added October 25 2014 at 11:35
Arkadaşlar kurgu yaziyorum 5 begen 5 yorum tanitim gelicek
added February 2 2015 at 18:08
Sungurlar ve Kiraz Mevsimi Dizisin Izleyen Herkes Lutfen Bu Gruba Katilin..!Yeni Bilgiler Burada..!Emin Olun Cok Egleneceksiniz..! http://ok.ru/group/53071945990263
added November 27 2014 at 13:19
Kordon celilmi yoksa lazoglu hasanmi
added October 25 2014 at 17:13
Beni Aşka inandir Bolum 2 Ertesi gun Asli erkenden kalkmiş hazirlaniyodur. Ece hala uyuyordur. Asli kendi kendine: heh hazirim şimdi gidip uyandiriyim uykucuyu. Der ve Ecenin odasina girir. Asli:Ececiiiiiim hadi kalk bakali. Ece uykulu uykulu soylenir. Ece:of ya biraz daha uyiyim luuuutfen. Asli: Eceeee işe başlamadan kovulucaz hadi. Ece: Bir şey olmaz der ve uyumaya devam eder. Asli:Sen bilirsin gunah benden gitti. Asli aşagiya iner bir bardak su alir yukariya çikar ve Ecenin başind
added October 25 2014 at 16:00
Beni aşka inandir BOLUM 1 Aslilarin ev Ece kalkmiş kahvalti hazirliyodur. Asliysa hala uyanmamiştir. Ece kahvaltiyi hazirladikdan sonra yukari Asliyi uyandirmaya çikar. Ece:Asliiiiii hadi kalk kahvalti hazir. Asli: Ya ne olur biraz daha uyusam çok uykum var. Ece: Sana kim dediki gece yarisina kadar TV izle diye hadi kalk. Asli: oooof git başimdan be. Ece:Asliii hadi daha iş aramamiz lazim. Asli yatakta firlayarak kalkar. Asli:Dimi iş aramamiz lazim. Ece:Evet hadi giyin ben aşagidayim.
added October 25 2014 at 15:14
Beni aşka inandir. TANITIM.... Asli Aydin: 24 yaşinda, guzel akilli bi kiz aşka hiç inanmiyodur. Istanbulda yaşiyo. Şahin Bulut: 26 yaşinda, yakişikli ve zamp biridir. Bulut holdingin sahibi. Istanbulda yaşiyo. Ece Işik: 22 yaşinda, guzel bi kiz ayrica Aslinin en iy arkadaşi sirdaşi. Asliyla ayni evde kaliyolar. Berk Şimşek: 26 yaşinda, Şahinin kankasi birlikte yaşiyolar ve Şahinle iş ortagi.. KONU. ASLI VE ECE IŞ ARIYODURLAR. ŞAHINLER GUZEL, GENÇ BAYAN ASISTANLAR. ASLILAR BU
added October 19 2014 at 20:10
Yeni sezon nevaxt baslayacag
added October 8 2014 at 13:41
yuz basi serdar mert
added September 21 2014 at 09:58
Setten yepyeni kareler
added September 3 2014 at 21:38
Yüz başıyı sevenler
added August 31 2014 at 15:50
Gulsah Kucukyildizdan yeni foto
Show more
Beni Aşka inandir Bolum 2 Ertesi gun Asli erkenden kalkmiş hazirlaniyodur. Ece hala uyuyordur. Asli kendi kendine: heh hazirim şimdi gidip uyandiriyim uykucuyu. Der ve Ecenin odasina girir. Asli:Ececiiiiiim hadi kalk bakali. Ece uykulu uykulu soylenir. Ece:of ya biraz daha uyiyim luuuutfen. Asli: Eceeee işe başlamadan kovulucaz hadi. Ece: Bir şey olmaz der ve uyumaya devam eder. Asli:Sen bilirsin gunah benden gitti. Asli aşagiya iner bir bardak su alir yukariya çikar ve Ecenin başindan doker.Ece siçrayarak kalkar. Ece: Of Asli ya ne yaptin Asli:Hadi hadi mizmizlanmada hazirlan gidelim.Ece tamam anlaminda kafasini sallar ve çabucak hazirlanir birlikte holdinge gelirler.Şahinle Berk odada konuşuyolardir. Şahin:abicim nerde kaldi bunnar ya ilk gunden😡 Berk:Bi dur gelirler nede olsa kadin milleti evden çikamiyolar. O sirada Aslilar gelir Ece kapiyi tiklatir. Şahin:Giiiir Aslilar içeri girer girmez Şahin islik çalar. Berk Eceyi gorunce agzi açik kalir. Şahin:Bubububuyurun kime bakmiştiniz prenses? Asli:Biz dun iş ilani için aramiştik bugun gelin dediler. Berkin agzi açik hala Eceye bakiyodur. Şahin:Lan kapa agzini sinek kaçicak:D Berk:Hi efendi ne dedin Şahin: Hiç diyorumki bak yavru ceylanlar gelmiş. Berk:Onu bende goruyorum abicim. Eeee buyrun oturun ne alirdiniz. Asli: Saolun biz birşey almayali. Şahinin gozu Aslinin bacaklarina takilir kalir Asli bunu fark eder. Asli: Ne bakiyosun be okuz Şahin:Bu bacaklara hayran kaldim ben sutun gibi Maaaşallah. Asli:Tovbe yarabbim. Şahin:O tovbe diyen dillerini yerim senin yavrum. Berk: Şey Şahin onnari geçte işe aldik dimi Şahin: Tabi tabi bu guzellikler kaçarmi hiç Ece:Iiii ne zaman başlayalim işe. Şahin:Hemen şimdi. Asli :Hemen şimdimi? Şahin:Evet yavrum Der ve pis pis siritir. Şahin Aslilari hemen yan odaya goturur. Şahin:işte burasi sizin çalişicaginiz oda Asli-Ece:Tamam Şahin bey Şahin:Bey yok sadece Şahin Şahin kendi odasina gelir Şahin:Bende bu kizi altima almazsam sen gor. Berk:He ne diyosun sen ya Asli digerlerine benzemiyo o farkli. Şahin:Sen karişma Asliyada yan gozle bakarsan oldururum Berk:Ne o aşikmi oldun. Hem Ece dururken ben ona bakmam bile. Şahin:Ne aşik olmasi be mal maksat altima atmak ve pis pis guler. Berk:Ahanda buraya yaziyorum acisini çekiceksin Şahin: He ya he ~Asli Ece~ Asli:Pis herif resmen asiliyo patronum olmasaydi gosterirdim ben ona. Ece: Boş ver ya işimize bakalim biz. Sinir: 30 yorum
♥★М Кorhan Fırat★♥
25 Oct 2014
Super ama Sahinin bu haraketinden hic hoslanmadim
  • 0
••●●ХУЛИГАНКА ●●••
25 Oct 2014
Ben dedim size fesat iye Shahinde zamp chapkin
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
25 Oct 2014
♥★М Кorhan Fırat★♥ replied to ••●●ХУЛИГАНКА
Ya anladimda su berkmi nemi zamp olsatdi sahinimi ne hallere saldinyaa
  • 0
••●●ХУЛИГАНКА ●●••
25 Oct 2014
sen feyste onu gorbedin dahada beter. Eger rahatsiz oluyosaniz hic paylashmiyim
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
25 Oct 2014
♥★М Кorhan Fırat★♥ replied to ••●●ХУЛИГАНКА
Yooooo paylasda ama sen fysdenmi yaziyon???feysde nasilsa oyle yaz sadece ben biraz sahin kotu karakter ama olsun sorun yok senin kurguyu okurum hadi 3 bolumu yaz
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
••●●ХУЛИГАНКА ●●••
25 Oct 2014
yok feyste yazmiyom. Sinir gechsin yazarim
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
♥★М Кorhan Fırat★♥
  • 0
Log in or sign up to add a comment