Кажуть, що реклама є ефективною всюди, де є люди, проте все залежить від рекламного звернення... Що ж насправді - чи є більш або менш ефективні рекламоносії або все-таки хороше рекламне звернення може зробити ефективним носієм навіть дерево?
головне, щоб рекламний носій привертав увагу і доносив інформацію. Найкращий варіант, якщо рекламне повідомлення працює як "вірус", тобто передається з уст в уста.
Все залежить від сегменту ринку, який нас цікавить.
Вважається, що реклама у ЗМІ та на рекламних щитах найефективніша, оскільки тут йде великий охват аудиторії. Але є своє величезне АЛЕ... Реклама усім набридла. Проведені нами досліження показали, що водії майже не звертають увагу на рекламні щити, а в деяких випадках це їх злить, оскільки заважає. Тому бордиіноді бачать,в основному, тількипасажири. Пасажири автівок та маршруток.
Реклама на телебаченні. Здебільшого її переключають. Глядачі бачать перший чи 2-й рекламний ролик та можливо останній, що рідше, рекламного блоку.
Реклама на радіо дещо ефективніша. Здебільшого радіо працює на одній хвилі і навіть якщо починається рекламний блок, то його не перемикають. Але... Аудіо ролик має привертатиувагу звуковим ефектом, інакше повідомлення зіллється із загальноюінформацієюі його не почують.
Комментарии 6
Кажуть, що реклама є ефективною всюди, де є люди, проте все залежить від рекламного звернення...
Що ж насправді - чи є більш або менш ефективні рекламоносії або все-таки хороше рекламне звернення може зробити ефективним носієм навіть дерево?
головне, щоб рекламний носій привертав увагу і доносив інформацію. Найкращий варіант, якщо рекламне повідомлення працює як "вірус", тобто передається з уст в уста.
для вірусного маркетингу, я думаю, носій має другорядне значення... головне - це суть самого звернення....
Так нема однозначної відповіді на це питання.
Все залежить від сегменту ринку, який нас цікавить.
Вважається, що реклама у ЗМІ та на рекламних щитах найефективніша, оскільки тут йде великий охват аудиторії. Але є своє величезне АЛЕ... Реклама усім набридла. Проведені нами досліження показали, що водії майже не звертають увагу на рекламні щити, а в деяких випадках це їх злить, оскільки заважає. Тому бордиіноді бачать,в основному, тількипасажири. Пасажири автівок та маршруток.
Реклама на телебаченні. Здебільшого її переключають. Глядачі бачать перший чи 2-й рекламний ролик та можливо останній, що рідше, рекламного блоку.
Реклама на радіо дещо ефективніша. Здебільшого радіо працює на одній хвилі і навіть якщо починається рекламний блок, то його не перемикають. Але... Аудіо ролик має привертатиувагу звуковим ефектом, інакше повідомлення зіллється із загальноюінформацієюі його не почують.
Массова, про халяву!