работу сдать 8 мая
ГЕОМЕТРИЯ 8 КЛАСС УРОК 64 ДАТА 06.05.2020
ТЕМА: контрольная работа
Цель: проверить качество усвоения материала
Подписываем двойной листочек
Контрольная работа по геометрии
Ученика 8 класса
Фамилия имя
Внутри решаем ( задачи оформляем полностью, с объяснениями, чертежами и ссылками на теоремы)
1. Боковая сторона равнобедренного треугольника равна 10 см, а его основание 12 см. Найдите его площадь.
2. Биссектриса угла А параллелограмма ABCD делит сторону ВС на отрезки ВК и КС, равные соответственно 8 см и 4 см. Найдите периметр параллелограмма.
3. В трапеции ABCD углы А и В прямые. Диагональ АС — биссектриса угла А и равна 6 см. Найдите площадь трапеции, если угол CDA равен 60°.
4. В окружности проведены две хорды АВ и CD, пересекающиеся в точке К, КС = 6 см, АК = 8 см, ВК + DK = 16 см. Найдите длины ВК и DK.
5. Квадрат со стороной 8 см описан около окружности. Найдите площадь прямоугольного треугольника с острым углом 30°, вписанного в данную окружность.
Сдать контрольную работу 08 мая
УКРАЇНСЬКА МОВА, 8 КЛАС УРОК 64 ДАТА 06.05.2020
ТЕМА: Пряма і непряма мова. Діалог. Контрольна робота №7. Тестування.
МЕТА: Оцінити рівень навчальних досягнень з розділу з метою корекції.
Виконуємо на окремому аркуші в лінію, здаємо до 08.05.2020 ОБОВˈЯЗКОВО!
1. Пряма мова супроводжується:
а) вставними словами; б) словами автора; в) відокремленими членами речення.
2. Якщо слова автора стоять після прямої мови, між ними ставиться:
а) двокрапка; б) тире; в) крапка з комою.
3. "Послухай, - каже Клим, - ти справді вже глузуєш!" Схема цього речення:
а) "П." - а. б) "П, - а, - п!" в) А:"П!"
4. Діалог – це:
а) слово, що вживається жителями певної території;
б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб;
в) чиясь мова, передана від імені автора у формі складного речення.
5. Кожна репліка в діалозі:
а) береться в лапки; б) пишеться з нового рядка, перед нею ставиться тире;
в) виділяється комами.
6. У реченні "Помилуйте! - йому Ягнятко каже - На світі я ще року не прожив". пропущені розділові знаки:
а) кома; б) крапка і кома; в) крапка.
7. У якому реченні позначено слова автора:
а) Наді мною небо таке синє, таке ласкаве, а за вербами причаїлась дрімота й шепоче: «Засни собі, засни собі».
б) «А де ж батько?» - запитав Дмитро, торкаючись рукою дитячої голівки.
в) «Вставай, вставай, дитино, - виважує мати зі сну. – Вже вікна посивіли, вже прокидається сонце».
8. Вкажіть речення, в якому правильно розставлено розділові знаки:
а) «Наш ідеал – працелюбна людина, - пише В. Сухомлинський. – Вдумайтесь у ці слова!»
б) «Наш ідеал – працелюбна людина, - пише В. Сухомлинський, – Вдумайтесь у ці слова!»
в) «Наш ідеал – працелюбна людина», - пише В. Сухомлинський. – Вдумайтесь у ці слова!»
9. Вкажіть речення, в якому неправильно розставлено розділові знаки:
а) Він міг би сказати про себе словами Блока: «Одним із моїх натхнень була чесність».
б) Бувало так, що беручи до рук якийсь перекладний твір, казав – «А я ж колись це теж перекладав».
в) «У вигляді мови, - сказав Олесь Гончар, - дано людині великий дар».
10. Вкажіть правильно утворене речення з непрямою мовою.
а) «А у нас нові сусіди», - сказала бабуся.
Б) Бабуся сказала, що в нас нові сусіди.
В) Бабуся сказала, що в них нові сусіди.
11. Записати речення, розставивши розділові знаки при прямій мові.
Питає дика троянда Чи я хороша
12. Поєднайте в реченні пряму мову Земля найкраще пахне восени та слова автора Колись мій дідусь говорив, розставивши відповідні розділові знаки.
13. Перебудуйте подане речення на речення із непрямою мовою.
«Мені холодно!» - скаржився час від часу хлопець.
14. Перебудуйте подане речення на речення із прямою мовою.
Сусідка попросила, щоб ми стишили звук телевізора.
15. Прочитайте й запишіть, правильно розташувавши репліки діалогу й розставивши пропущені розділові знаки.
Тато каже до мене Вмивайся Михайлику та й поїдемо жати Я зараз А де ж дід Корній Він уже мабуть перший сніп зв’язав відповідає батько Чого ж ви раніше мене не збудили Тато усміхнувся Жалів дитино, бо хто тебе потім пожаліє у світі
ГЕОГРАФИЯ 8КЛ. УРОК № 64 ДАТА 06.05.2020
Тема. Контрольная работа
Вопросы и задания
1. Назовите виды мелиорации.
2. Назовите виды рекультивации.
3. Назовите не менее пяти растений и не менее пяти животных края, занесенных в Красную книгу.
4. Назовите природные компоненты ПТК.
5. Назовите основные виды ландшафтов.
6. Справедливо ли считать природную зону природным территориальным комплексом? Обоснуйте собственную точку зрения.
7. Назовите проблемы истощения водных ресурсов в крае.
8. Назовите проблемы истощения почвенных ресурсов на Луганщине.
9. Что такое заповедное дело?
10. Назовите не менее пяти памятников природы Луганщины.
ИСТОРИЯ ОТЕЧЕСТВА 8КЛ. УРОК № 32 ДАТА 06.05.2020
Тема. Развитие живописи. Архитектура
Цель: познакомиться с развитием живописи и архитектуры России в 18в..
1. Прочитать текст учебника стр. 91 – 96.
2. Письменно ответить на вопросы к тексту (стр.96).
Технология 06.05.2020
Тема: Выполнение проекта ( занятие 3)
Цель: оформление проектной работы
1. Консультация по оформлению проектных работ.
2.Оформление проектной работы, формулировка вывода.
Физкультура 06.05.2020
Тема: Выполнение проекта (занятие 3)
Цель: оформление проектной работы
1. Консультация по оформлению проектных работ.
2.Оформление проектной работы, формулировка вывода.
Нет комментариев