi mumkin.
_ _ _
8 июня в отеле Hyatt Regency Tashkent прошла дилерская конференция LADA Uzbekistan-2021, в которой приняли участие руководители и учредители всех дилерских предприятий LADA в Узбекистане.
⠀
Мероприятие было посвящено новой Стратегии развития бренда LADA в Узбекистане на 2021-2022 гг. Среди докладчиков выступили руководители всех направлений ООО «Roodell», а также приглашенный гость из ПАО «АВТОВАЗ» Евгений Капранов.
⠀
Помимо презентационнлй части была проведена расширенная сессия «Вопросы и ответы», во время которой участники могли задать все интересующие вопросы в формате групповых обсуждений и получить информацию о текущих изменениях и планах развития бренда LADA по всем направлениям. После обсуждения докладчики и участники мероприятия были приглашены на гала-ужин, где дискуссии продолжились в неформальной обстановке.
⠀
Подобная конференция проводилась в Узбекистане впервые и присутствующие высоко оценили возможность открытого обсуждения рабочих вопросов. В будущем организация конференций в таком формате планируется на регулярной основе и может проводиться в любом регионе страны, где представлен бренд LADA.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев