Згідно зі статистикою Національної адміністрації дорожнього руху США, через втому в Штатах відбувається 100 тисяч пригод в рік. Згідно з іншими дослідженнями, через чотири години безперервного водіння швидкість реакції водія падає в два рази, через вісім годин - в 6 разів.В кінці 90-х на Volvo S80 першого покоління дебютувала система попередження про втому водія. До її складу входила камера під лобовим склом, що відслідковує положення автомобіля щодо розмітки, і датчик повороту керма. Сигнали з обох пристроїв аналізувалися і в разі відхилення від заданих параметрів (виїзд за межі смуги без включеного сигналу повороту, постійні відхилення керма на прямій) водій чув підбадьоруючий сигнал, а на панелі приладів з'являлася ненав'язлива пропозиція зупинитися і відпочити.
У 2011 році Mercedes вивів на ринок більш досконалу реалізацію системи попередження про втому, яку назвав Attention Assist. Система аналізує набагато більше інформації, в тому числі швидкість і величину поздовжніх і поперечних прискорень за перші 30 хвилин після початку поїздки, які потім порівнює зі значеннями в режимі реального часу. Крім того, враховується тривалість поїздки, час доби, робота з перемикачами покажчиків повороту, педалями і кермом. Результат обчислень порівнюється з "ідеальним" патерном і в разі невідповідності система предпреждает водія звуковим сигналом і повідомленням на екрані.Найбільш досконалі на даний момент засоби контролю за станом водія аналізують не тільки зображення перед машиною, а й обличчя сидячого за кермом. Нові технології розпізнавання зображень дозволяють визначити напрямок погляду, положення і кут нахилу голови і навіть "тяжкість повік" (визначає, наскільки широко відкриті очі). Такі пристрої не тільки попереджають водія про втому, а й діляться інформацією з іншими системами активної безпеки. В результаті автомобіль з водієм, котрий виявляють ознаки втоми, не наближатиметься занадто близько до машини попереду і не виїжджатиме за межі смуги без включеного покажчика повороту.#autoria_интересное
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев