Якія новыя паслугі ўвяла пошта за апошнія гады? Ці даступныя яны вяскоўцам? Як вырашаюцца праблемы з чэргамі? І што можна набыць у паштовай інтэрнэт-краме? На актуальныя пытанні аб дзейнасці прадпрыемства адказала першы намеснік генеральнага дырэктара Белпошты Алена СКРЫПЧЫК.
— Дэвіз Белпошты — «Хуткасць. Надзейнасць. Даступнасць». Што сёння стаіць за гэтымі словамі?— Пад такім дэвізам калектыў прадпрыемства працуе вось ужо больш за 20 гадоў. Мы строга захоўваем стандарты па прыёме, перасылцы і дастаўцы ўсіх відаў паштовых адпраўленняў, забяспечваем бесперабойную работу тэхнікі і транспарту, укараняем новыя тэхналогіі.
Гэта штодзённая карпатлівая праца ўсяго шматтысячнага калектыву: паштальёнаў, аператараў, сартавальнікаў, кіроўцаў.У нашай сетцы сёння 3305 аб'ектаў паштовай сувязі, 73 працэнты з якіх у сельскай мясцовасці, у тым ліку 222 перасовачныя аддзяленні. Гэта дазваляе задавальняць патрэбы насельніцтва і пры гэтым пашыраць спектр паслуг.
Паколькі ўсе аб'екты паштовай сувязі маюць аднолькавае тэхнічнае абсталяванне, паслугі ў роўнай ступені даступныя жыхарам як гарадоў, так і аддаленых сельскіх населеных пунктаў.Трэба сказаць, што беларуская пошта прызнана адной з найлепшых у свеце па ўзроўні развіцця электронных паслуг.
Так, наша краіна — першая ў рэгіёне СНД, паштовая служба якой у 2013 годзе атрымала сертыфікат S42 Сусветнага паштовага саюза, які пацвярджае міжнародны стандарт адрасавання.
— Якія новыя паслугі за апошнія гады ўвяла пошта?— Спектр паштовых і няпрофільных паслуг шырокі. Напрыклад, юрыдычным асобам і індывідуальным прадпрымальнікам мы прапануем комплекснае абслугоўванне ў выдзеленых цэнтрах «Бізнес-пошта» (такіх у краіне на сёння адкрыта 60).
Абанементнае абслугоўванне ў офісе «Паштовы кур'ер кожны дзень» дазваляе дастаўляць адпраўленні «ад дзвярэй да дзвярэй» у любую кропку Беларусі і больш чым у 200 краін свету ў максімальна кароткія тэрміны. Карпаратыўным кліентам прапануем таксама карыстацца «гібрыднай поштай», у тым ліку бесканвертнымі адпраўленнямі.
Адпраўленні лінейкі «Камфорт» дазваляюць атрымальніку выбраць час і адрас уручэння, а адпраўніку ў гэты дзень прыходзіць SMS-паведамленне аб тым, што ліст ці пасылка дастаўлены.
Пошта распрацавала таксама праграмныя прадукты, якія дазваляюць атрымліваць пенсіі, дапамогі, грашовыя пераводы ў любым аддзяленні сувязі незалежна ад месца жыхарства. Усе аддзяленні прымаюць плацяжы ў сістэме ДРІП... http://zviazda.by/be/news/20161122/1479835563-belposhta-udzyalyaem-klientam-stolki-chasu-kolki-patrebna
Присоединяйтесь к ОК, чтобы подписаться на группу и комментировать публикации.
Нет комментариев