Всі лінії кузова загострилися, оптика теж відповідає стилю останніх моделей марки. І все ж не впізнати в новій машині давно звичний всім Caddy неможливо.
Півтора мільйона примірників - ось чого досягла за одинадцять років третя генерації вантажопасажирського Volkswagen Caddy. Ця популярність зобов'язувала розробників четвертого покоління дуже обережно змінювати настільки полюбилася модель. Невипадково, коли досвідчений прототип миготів на тестах, багато спостерігачів вважали його просто рестайлінгом. За великим рахунком так і вийшло: четвертий генерація побудована на базі третьої, з її платформою PQ35, та й кузов у своїй основі - той самий. Але робота над машиною пророблена велика, так що компанія непохитна: покоління IV, і ніяк інакше.
У повністю переробленому салоні - нові мультимедійні системи (доступно кілька варіантів), у тому числі з навігацією і камерою заднього виду.
Компанія поки не оприлюднила всю технічну інформацію, але, зрозуміло, що без оновлення лінійки моторів не обійшлося. Дизелі TDI 2.0, що задовольняють тепер нормам Євро-6, видають на 75, 102 і 150 к.с. Найекономічніший вантажний варіант - розвізний фургончик Caddy BlueMotion - витрачає менше чотирьох літрів солярки на сто км, а «метановий» Caddy EcoFuel з мотором 1.4 TGI - всього 4,1 кг природного газу на сто кілометрів. Бензинових агрегатів в Європі поки три: трициліндровий 1.0 TSI (102 к.с.), а також «четвірки» 1.2 TSI (84 к.с.) і 1.4 TSI (125 к.с.).
Презентація новинки пройшла в Познані, на заводі, де випускався «третій» Caddy і де збиратимуть «четвертий». Представляли модель Екхард Шольц, голова ради директорів Volkswagen Комерційні автомобілі, і Ханс-Йоахім Ротенпілер, директор з розвитку цього відділення.
Фольксвагеновці кажуть, що «четвертий» Caddy - перша модель в своєму класі, що отримала настільки багатий набір систем допомоги водієві, нетиповий для комерційної техніки: автоматичне гальмування на міських швидкостях, адаптивний «круїз», який працює на 30-160 км / год (з «механікою») і 0-160 (з «роботом» DSG). В останньому випадку машина сама прискорюється і сповільнюється в уповільнених пробках, аж до зупинки. А ще тут є такі опції, як автоматичний дальнє світло, підігрів лобового скла, функція паркування, що вміє ставити автомобіль паралельно тротуару і впоперек нього, система моніторингу втоми водія. У пасажирській версії додалися подушки-шторки.
Німці розповіли, що варіанти оснащення будуть скоректовані, так що поріг входу як для вантажопасажирської модифікації, так і для вантажного двомісного фургона буде знижений приблизно на пару тисяч євро.
Торік «третій» Caddy розійшовся по світу накладом 149 тисяч (з них в Росії - 2331), причому це на 9000 більше, ніж у 2013-му. Німці сподіваються в 2015 році поліпшити показник. Правда, на ринок нова модель вийде тільки в середині року. У першу чергу в Німеччині - в кінці червня.
Історія:
«Перший» Caddy народився в 1979 році, але тоді ще носив інше ім'я - Volkswagen Rabbit Pickup. Пікап був створений американським підрозділом фірми на основі першого покоління Гольфа (у США він тоді звався Rabbit), тобто на платформі А1, і випускався в Пенсільванії. Тільки в 1982-му модель потрапила в Європу. Тут її випуск вже під ім'ям Caddy налагодили на заводі в Сараєво. Оснащувався пікап бензиновими моторами 1.5, 1.6, 1.8, дизелями 1.5 і 1.6, які розвивали від 54 до 90 к.с. На основних ринках прожив до середини 1990-х, але в ПАР його виробляли до 2007 року.
У більш звичному нам вигляді - як вантажопасажирський - Caddy з'явився в 1996 році, коли було створено друге покоління. Цей автомобіль компанія SEAT сконструювала на основі хетчбека Ibiza Mk2 (платформа A03). Вірніше, іспанці розробили модель Seat Inca , а Volkswagen підправив йому грати радіатора під свій стиль. Гамма моторів розширилася до семи варіантів: від бензинового агрегату 1.4 (60 к.с.) до турбодизеля 1.9 (90 к.с.). Європейська історія другого покоління завершилася в 2004 році, а в Аргентині модель дожила до наших днів, піддавшись рестайлінгу.
До того ж другого покоління формально відноситься Caddy (1995-2004), хоча це зовсім інша машина – схожа до бедж-інжинірингу модель Skoda Pickup, в свою чергу зроблена з Феліції. Такий Caddy випускався в Чехії паралельно з близнюком з шильдиком Skoda.
Третє покоління з'явилося в 2003 році. За основу була взята платформа PQ35 / A5 від "п'ятого" Гольфа, з яким він ділив половину компонентів. Число виконань знову було збільшено: вантажопасажирських і вантажних версії, кілька варіантів по колісній базі і довжині (2681-3006 і 4406-4876 мм відповідно). Діапазон моторів теж розширився: бензинові агрегати починалися з обсягу 1.4, а закінчувалися дволітровим 109-сильним, споживати і метан. Але найпотужніший Caddy працював на солярці - агрегат 2.0 TDI розвивав 140 сил.
У 2010 році «трётій» Caddy пережив рестайлінг. Його зовнішність перекроїли в стилі «шостого» Гольфа, заодно освіживши лінійку двигунів (наприклад був доданий молодший бензиновий агрегат 1.2 на 75 к.с.) і коробок передач, оформлення інтер'єру, список обладнання. У 2012 році вийшла незвичайна версія Cross Caddy з позашляховим обвісом.
Тож будемо чекати новинку на українському ринку.
Присоединяйтесь — мы покажем вам много интересного
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев