Предыдущая публикация
На машинах використовуються високоекономічні двигуни з турбонаддувом, проміжним охолодженням і електронним управлінням - два 6-циліндрових D2866 і D2876 (11967 і 12816 см3, 310-460 к.с.) і новий найпотужніший в Європі D2640 V10 (18273 см3, 600 к.с.), 1 - або 2-дискове зчеплення, 16-ступінчасті коробки, передні дискові вентильовані гальма з електронним регулюванням величини гальмівного зусилля, підвіска на параболічних ресорах або пневматичних елементах, гідравлічний гальмо-сповільнювач Voith.
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев