Ҳангоми фармоиш тавассути BOOKING ман дар бораи роҳҳои сарфакорӣ сӯҳбат мекунам.
Салом ба ҳама сайёҳон ва бештар!
Номи ман Катя ва шавҳари ман Ҷониюс аст. Вай дар сайти бронкунӣ 15% тахфиф дорад. Вай дар бронкунӣ бисёр чизро банд кард ва ҳоло аксари ҳуҷраҳо барои ӯ нисбат ба дигарон арзонтаранд.
Имрӯз ман ба шумо дар бораи фармоиш тавассути сайти бронкунӣ мегӯям. Дар бораи он ки мо одатан утоқҳоро барои худамон банд мекунем.
Аввалан, пеш аз фармоиш, шумо бояд ба қайд гирифта, почтаи кориро ба фармоиш замима кунед (муҳим аст, ки шумо дастрасии осон ба он дошта бошед) ва гузарвожа эҷод кунед. Агар шумо паролро гум кунед, онро ба осонӣ барқарор кардан мумкин аст. Аммо ман ба шумо маслиҳат медиҳам, ки бо пароле ронед, ки шумо бешубҳа дар хотир хоҳед буд. Ногаҳон, ба шумо фавран ниёз ба ворид шудан ба ҳисоби шумо лозим аст (дар фурудгоҳ, меҳмонхона).
Ман паролро ҳамеша фаромӯш мекунам ва аз ин рӯ қарор додам, ки онро дар як варақ нависам. Барқароркунии парол хеле хатарнок аст, хусусан агар Интернет заиф бошад.
Ман дар телефони худ як фармоиши бронкунӣ дорам, ки он ҳамчунин ҳаёти маро дар сафар осон мекунад.
Пас аз ворид кардани сайт ба хати ҷустуҷӯ, шумо бояд дар ҷои сафари ояндаи худ, санаҳо, шумораи одамони дар ҳуҷра буда, тугмаи ҷустуҷӯро клик кунед.
Агар шумо хоҳед, филтрро барои наҳорӣ, ҳавз ташкил кардан, нархи ҳуҷраро маҳдуд кардан (масалан, нишон додани то 50 доллар дар як шабонарӯз), шумораи ситораҳо, рейтинг бо шарҳи.
Дар асоси таҷрибаи худ, ман мегӯям, ки рейтинги азназаргузаронӣ бояд аз 7.0 баландтар бошад, агар пасттар бошад, пас ман боварӣ надорам. Ва, албатта, ба баррасиҳои худи онҳо нигаред, меҳмонон чӣ менависанд ва шумораи баррасиҳо, ки аз рӯи онҳо рейтинг қабул шудааст. Бояд тафсирҳои зиёде мавҷуд бошанд, зиёда аз 50-100 ва рейтинг 7.0 ва болотар аз он. Ҳангоми интихоб намудани рақам, шумо бояд рақами корти бонкии худро ворид кунед ва тафсилотро, ба монанди номе, ки ба кӣ рақам медиҳед нишон диҳед.
Барои фармоиш додани ҳуҷраҳои меҳмонхона, ман ба шумо маслиҳат медиҳам, ки аз кортҳои маҳдуд бо пул истифода баред. Кортҳои ройгон мавҷуданд, ки дар онҳо шумо метавонед маблағи ниҳоят дархостро пардохт кунед. Ба ман бовар кунед, шумо ором хоҳед шуд.
Ҳангоми интихоби ҳуҷра ба мавҷудияти ҳоҷатхона ва душ дар хона ва оби гарм диққат диҳед. Агар шубҳа дошта бошед, беҳтар аст, ки варианти дигарро интихоб кунед. Ман як маротиба доштам, ки душ берун аз ҳуҷра тақсим шудааст, гарчанде ки нархи ҳуҷра хеле хуб буд.
Ман инчунин меҳмононро дар меҳмонхона гирифтан мехоҳам. Субҳи қаҳвахонаи гурусна барои наҳорӣ ба назарам нисбат ба наҳорӣ дар меҳмонхона дуртар ҷолиб ба назар мерасанд. Ғайр аз он, бо баъзе сабабҳо, дар кӯчаҳо дар тарабхонаҳо нисбат ба наҳорӣ, ки ба нархи ҳуҷра дохил карда шудааст, хеле гарон аст.
Ҳароратро ҳарчӣ зудтар банд кунед. Чӣ қадаре ки шумо пештар фармоиш диҳед, ҳамон қадар миқдори зиёдтар ба даст меоред. Ҳамаи беҳтаринҳо зуд ҷудо карда мешаванд.
Агар шумо бахти баланд доштаед ва дар як ҳуҷра банд карда бошед, пас аз он ки шумо тавассути почта бо почта тасдиқи дастрас будани китобро мегиред. Ман хеле тавсия медиҳам, ки ин фармоишро чоп кунед аксар вақт, ҳатто дар беҳтарин меҳмонхонаҳо, ба шумо рақами фармоиш лозим аст ва шиносномаи шумо ҳамеша фармоишро пайдо карда наметавонад.
Ғайр аз он, шумо метавонед як ҳуҷраеро бо бекоркунии ройгон интихоб кунед, пас дар сурати иваз шудани нақшаҳо ба шумо хавотир нашавед.
Бояд ба назар гирифт, ки ҳангоми расидан ба фурудгоҳ аз шумо метавонанд меҳмонхонаи худро нишон диҳед. Ва дар тайёра ҳангоми пур кардани корти муҳоҷират шумо бояд номи меҳмонхона ва суроғаи онро ворид кунед.
Пас аз ворид шудан ба меҳмонхона, вобаста аз он, ки ҳуҷра аллакай пардохта шудааст ё не, шумо фавран ё пас аз пардохт ҳал карда мешавед. Дар баъзе ҳолатҳо, пардохт пас аз хориҷшавӣ пардохт карда мешавад. Ҳама квитансияҳоро нигоҳ доред, квитансия талаб кунед. Дар сурати баҳсҳо, онҳо шояд лозим оянд. Бисёре аз меҳмонхонаҳо метавонанд дар сурати мавҷуд будани онҳо метавонанд аз вақти пешбинишуда ройгон бароянд. Ба ғайр аз Чин, онҳо дар он ҷо сукунат хоҳанд кард, аммо онҳо + 1 шаб пардохт талаб мекунанд, эҳтиёт шавед.
Инчунин, ҳангоми тафтиш, ҳуҷраеро талаб кунед, ки ҳангоми фармоиш ба мисли аксҳо бошад. Баъзан меҳмонхонаҳо ба ҳиллаҳои гуногун мераванд. Онҳо метавонанд рақамро нисбат ба шумо пардохтшуда хеле арзонтар ва бадтар кунанд.
Агар шумо ягон савол дошта бошед, метавонед ҳамеша бо мутахассисон тавассути почтаи электронӣ ё телефон тамос гиред. Озод ҳис намоед, ки ба онҳо бинависед. Дар 90% ҳолатҳо, як вазъияти баҳснок метавонад ҳалли худро ёбад.
Ҳангоми сафар дар Осиё, ман аҳамият додам, ки нархи ҳуҷра барои бронкунӣ нисбат ба нархҳое, ки дар меҳмонхона ҳангоми дархости мо гуфта буданд, хеле арзонтаранд. Сабаби ин дар чист, маълум нест. Аммо факт боқӣ мемонад. Агар шумо танҳо омада, аз утоқе талаб кунед, пас нархи он нисбат ба сайти бронкунӣ баландтар номида мешавад. Дар чунин ҳолатҳо, ман ба шумо маслиҳат медиҳам, ки ба WiFi пайваст шавед ва як ҳуҷраеро "бидуни тарк кардани касса" банд кунед.
Ман ба ҳамаи шумо оромии хуб мехоҳам.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев