Bogatii se concentreaza pe cate un obiectiv in special (se ocupa de un proiect pana il finalizeaza si incep altul) in procent de 80%, saracii in procent de 12%.
Bogatii fac miscare (fitness, aerobic) de minim 4 ori pe saptamana in procent de 76%, saracii in procent de 23%.
Bogatii au un sistem personal de lucru cu listele de sarcini (sistem de organizare personala – TO DO LIST) in procent de 81%, saracii in procent de 19%.
Bogatii impun propriilor copii sa citeasca minim 2 carti non-fictionale pe luna in procent de 63%, saracii in procent de 3%.
Bogatii impun propriilor copii activitati de voluntariat (in directia vocatiei/profesiei sau in directia orelor in folosul comunitatii) minim 10 ore pe luna in procent de 70%, saracii in procent de 3%.
Bogatii isi scriu propriile obiective in mod regulat (intr-un sistem propriu) in procent de 67%, saracii in procent de 17%.
Bogatii citesc in medie 30 minute / zi informatii ce tin de educatie personala sau cariera in procent de 88%, saracii in procent de 2%.
Bogatii petrec minim 5 ore de networking pe luna in procent de 79%, saracii in procent de 16%.
Bogatii se uita la emisiuni de divertisment / reality show-uri in procent de 6%, saracii in procent de 78%.
Bogatii se trezesc cu 3 ore inainte de munca propriu zisa in procent de 44%, saracii in procent de 3%.
Bogatii isi educa zilnic copiii pentru succesul lor personal (obiceiuri, mentalitati) in procent de 74%, saracii in procent de 1%.
Bogatii cred ca obiceiurile bune sunt cele care iti aduc oportunitati si ceea ce altii numesc “noroc” in procent de 84%, saracii in procent de 4%.
Bogatii cred ca obiceiurile proaste sunt cele care iti aduc lipsa oportunitatilor si ceea ce altii numesc “ghinion” in procent de 76%, saracii in procent de 9%.
Bogatii cred in ideea de educatie personala continua si evolutie personala in procent de 86%, saracii in procent de 5%.
Bogatilor le place sa citeasca in procent de 86%, saracilor in procent de 26%.
Tu ce obiceiuri ai? Cata atentie dai situatiei tale financiare?
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев