Вчера на заседании секции нашей кафедры («Секція системного аналізу, інформаційних систем та технологій», відповідальний секретар – Гудкова К.Ю., асистент кафедри ІСПР) были заслушаны доклады семи учащихся трех краматорских школ. Работы, выполненные под руководством как школьных учителей (Кузнецова Галина Іванівна, НВК № 32; Борискіна Ганна Володимирівна, ЗОШ №9), так и преподавателей нашей кафедры (Шевченко Наталя Юріївна, к.е.н., доц.; Нечволода Людмила Володимирівна, к.т.н., доц.; Ольховська Оксана Леонідівна, к.е.н., доц.; Гудкова Катерина Юріївна, ас.) касались различных аспектов теории и практики: от создания чат-бота в «Telegram» до симуляции эпидемии Covid-19, от примеров использования информационно-компьютерных технологий на уроках географии до исследования методов генерации фрактальных изображений, и многое другое.
Итоги оценивания работ и докладов:
1. Дослідження методів генерації фрактальних зображень з позиції використання їх в якості стего-контейнерів (автор: Єлишев І. І., 9Б клас, ЗОШ № 5, м. Краматорськ) – 56 балів.
2. Дослідження ролі використання учнями соціальних мереж та месенджерів для навчання (автор: Афанаскіна Г. К., 9Б клас, ЗОШ № 5, м. Краматорськ) – 52 бала.
3. Створення чат-бота в Телеграм (автор: Міллер М. Ю., 9 клас, НВК ЗОШ № 32, м. Краматорськ) – 51 бал.
4. Симуляція епідемії Covid 19. Лічильник кількості осіб в приміщенні (автор: Богатирьов І. О., 8 клас, НВК ЗОШ № 32, м. Краматорськ) – 50 балів.
5. Порівняння інструментів для створення сайту (автор: Шишміло Я. О., 10 клас, ЗОШ № 5, м. Краматорськ) – 45 балів.
6. Дослідження графічних алгоритмів в сучасних комп'ютерних іграх (автор Шеремет Б. Е., 9Б клас, ЗОШ № 5, м. Краматорськ) – 42 бала.
7. Застосування ІКТ під час вивчення географії (автор: Худолій В. С., 11 клас, ЗОШ № 9, м. Краматорськ) – 41 бал.
Все участники приглашены на следующий, региональный этап в марте (апреле). Удачи малым академикам в дальнейшей научной работе!
https://mon.gov.ua/ua/news/pidvedeno-pidsumki-pershogo-monitoringu-pracevlashtuvannya-vipusknikiv-zakladiv-vishoyi-ta-fahovoyi-peredvishoyi-osviti ).
...Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев