Nemţii pun accentul pe tehnologiile care îl ajută pe şofer în diferite situaţii de urgenţă, pe consumul de carburant mai scăzut cu până la 19% faţă de modelul precedent şi pe confortul oferit de suspensia pneumatică Airmatic.
În ceea ce priveşte designul, noul GLC se încadrează perfect în linia SUV-urilor Mercedes-Benz din prezent. Cu alte cuvinte, sigur nu o să confunzi marca atunci când îl vezi pe stradă.
Portbagajul are o capacitate de 580 de litri, cu până la 110 litri mai mare decât a vechiului SUV, iar rabatarea banchetei duce la un volum maxim de încărcare de 1.600 de litri, cu 50 de litri mai mult decât până acum.
În faţă, şoferul are la dispoziţie cea mai nouă generaţie a sistemului de infotainment Comand Online, care vine la pachet cu deja cunoscuta pseudotabletă cu ecran color montată pe consola centrală, precum şi cu un touchpad de generaţie nouă, care recunoaşte literele şi cifrele desenate cu degetul pe el, dar şi o serie de gesturi predefinite pentru controlarea anumitor funcţii.
Echiparea standard include suspensia Agility Control, cu arcuri din oţel şi amortizoare adaptive, iar lista de opţionale oferă, printre altele, suspensia adaptivă cu perne de aer Air Body Control. Potrivit celor de la Mercedes-Benz, noul GLE este singurul model din segmentul SUV-urilor premium de dimensiuni medii care poate fi dotat cu aşa ceva.Pe lista de echipamente standard se regăseşte şi sistemul Dynamic Select, prin intermediul căruia şoferul poate să aleagă între mai multe moduri de condus: Eco, Comfort, Sport, Sport+ şi Individual. În funcţie de modul ales, se modifică duritatea suspensiei, răspunsul motorului la acceleraţie şi tăria direcţiei. Totodată, dacă se alege pachetul opţional Off-Road Engineering, lista de moduri de condus se îmbogăţeşte cu încă cinci setări – Slippery (pentru suprafeţe umede), Off-road (pentru condusul pe pietriş sau drumuri acoperite cu nisip), Incline (pentru căţărarea pe rampe abrupte sau lungi), Rocking Assist (care poate fi folosit ca ultimă armă împotriva naturii, atunci când maşina s-a împotmolit, suspensia pneumatică ridicând garda la sol cu 50 mm) şi Trailer (pentru condusul cu o remorcă ataşată pe suprafeţe neregulate).
Toate variantele de GLC sunt dotate standard cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic, iar transmisia puterii de la motor către roţi este asigurată de cutia automată cu nouă trepte 9G-Tronic, în vreme ce varianta plug-in hybrid GLC 350e este oferită cu o transmisie automată cu şapte trepte 7G-Tronic Plus.
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев