Երբ այդ կերպ գնում ենք Հորը, Նա պարտավոր է պատասխանել մեզ: Հովհաննեսի 14-16-ում երեք անգամ խոսք է գնում Տիրոջ անվան մասին: Մենք պետք է մեծագույն ակնածանքով ասենք, որ Տերը շատ համարձակ էր: Եվ ի՞նչ էր ասում Նա :« Եվ ինչ էլ, որ Իմ անունով խնդրեք, Ես կանեմ, որպեսզի Հայրը փառաորվի Որդու մեջ: Եթե Իմ անունով մի բան խնդրեք Ես կանեմ»:Օ՜հ, այս անունը բարձր է մյուս բոլոր անուններից : Սա այն անունն է , որին ամեն լեզու` երկնաորների և երկրավորների և երկրի տակ լինողների, պետք է Տեր դավանի: Ամեն!!!Սա այն անունն է, որ ամեն ծունկ պետք է ծնրադրի: Այս անունը զորավոր է Աստծո առջև. Աստված պատվում է այս անունը:
Տերը ասում է. « Դուք չնտրեցիք Ինձ , այլ Ես ձեզ ընտրեցի, և ձեզ դրեցի, որ գնաք և պտուղ բերեք, և ձեր պտուղը մնա, որխեսզի ինչ էլ, որ Հորից խնդրեք Իմ անունով, Նա տա ձեզ»:( Հովհ 15-16):Այնուհետև ասում է. « Եվ այն օրը ոչինչ չեք հարցնի Ինձ:ճշմարիտ, ճշմարիտ ասում եմ ձեզ, թե ինչ էլ, որ Հորից խնդրեք Իմ անունով, Նա կտա ձեզ: Մինչև հիմա ոչինչ չեք խնդրել Իմ անունով. խնդրեք և կստանաք, որ ձեր ուրախությունը կատարյալ լինի»: Եղբայրներ և քույրեր սրանից ավելի մեծ խոստում կարո՞ղ է լինել:
Ի՞նչ ասել է ` Տեր Հիսուսի անունով աղոթել: Տեր Հիսուսի անունով աղոթել` նշանակում է ասել Աստծուն .« Ես անվստահելի եմ: Ես անպիտան եմ: Սակայն ես աղոթում եմ Հիսուսի անունով»:
Ալելո՜ւյա: Աստծու առջև Տեր Հիսուսի անունով կանգնել` նշանակում է դավանել, որ դուք կանգնած եք ոչ թե ձեր սեփական արժանիքների, այլ Տիրոջ անվան արժանիքների շնորհիվ:Դա նույնն է թե ասեք, որ ձեր հույսը ոչ թե ձեր ներկայիս կամ ապագա վիճակն է , այլ` Տիրոջ անունը:
Պետք է կատարելապես մերժենք մեր մարմինը և լիովին Տեր Հիսուսի անվան մեջ լինենք: Բոլոր հիմքերը մենք ձեռք ենք բերում Նրա միջոցով: Աստծո առջև կանգնածենք Նրա, այլ ոչ թե մեր շնորհիվ:
Եղբայրներ և քույրեր , Տեր Հիսուսի անունը ճանաչելը հայտնություն է: Կգա այն օրը, երբ Աստված կբացի մեր աչքերը, որպեսզի տեսնենք այս անվան զորությունը, այս անվան մեծությունը, և կհասկանանք թե ինչ հրաշք է, որ Աստված այս անունը վստահել է մեզ:Եվ քանի որ Աստված Իր Որդու անունը վստահել է մեզ, ապա կարող ենք ասել.« Ով Աստված, մենք այս բանն անում ենք Քո Որդի Հիսուսի անունով»:Սա նշանակում է .« Ով Աստված, Դու հավատ ես ընծայել մեզ: Դու վստահել ես մեզ: Դու պատասխանատվություն ես կրում այն ամենի համար, ինչ մենք անում ենք»: Եղբայրներ և քույրեր, քանի որ այս անունը մեր ձեռքն է տրվել` մարդկանց, չարի և Աստծո հետ առնչվելու համար ապա պետք է հասկանանք, որ այդ անունն օգտագործելու իշխանությունն ունենալու համար պետք է նախևառաջ ապրենք որոշակի կյանքով: Ուստի հարկ է, որ մենք ամեն օր սովորենք խաչը: Միայն այդ դեպքում է, որ կարող ենք գործադրել այս անունը:Եղբայրներ և քույրեր, հիշեք խնդրեմ , որ խաչը անբաժանելի է այս անունից: Թող խաչի աշխատանքը այնքան խորը լինի մեր մեջ, որ հասկանանք, թե ինչպես մարդկանց նկատմամբ գործադրել այս անունը, թե ինչպես հաշվեհարդար տեսնել չարի հետ` այս անունը օգտագործելով , և ինչպես այս անվան միջոցով աղոթել Հորը: Թող Տերը եկեղեցուն առատապես գիտություն տա այս անվան մասին, որպեսզի այսօր մեզանում վերականգնվի այս անվան դիրքը, իշխանությունն ու զորությունը, և եկեղեցին բազում հոգևոր հարստություններ ստանա այս անվան միջոցով:
Աստվածաշնչում շատ բարձր ու հոգևոր մի աղոթք կա: Սակայն քչերն են ուշադրություն դարձնում դրան: Ի՞նչ աղոթք է դա: Դա « իշխանության աղոթքն» է: Ինչպես գիտենք գոյություն ունի փառաբանության, գոհաբանության, ներման և աղաչանքի աղոթքներ: Սակայն մեզանից քչերը գիտեն, որ գոյություն ունի նաև իշխանության աղոթք: Իշխանության աղոթքը հրամայական աղոթք է : Սա ամենավճռորոշ և ամենահոգևոր աղոթքն է Աստվածաշնչում: Այսպիսի աղոթքը իշխանության նշան է ազդարարում: Եղբայրներ և քույրեր, եթե դուք ցանկանում եք աղոթքի մարդ լինել, ապա պետք է սովորեք իշխանությամբ աղոթել: Մաթեոսի 18:18- ում Տերը այսպիսի աղոթք է նկարագրում.«ինչ, որ երկրի վրա կապեք, երկնքում էլ կապած կլինի, և ինչ, որ երկրի վրա արձակեք, երկնքում էլ արձակած կլինի»: Եղբայրներ և քույրեր, եթե դուք ցանկանում եք աղոթքի մարդ լինել, ապա պետք է սովորեք իշխանությամբ աղոթել: Մաթեոսի 18:18- ում Տերը այսպիսի աղոթք է նկարագրում.«ինչ, որ երկրի վրա կապեք, երկնքում էլ կապած կլինի, և ինչ, որ երկրի վրա արձակեք, երկնքում էլ արձակած կլինի»: Տեր Հիսուսի անունը միանգամյան յուրահատուկ է: Նախքան երկիր գալը Տերը չուներ այդ անունը: Մաթեոսի 1-ն ասում է , թե, երբ Տեր Հիսուսը երկրի վրա էր, Նրա անունը Հիսուս էր: Սակայն Փիլիպեցիների 2- ն ասում է, թե Նա հնազանդ եղավ մինչ ի մահ, ընդ որում` խաչի մահ, ուստի, Աստված մեծապե բարձրացրեց Նրան և մի անուն շնորհեց, որ վեր է ամեն անունից: Քրիստոսի մահը վերջ դրեց հին ստեղծագործությունը Ադամում, մինչդեռ հարությունը մեզ բերում է նոր ստեղծագործության մեջ: Համբարձումը մեզ համար նոր դիրք ապահովեց սատանայի առջև. դա նոր դիրք չէ Աստծո առջև: Եփեսացիներն 1:20-22- ն ասում է, թե, երբ Քրիստոսը երկինք համբարձվեց, Աստված Նրան Իր աջ կողմը նստեցրեց և դրեց ամեն իշխանությունից վեր և պետությունից և զորությունից և տերությունից վեր , և ամեն անունից վեր, որ անվանվում է` ոչ միայն այս, այլև գալիք դարաշջանում: Ավելին, Աստված « Ամեն բան Նրա ոտքերի տակ հնազանդեցրեց»: Համբարձվելով ` Քրիստոսը « օդի միջով» դեպի երկնաորներ ճանապրհ բացեց: Այդ օրից ի վեր Նրա եկեղեցին ի զորու է երկրից երկնաորների հասնել: Մենք գիտենք, որ հոգևոր թշնամիները բնակվում են « օդում»: Սակայն այսօր Քրիստոսը երկնաորներ է համբարձվել: Այժմ երկրից դեպի երկնաորներ ճանապարհ է բացվել: Այժմ Քրիստոսը ճանապարհ է բացել դեպի երկնաորներ և բարձրացել է ամեն իշխանությունից և պետությունից և զորությունից և տերությունից վեր, և ամեն անունից վեր, որ անվանվում է ` ոչ միայն այս , այլև գալիք դարաշրջանում:
Եղբայրներ և քույրեր, մենք պետք է տեսնենք եկեղեցու երկնային դիրքը: Սատանան իր աշխատանքը սկաում է նրանից, որ փորձում է մեզ զրկել երկնաորներում մեր դիրքից: Երկնային դիրքը հաղթական դիրք է: Քանի դեռ կանգնած ենք այդ դիրքում, հաղթանակը մերն է : Եթե սատանային հաջողվի մեզ ցած գցել երկնաորներում մեր դիրքից, ապա պարտություն կկրենք: Հաղթանակը հարատևորեն կանգնելն է հաղթանակի երկնային դիրքում: Սատանան կասի թե մենք երկրի վրա ենք: Եթե նրա հետ համբարձվենք, ապա պարտության կմատնենք: Սատանան կփորձի մեր պարտությամբ շեղել մեզ և համոզել, որ իրոք երկրի վրա ենք: Բայց, եթե ոտքի կանգնենք և ազատագրենք`«Քրիստոսը երկնաորներում է , ուստի մենք նույնպես երկնաորներում ենք»:Եվ ամուր պահենք երկնաորներում մեր դիրքը ապա կհաղթենք: Այսպիսով ճիշտ դիրքում կանգնելը շատ կարևոր է: Երկնաորներում մեր դիրքը իշխանությամբ աղոթքի հիմքն է: Քրիստոսի հետ երկնաորներում լինելով` եկեղեցին կարող է իշխանությամբ աղոթել:
Ի՞նչ է ասել իշխանությամբ աղոթել: Պարզ ասած, դա Մարկոսի 11- ի աղոթքով աղոթելն է: Իշխանությամբ աղոթքը այնպիսի աղոթք է, որում մենք այն ամենին, ինչ մեզ խանգարում է, հրամայում ենք հեռանալ: Մեր բնաորությանը կարող ենք ասել« հեռացի՛ր»: Հիվանդությանը կարող ենք ասել`«հեռացի՛ր Տիրոջ հարության կյանքով ես վեր կհառնեմ»:
Եկեղեցին ինչպե՞ս կարող է իշխանության այսպիսի աղոթքի իրողությունն ունենալ: Այդ իրողությունը կհայտնվի, երբ եկեղեցին լինի հավատքով լեցուն, կասկածանքներից զերծ, և հստակ գիտակցի, որ այն ամենը, ինչ մենք անում ենք լիովին համապատասխանում է Աստծո կամքին: Եթե մենք հստակ չգիտենք որն է Աստծո կամքը, ապա հավատք չունենք: Ուստի որևէ բան անելուց առաջ պետք է հաստատ գիտենանք, որ մեր անելիքը համապատասխանում է Աստծո կամքին: Իշխանությամբ աղոթքը ուղղակիորեն առնչվում է հաղթողներին : Եթե քրիստոնյան սա չգիտի, ապա հաղթող լինել չի կարող: Մենք պետք է հիշենք, որ Աստված և Քրիստոսը գահին են, իսկ թշնամին գահի տակ է: Միայն աղոթքը կարող է գործադրել Աստծո զորությունը: Աղոթքից բացի ոչինչ չի կարող Աստծո զորությունը գործադրել: Ահա թե ինչու աղոթքը անփոխարինելի է: Չաղոթելով` մարդը չի կարող հաղթող լինել: Հաղթողների ամենակարևոր գործը երկնային գահի իշխանությունը երկիր բերելն է: Այսօր կա գահ` Աստծո գահը: Այդ գահը իշխում է և վեր է ամեն բանից: Այդ իշխանության մեջ բաժին ունենալու համար մարդը պետք է աղոթի: Իշխանությամբ աղոթքը երկու կողմ ունի: Մեկը կապելն է, մյուսը ` արձակելը:
Օրինակ, ամեն անգամ, երբ քարոզում ենք Ավետարանը, կամ վկայում ենք ինչ-որ մեկին դևերը աշխատում են մարդու մտքի մեջ` նրան տարբեր բաներ խոսելով, և հակառակ մտքեր ներշնչելով: Նման դեպքերում եկեղեցին պետք է կապի չար ոգիներին վերջ դնի նրանց խոսելուն և արգելի նրանց գործելը: Կարող ենք ասել.«Տեր, կապիր չար ոգիների բոլոր գործերը»: Ինչ էլ, որ երկրի վրա կապենք, երկնքում նույնպես կապած կլինի: Շատ բաներ պետք է կապվեն: Մեր անձնական կյանքում, եկեղեցում, մեր ամենօրյա կյանքում և աշխատանքում բազմաթիվ բաներ կան, որ պետք է կապվեն:Աղոթքի մյուս տեսակը արձակող աղոթքն է: Ի՞նչ ենք արձակում: Որոշ սրբեր կողքի են քաշվել և վախենում են իրենց բերանը բացել` հավաքույթներին մարդկանց վկայելու կամ խոսելու համար: Մենք պետք է Աստծուն խնդրենք արձակել այդ սրբերին, որպեսզի նրանք կարողանան ազատագրվել իրենց կապանքներից: Պարզապես պետք է գահին գնանք և թույլ տանք, որ գահը վերահսկի նրանց:Շատերը պետք է հրաժարվեն իրենց աշխատանքից` Տիրոջը ծառայելու համար: Նրանք կապված են իրենց աշխատանքով կամ գործերով:( օրինակ ես կապված եմ իմ աշխատանքով ,Տեր, խնդրում եմ ազատագրիր իմ ժամանակը Քեզ ծառայելու համար:) Ոմանք կապված են իրենց ընտանիքով կամ անհավատ կնոջով: Ոմանք կապված են արտաքին հանգամանքներով: Սրանք բոլորը կապանքներ են: Մենք կարող ենք աղոթել Տիրոջը, որպեսզի Նա արձակի դրանք, և մարդիք ազատագրվեն ու վկայեն Տիրոջ համար: Եղբայրներ և քույրեր, տեսնո՞ւմ եք , թե որքան անհրաժեշտ են իշխանությամբ աղոթքները: Հասկանո՞մ եք, թե որքան շատ պետք է լինեն այդպիսի աղոթքները:
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев