Бул көбүнчө чыгымдарды көбөйтөт.
Ооба дал ошондой. «Көрчүктүү көз – тырма кол» деген эл макалындагыдай болот.
Адегенде көздөр жаңы нерсени көрөт, алар “каалайт” жана биз буга чейин эле мурда пландаштырылган максаттарды, принциптерди ж.б.у.с. унутуп, буга умтула баштайбыз.
Телекөрсөтүү, журналдар - ошол эле таасирге ээ. Калктан акча өндүрүү үчүн бизге тынымсыз жарыш таңууланып жатат.
Ар бир жарым жыл сайын жаңы гаджет же унаанын рестайлинги, анда, чынында, бир гана фаралар жана босого менен туткасы өзгөртүлгөн, бирок жаңы баа.
Жарнама каалоолорду жандырат, эскинин баарын өзгөртүү керек дейт ал.
Албетте, пайдасы жаман эмес, тескерисинче, бардык нерседе тең салмактуулук жана туура мамиле керек. Өзүңүздүн муктаждыктарыңызды алдын ала жана мүмкүн болушунча аң-сезимдүү түрдө аныктаңыз.
RUS
Не сравнивайте свой образ жизни с другими, с тем, как живут ваши друзья, знакомые, "звёзды" и прочие, т.к. это часто увеличивает траты.
Да-да, именно так. Происходит как в народной поговорке: "глаза завидущие - руки загребущие".
Сперва глаза что-то увидят новое, "захотят" и мы начинаем уже стремиться к этому, забывая про намеченные ранее обдуманные цели, принципы и т.д.
ТВ, журналы - оказывают то же самое воздействие. Нам навязывается постоянная гонка с целью вытягивания денег у населения.
Каждые полгода новый гаджет или рестайлинг авто, где по сути поменяли только фары и ручку с порогом, но уже новая цена.
Реклама разжигает желания, всё старое - надо менять, "говорит" она.
Конечно, блага - это не плохо, даже наоборот, но во всём нужно иметь баланс и здравый подход. Определять свои потребности заранее и максимально осознанно.
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Комментарии 2