У березні 2012 року частка клієнтів, задоволених якістю обслуговування в центрах врегулювання АХА склала рекордні 96% - максимального показника за весь час проведення опитувань. Частка незадоволених знизилася до 2%. Дуже високим - 93% - виявився і відсоток клієнтів, задоволених якістю сервісу у СТО-провайдерів послуг.
«Якість сервісу - головний елемент глобальної стратегії Групи АХА в усьому світі. Відстежують його регулярно, причому, однакове дослідження проводиться у всіх країнах, в яких працює АХА. Основним фактором, що впливає на задоволеність клієнтів, безумовно, є швидкість виплат. Саме цьому напрямку АХА приділяє максимальну увагу.
Так, наприклад, якщо говорити про основну лінію бізнесу нашої компанії, автострахування (КАСКО), в березні 2012 року середній термін врегулювання масових збитків, якими є 75% всіх страхових подій з автострахування, склав 15 календарних днів. Причому мова йде про 15-ть календарних днів з дати подання клієнтом заяви про настання страхового випадку, а не після отримання повного пакету документів, до моменту надходження суми страхового відшкодування на розрахунковий рахунок СТО для ремонту автомобіля », - прокоментував Максим Межебицький, віце-президент страхової компанії «АХА Страхування».
Ступінь задоволеності АХА оцінює шляхом анонімного телефонного опитування клієнтів, що мали страхові випадки, що проводиться із залученням незалежної компанії, адже саме виплати страхових відшкодувань - один з найважливіших показників високого рівня сервісу для страхових компаній.
#новости
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев