ə) NİYƏ LƏNƏT OXUYURUQ ???
1) Əhzab surəsi, ayə: 57 - “Allah Peyğəmbərə (s) əziyyət
edənlərə lənət etmişdir”.
Aişə (l.ə) Fatimeyi-Zəhra Xanımı (s.ə) narahat etməklə,
Həzrəti Xədicəyə (s.ə) paxıllıq etməklə, Peyğəmbəri (s)
gecələr təqib edib pusmaqla, İmam Əlini (ə) özünə
düşmən tutmaqla və neçə-neçə günah əməllərlə
Peyğəmbərə (s) əziyyət etmişdir. Aişə (l.ə) bu əməllərinə
görə ayədə göstərildiyi kimi Allahın lənətinə düçar
olmuşdur.
2) Nisə surəai, ayə: 93 - “Allah mömini öldürənə lənət
etmişdir”
Aişə (l.ə) Cəməl döyüşündə 20.000 müsəlmanın
ölümünə səbəb olmuşdur.Onların içərisində nə qədər
mömin insanlar olmuşdur.
3) Maidə surəsi, ayə: 60 - “Allah Tağuta (şeytana) ibadət
edənə lənət etmişdir”
Hədisdə deyilir ki, İblis (l.ə) özünü tanıtmaq üçün belə
deyir: Mən Aişənin Cəməl döyüşündə mindiyi dəvənin
sahibi idim.
“Mədinətul-məaciz”: c.1, səh.126
4) Maidə surəsi, ayə: 78 - “Allahın fərmanından
(əmrindən) çıxanlara Allah lənət edər”
Əhzab surəsi, ayə: 33--,, Allah Peyğəmbərin (s)
qadınlarına əmr etmişdir ki, evlərini icazəsiz tərk
etməsinlər,,
-Aişə (l.ə) isə bu əmri pozaraq evindən çıxır və icazəsiz
olaraq 30.000 min kişini başına yığır və icazəsi əlində
olan İmam Əliyə (ə) qarşı müharibə edir. Allahın lənəti
olsun Aişəyə, onu müdafiə edənlərə və onu
dəstəkləyənlərə!!!
5) Nisa surəsi, ayə: 23 - “Namuslu qadına zina töhməti
vurana Allah lənət edər”
Aişə (l.ə) Peyğəmbərin (s) kənizi olan Mariya Qibtiyyəyə
zina töhməti vurur. Allah Mariya xanımı (s.ə) təmizə
çıxarır və bu haqda ayə nazil edir.
Şiə mənbəsi:
Əllamə Məclisi “Biharul-ənvar”: c.22, hədis: 10
6) Əraf surəsi, ayə: 144; Hud surəsi, ayə: 18; Ğafir
surəsi, ayə: 52 - “Allah zalımlara lənət edər”
Peyğəmbər (s) belə buyurur: Ey Humeyra! Vaxt gələcək
sən Əli ibni Əbu-Taliblə döyüşəcəksən və sən zalım
olacaqsan.
“Minhacul-kəramə”, səh.68
7) Əhzab surəsi, ayə: 64; Bəqərə surəsi,ayə: 89 və 161;
Ali-İmran surəsi, ayə: 61 və 87 - “Allah kafirlərə lənət
edər”
Aişə Peyğəmbərə (s) belə deyir: Sən o kəssən ki,
peyğəmbərlik iddiası edirsən? Əhli-sünnənin ən
məşhur alimlərindən olan İmam Ğəzali deyir ki, heç bir
tarixçi bu sözdən sonra Aişənin Peyğəmbərə (s) qarşı
yəqini olduğunu (yəni Peyğəmbərin (s) həqiqətən də
peyğəmbər olduğuna dair yəqinliyinin olduğunu) qeyd
etməmişdir.
8) Tövbə surəsi, ayə: 68; Muhəmməd surəsi, ayə: 23;
Əhazb surəsi, ayə: 61- “Allah münafiqlərə lənət edər”
Aişə (l.ə) və Həfsə (l.ə) Peyğəmbərin (s) mənizlində
(evində) olan hər xəbəri atalarına (Əbu-Bəkrə l.ə. və
Ömərə l.ə) çatdırardılar. Onların bu işini pisləmək üçün
Allah “Təhrim” surəsini nazil etdi.
9) Maidə surəsi, ayə: 13; Rad surəsi, ayə; 25 - “Allah
əhd-peyman pozanlara lənət etmişdir”
Peyğəmbər (s) qadınları ilə evlənməmişdən qabaq
onlarla əhd-peyman bağlamışdır ki, onun ölümündən
sonra ərə getməyəcəklər, amma Aişə (l.ə) Peyğəmbərin
(s) ölümündən sonra əmisi oğlu Təlhə (l.ə) ilə evləndi.
Şiə mənbəsi:
“Təfsiru Qummi”: c.2, səh.375
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 37
أَمْ لَهُمْ نَصِيبٌ مِّنَ ٱلْمُلْكِ فَإِذًا لَّا يُؤْتُونَ ٱلنَّاسَ نَقِيرًا [٤:٥٣]
53) Yoxsa hökmranlıqdan onların bir payı vardır? Elə olsaydı, onlar insa nlara xurma çərdəyinin bir qırıntısını belə verməzdilər.
لَا يَنفَعُ ٱلظَّـٰلِمِينَ مَعْذِرَتُهُمْ ۖ وَلَهُمُ ٱللَّعْنَةُ وَلَهُمْ سُوٓءُ ٱلدَّارِ [٤٠:٥٢]
52) O gün zalımlara üzr diləmələri heç bir fayda verməyəcəkdir. Onları həm lənət, həm də pis yurd gözləyir.
*İmam Sadiq (ə) bu ayənin təfsirində buyurub: "Onlar Allahın nemətin tanıyır" yəni Əlinin (ə) vilayətini tanıdılar, "sonra isə onu inkar edirlər və onların çoxu kafirdir" yəni vilayətə qarşı*
*İmam Sadiq (ə) buyurub: "And olsun Allaha ki, Onun bəndələrinə olan neməti bizik. Nicat tapan bizimlə nicat tapmışdır*
(Şeyx Huveyzi (r.ə), "Nurus-səqəleyn", cild 3, səh 72-73)
etmələri və evini yandırmaları”.
“Qunfuz qayıdıb məsələni Əbu
Bəkrə xəbər verdi. Bu zaman
Ömər qəzəblənib yerindən
sıçradı. Xalid b. Vəlidi və
Qunfuzu çağırdı və onlara odun
və od götürmələrini əmr etdi.
Sonra, gəlib Əlinin (ə.s) qapısına
çatdı. Bu zaman, xanım Fatimə
(s.ə) qapının arxasında
durmuşdu. Həmin vaxt, o
atasının
sarğı bağlamışdı və bədəni
zəifləmişdi. Ömər gəlib qapını
döydü və dedi: “Ey Əbi Talibin
oğlu, aç qapını!” Xanım Fatimə
(s.ə) dedi: “Ey Ömər, bizdən nə
istəyirsən? Nə üçün bizdən əl
çəkmirsən?” Ömər dedi: “Qapını
aç! Yoxsa sizinlə birgə evi
yandıracam”. Xanım (s.ə) dedi:
“Ey Ömər, görəsən izzət və cəlal
sahibi Allahdan qorxmursan ki,
evimə daxil olub (üstümə) hücum
çəkirsən?” Ömər getmək istəmədi.
Od gətirilməsini əmr etdi.
Bundan sonra, odu qapıya vurub
qapını yandırdı və itələdi”.
ﺿﺮﺏ ﺍﻟﺼﺪﻳﻘﺔ ﺍﻟﻄﺎﻫﺮﺓ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ
ﻓﺎﺳﺘﻘﺒﻠﺘﻪ ﻓﺎﻃﻤﺔ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﺻﺎﺣﺖ : ( ﻳﺎ ﺃﺑﺘﺎﻩ ﻳﺎ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ) ﻓﺮﻓﻊ ﺍﻟﺴﻴﻒ ﻭﻫﻮ ﻓﻲ ﻏﻤﺪﻩ ﻓﻮﺟﺄ ﺑﻪ
ﺟ...Ещё“Hz Fatimə (s.ə)-nın evinə hücum
etmələri və evini yandırmaları”.
“Qunfuz qayıdıb məsələni Əbu
Bəkrə xəbər verdi. Bu zaman
Ömər qəzəblənib yerindən
sıçradı. Xalid b. Vəlidi və
Qunfuzu çağırdı və onlara odun
və od götürmələrini əmr etdi.
Sonra, gəlib Əlinin (ə.s) qapısına
çatdı. Bu zaman, xanım Fatimə
(s.ə) qapının arxasında
durmuşdu. Həmin vaxt, o
atasının
sarğı bağlamışdı və bədəni
zəifləmişdi. Ömər gəlib qapını
döydü və dedi: “Ey Əbi Talibin
oğlu, aç qapını!” Xanım Fatimə
(s.ə) dedi: “Ey Ömər, bizdən nə
istəyirsən? Nə üçün bizdən əl
çəkmirsən?” Ömər dedi: “Qapını
aç! Yoxsa sizinlə birgə evi
yandıracam”. Xanım (s.ə) dedi:
“Ey Ömər, görəsən izzət və cəlal
sahibi Allahdan qorxmursan ki,
evimə daxil olub (üstümə) hücum
çəkirsən?” Ömər getmək istəmədi.
Od gətirilməsini əmr etdi.
Bundan sonra, odu qapıya vurub
qapını yandırdı və itələdi”.
ﺿﺮﺏ ﺍﻟﺼﺪﻳﻘﺔ ﺍﻟﻄﺎﻫﺮﺓ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ
ﻓﺎﺳﺘﻘﺒﻠﺘﻪ ﻓﺎﻃﻤﺔ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻭﺻﺎﺣﺖ : ( ﻳﺎ ﺃﺑﺘﺎﻩ ﻳﺎ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ) ﻓﺮﻓﻊ ﺍﻟﺴﻴﻒ ﻭﻫﻮ ﻓﻲ ﻏﻤﺪﻩ ﻓﻮﺟﺄ ﺑﻪ
ﺟﻨﺒﻬﺎ ﻓﺼﺮﺧﺖ . ﻓﺮﻓﻊ ﺍﻟﺴﻮﻁ ﻓﻀﺮﺏ ﺑﻪ ﺫﺭﺍﻋﻬﺎ
ﻓﺼﺎﺣﺖ : ﻳﺎ ﺃﺑﺘﺎﻩ
“Siddiqətut-Tahirənin (s.ə)
vurulması”.
“Bu zaman, xanım Fatimə (s.ə)
onun qarşısına çıxdı və
qışqıraraq dedi: “Ey atacan, ey
Rəsulallah!” Bu səfər isə, Ömər
qınında olan qılıncını qaldırıb,
Fatimənin (s.ə) yanına
(qabırğasına) vurdu. Bu
məqamda Xanım (s.ə) nalə çəkdi.
Ömər qamçısını qaldırıb,
Xanımın (s.ə) qoluna vurdu.
Xanım (s.ə) “Ey atacan” deyə
qışqırdı”.
ﺃﻣﻴﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﻴﻦ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻳﻬﻢ ﺑﻘﺘﻞ ﻋﻤﺮ
ﻓﻮﺛﺐ ﻋﻠﻲ ﺑﻦ ﺃﺑﻲ ﻃﺎﻟﺐ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﺄﺧﺬ ﺑﺘﻼﺑﻴﺐ
ﻋﻤﺮ ﺛﻢ ﻫﺰﻩ ﻓﺼﺮﻋﻪ ﻭﻭﺟﺄ ﺃﻧﻔﻪ ﻭﺭﻗﺒﺘﻪ ﻭﻫﻢ ﺑﻘﺘﻠﻪ،
ﻓﺬﻛﺮ ﻗﻮﻝ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﻣﺎ
ﺃﻭﺻﻰ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﺼﺒﺮ ﻭﺍﻟﻄﺎﻋﺔ، ﻓﻘﺎﻝ : ( ﻭﺍﻟﺬﻱ ﻛﺮﻡ
ﻣﺤﻤﺪﺍ ﺑﺎﻟﻨﺒﻮﺓ ﻳﺎ ﺑﻦ ﺻﻬﺎﻙ، ﻟﻮﻻ ﻛﺘﺎﺏ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺳﺒﻖ
ﻟﻌﻠﻤﺖ ﺃﻧﻚ ﻻ ﺗﺪﺧﻞ ﺑﻴﺘﻲ )
“Əmirəl-Mömininin (s.ə) Öməri
öldürmək istəməsi”.
“Bu zaman, Əli b. Əbu Talib (ə.s)
yerindən sıçrayıb, Ömərin
yaxasından yapışdı və onu
silkələyib yerə çırpdı. Burnuna
və boynuna yumruq vurdu hətta,
onu öldürmək belə istədi. Bu
zaman Allah Rəsulunun
sözünü və o həzrətin səbr və ona
itaət etməsi barədə etdiyi
vəsiyyətini xatırlayıb (əl saxladı)
və dedi: “Ey Səhhakın oğlu, and
olsun Məhəmmədi
peyğəmbərliklə kəramətləndirənə
ki, əgər Allah tərəfdən öncədən
təyin edilmiş bir yazı olmasaydı,
bilərdin ki, mənim evimə girə
bilməzsən!”
ﻳﺮﻳﺪﻭﻥ ﻗﺘﻞ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﺑﺎﻟﺴﻴﻒ
ﻓﺄﺭﺳﻞ ﻋﻤﺮ ﻳﺴﺘﻐﻴﺚ . ﻓﺄﻗﺒﻞ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﺣﺘﻰ ﺩﺧﻠﻮﺍ
ﺍﻟﺪﺍﺭ . ﻭﺳﻞ ﺧﺎﻟﺪ ﺑﻦ ﺍﻟﻮﻟﻴﺪ ﺍﻟﺴﻴﻒ ﻟﻴﻀﺮﺏ ﻓﺎﻃﻤﺔ
ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﺤﻤﻞ ﻋﻠﻴﻪ ﺑﺴﻴﻔﻪ، ﻓﺄﻗﺴﻢ ﻋﻠﻰ ﻋﻠﻲ
ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻓﻜﻒ
“Xanım Zəhranı (s.ə) qılıncla
öldürmək istəyirlər”.
“Ömər kömək üçün adam
göndərdi. Camaat gəlib evə daxil
oldular. Xalid b. Vəlid Fatiməni
(s.ə) vurmaq üçün qılıncını
çəkdi. Lakin, Əli (ə.s) qılıncı ilə
ona həmlə etdi. Bu zaman, Xalid
(qorxub) Əliyə (ə.s) and verdi və
buna görə də Əli (ə.s) bu işdən əl
çəkdi”.
Əbu Sadiq Süleym b. Qeys əl-Hilali
əl-Əmiri, “Kitəbu Süleym ibn Qeys
əl-Hilali” kitabı, 1-ci cild, 386,387-
ci səhifə.
"Nuh (ə) gəmisinə it və donuz mindirmişdi, lakin zinadan törənən birini mindirməmişdi. Nasibi (Əhli-Beytə düşmənçilik edən) zinadan törənəndən daha pisdir".
Şeyx Muhəmməd Səbzəvari - "Camiul-əxbar", səh. 462.
Şeyx Kuleyni (r.ə) "əl-Kafi" cild 8, səh 72, hədis 95
"Bilirsənmi Qaimin (ə.f) ilk görəcəyi iş nə olacaq? (Buşeyr ən-Nibəl) deyir: "Yox bilmirəm". (İmam) buyurur: "(İmam Zaman ə.f) o iki nəfəri (yəni Əbu-Bəkr və Öməri) sağlam halda qəbrlərindən çıxarıb yandıracaqdır və onları (külünü) havaya səpəcəkdir".
Online mənbə: shiaonlinelibrary.com/الكتب/1483_بحار-الأنوار-العلامة-المجلسي-ج-٥٢/الصفحة_388
*Ümmətin yetmiş 73 firqəyə bölünməsi*
Aban Süleymdən nəql edir: *Əli ibn Əbu Talibin belə dediyini eşitdim:*
“Bu ümmət 73 firqəyə bölünəcək. Bunlardan 72 si odda, biri
isə cənnətdədir. 73 firqədən 13 ü biz Əhli-Beyti sevdiklərini iddia
edəcəklər. Bunlardan da 12 si odda, *biri isə cənnətdədir.*/
”Ömərin arxasında (anusunda) xəstəlik var idi. O yalnız kişinin sperması ilə səngiyirdi”
Sənəd: “Ənvəru Numaniyyə” kitabında c.1,səh 63
ayişə , hafs , hind və ummul həkəm ( müaviyənin bacısı ).
( " ROVDHATUL MUTTƏQİN Fİ ŞƏRHİ MƏN LA YƏHDHARUHUL FƏQİH " , CİLD - 2 , SƏHİFƏ - 380. )
ALLAHIN LƏNƏTİ OLSUN onlara , onlara düz deyənlərə , onlarla birgə olanlara , onların yanında olanlara və elə olanların hamısına!!!
AMİN!!! AMİN!!! AMİN!!! VƏ RƏBBÜL ALƏMİN!!! ALLAHUMMƏ SƏLLİ ƏLA MUHƏMMƏDİN VƏ ALİ MUHƏMMƏD VƏ ƏCCİL FƏRƏCƏHUM!!!
LƏBBEYK YA MEHDİ ( Ə. F. C. )!!!
Şeyx Yusif Bəhrani “Şaxeye Tuba” kitabının 1-ci səhifəsində və Muhəmməd ibni Əs-Saib Kəlbi və Əbi-Muxnəf Lut ibni Yəhya Əzdi özünün “Salət” kitabında “Səhabələrin tanınması” xüsusunda və “Tənqih” kitabında əsl-nəsəblərin tanınması xüsusunda Əbdullah ibni Səyabədən nəql etmişlər ki, o belə deyir: ”Nikahi şübhə”(şübhəli nikah) ərəblər arasında halal sayılırdı, hətta kəbindən əmələ gələn uşaqdan da təmiz və nəcib sayılırdı. Ərəblər biri-birinin yanında, heyvanlarının və özlərinin bu cür nikahdan dünyaya gəlmələrindən fəxr edirdilər. Sonra deyir: Nufeyl Həbəşistandan (indiki Efiopiya Respublikası) olan qul idi və Kəlb ibni Luy ibni Ğalib Qureyşinin qulu idi. Kəlb dünyadan köçəndən sonra (Peyğəmbər
Şeyx Yusif Bəhrani “Şaxeye Tuba” kitabının 1-ci səhifəsində və Muhəmməd ibni Əs-Saib Kəlbi və Əbi-Muxnəf Lut ibni Yəhya Əzdi özünün “Salət” kitabında “Səhabələrin tanınması” xüsusunda və “Tənqih” kitabında əsl-nəsəblərin tanınması xüsusunda Əbdullah ibni Səyabədən nəql etmişlər ki, o belə deyir: ”Nikahi şübhə”(şübhəli nikah) ərəblər arasında halal sayılırdı, hətta kəbindən əmələ gələn uşaqdan da təmiz və nəcib sayılırdı. Ərəblər biri-birinin yanında, heyvanlarının və özlərinin bu cür nikahdan dünyaya gəlmələrindən fəxr edirdilər. Sonra deyir: Nufeyl Həbəşistandan (indiki Efiopiya Respublikası) olan qul idi və Kəlb ibni Luy ibni Ğalib Qureyşinin qulu idi. Kəlb dünyadan köçəndən sonra (Peyğəmbər