1. Як надалі вчасно дізнаватися про актуальні пропозиції, новини компанії, цікаву інформацію про продукти ВОЛЯ та багато іншого після блокування «Вконтакте» та «Одноклассники»?
Ви завжди можете отримати всю інформацію на нашому сайті volia.com та в спільнотах ВОЛЯ в соціальних мереж до яких Ви можете приєднатися за посиланнями: facebook.com/voliaofficial twitter.com/voliaofficial youtube.com/voliaofficial 2. Що робити, якщо мене немає в наведених вище соціальних мережах?
Радимо розшири список своїх акаунтів та приєднатися до мереж, де Вас ще немає. Детальні інструкції тут:
Створити обліковий запис в Facebook https://www.facebook.com/help/570785306433644?helpref ..
Створити обліковий запис в Twitter https://support.twitter.com/articles/20169801?lang=ru Створити обліковий запис в YouTube https://support.google.com/youtube/answer/161805?co=G ..
3. Як продовжувати отримувати повідомлення від компанії ВОЛЯ на свій новий e-mail після блокування mail ru та Яндекс?
Просимо Вас оперативно змінити Вашу e-mail адресу на порталі самообслуговування абонентів на створену на українських та міжнародних серверах (наприклад, ukr.net , i.ua , email.ua , gmail.com , yahoo.com тощо), за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/signin?partner=email ..
4. Як зберегти всі повідомлення на почтових серверах mail ru та Яндекс?
Для цього можна імпортувати повідомлення з інших почтових серверів, наприклад, на сервер Gmail. Детальна інструкція за посиланням: https://support.google.com/mail/answer/21289?co=GENIE ..
А як створити почтову скриньку Gmail можете прочитати тут: https://support.google.com/accounts/answer/27441?sour ..
Сподіваємось наші поради були Вам корисні!
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев